Mijn PM staat aan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:59 schreef sigme het volgende:
Wee'k niet. En zolang jij je PM niet aanzet banjer ik gewoon hier binnen, als ongemanierde polbewoner. Dag allemaal.
LXIV, kom eens naar mijn topic...?Dat is toch een van jouw meer favoriete onderwerpen, sociaal darwinisme?
Verdomd! Mijn eerste bericht ooit gestuurd.quote:
quote:Ik kom eraan!
Bij het PM'en:quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Verdomd! Mijn eerste bericht ooit gestuurd.
[..]
Moet dit niet "Dit wordt opgeslagen.." worden? Lienekien?quote:Jouw IP adres is. Deze wordt opgeslagen bij dit bericht
LXIV, die dt-fout vergeef ik je, maar censureer je m'n ip-adres even?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij het PM'en:
[..]
Moet dit niet "Dit wordt opgeslagen.." worden? Lienekien?
Ik had hem gekopiëerd uit mijn eigen PM-systeem, dus het was mijn eigen IP-adres.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
LXIV, die dt-fout vergeef ik je, maar censureer je m'n ip-adres even?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:22 schreef LXIV het volgende:
d's En dt's... Als ik er niet op let doe ik het nooit goed. Ik ben al lang blij dat ik het nu in principe begrijp.
Ja, dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
In dat geval let je toch meestal erg goed op. Ik doe het heel vaak fout, standaard bij alle werkwoorden beginnend met ge, be en ver.
Ik werk nog altijd met het vervangen van het werkwoord door "lopen", dat krijgt het ergste er wel uit.
Och laiverd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:24 schreef LXIV het volgende:
Alhoewel...
Het is toch gewoon "Dit wordt" ?
Dit is toch altijd in de tweede persoon?
Nu snap ik het écht niet meer.
Dit wordt is wel goed hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook.![]()
Maar wat is er nu fout aan "Dit wordt" dan? Je zegt toch ook "Dit loopt lekker."?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |