Wij zouden NIET DURVEN!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:04 schreef luciano het volgende:
[..]
Slijmen levert 3dubbele STRAFpunten op ............
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CHAS ! Welkom in dit altijd serieuze FB topic. Kan ik iets voor je betekenen ?quote:
Het duurt te lang he ? Het word jullie inmiddels te heet onder de voeten en nu gaan jullie een andere zondebok zoeken........sorry Manu.....aint gonna work.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu begint het bijna overduidelijk te worden dat je een Gert-wannabee bent
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef Ice_rulez het volgende:
Heb je je MOD iets te melden, doe dat hier http://www.dewinkelvansinkel.nl/
neh...je hebt gelijk...wat dat betreft is al het personeel hier zo harteloos; onrechtvaardig en zo bang voor de eigen posities dat promotie langs natuurlijke weg er simpelweg niet in zit.quote:
hoe laat spreken we af bij de bank/bed ?quote:
Nee jap, maar je hebt dat witte voetje niet nodig pik, we moeten gewoon als dat modderende tuig weer terug is, 1 front vormen dan komt alles goedquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het duurt te lang he ? Het word jullie inmiddels te heet onder de voeten en nu gaan jullie een andere zondebok zoeken........sorry Manu.....aint gonna work.![]()
zal wel laat worden jou kennendequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
hoe laat spreken we af bij de bank/bed ?![]()
ja lekker tochquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:07 schreef chas het volgende:
[..]
He gatverdamme, op de zaterdagavond???¿![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef Ice_rulez het volgende:
Heb je je MOD iets te melden, doe dat hier http://www.dewinkelvansinkel.nl/
ik pas me wel aan hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal wel laat worden jou kennende![]()
Nou ehummmmm.... moet ik hier echt serieus zijn??????quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CHAS ! Welkom in dit altijd serieuze FB topic. Kan ik iets voor je betekenen ?
Volgens mij probeert ice de huidige positie van het mod-tuig aan te gevenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd is dit een serieuse FB, nieuwe stijl en is er geen ruimte voor spam
![]()
Lees de OP ffquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:12 schreef chas het volgende:
[..]
Nou ehummmmm.... moet ik hier echt serieus zijn??????![]()
Jij bent echt de goeiste mod nu!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lees de OP ff![]()
Je moet die kutnewbees ook overal op wijzen![]()
zei ik dat nou ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ice de huidige positie van het mod-tuig aan te geven![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef luciano het volgende:
Chas is van MIJ , ze heeft rood haar , OPZOUTUH!
True true...het ging mij dan ook niet zo zeer om lijfsbehoud maar een blik op de adminfiles lijken mij wel een nobel streven na zoveel dienstjarenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee jap, maar je hebt dat witte voetje niet nodig pik, we moeten gewoon als dat modderende tuig weer terug is, 1 front vormen dan komt alles goed![]()
zeur eens niet zoquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lees de OP ff![]()
Je moet die kutnewbees ook overal op wijzen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |