i betterquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, gewoon even bij Nikkyslijmen is voldoende
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef luciano het volgende:
Ik ga vast een unbanverzoek schrijven in 27 fout van op zijn minst 25 A4-tjes .......
Tuurlijk, draai er maar weer omheen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het over jou, Bommie. Hou je niet van de domme.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:41 schreef versabommie het volgende:
vin het wel gezellig hier met jullie!![]()
Luv you to beeb!quote:
ssssttt don't talk ....quote:
Hier luitjes, ik heb de eerste ronde ff gehaald:quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:43 schreef luciano het volgende:
Uit de mailbox van de FA's en mods #2.
ik heb wat inspiratie opgedaan hier ... komt allemaal goed !
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier luitjes, ik heb de eerste ronde ff gehaald:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
just kiss?quote:
Lekker opd e ban k de hele avond liggen friemelen en bekken als twee verliefde pubers?quote:
Get a roomquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker opd e ban k de hele avond liggen friemelen en bekken als twee verliefde pubers?
maak meeeeeeeeeeeeeeeeeee geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker opd e ban k de hele avond liggen friemelen en bekken als twee verliefde pubers?
en Bruels, NJ, Dagonet, Lucille enzo?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:48 schreef luciano het volgende:
Ik heb ze allemaal in de pocket !
TL ) ik ZOU KUNNEN dreigen zijn babyfoto's nogmaals te posten
Day ) ik ZOU KUNNEN dreigen haar tieten te posten , ( want had ik al verteld dat ze ze WEL: alvast aan MIJ heeft laten zien , om te beoordelen of die handtekeningen actie de moeite waard was ?
Flugel ) dat wordt wat lastiger , maar daar wordt aan gewerkt
4) Yvonne is gewoon liiev , en een eitje
5) Nikky houdt niet van op de man spelen , maar ik speel bij haar op de VROUW ( toch ? ) , dus , pies of keek
Danny ) Die is bang voor de telegraaf + talpa , dus ........... nog zo'n keek
etc etc etc
Ik ben niet goed in multitasking, dus als ik het hier weer zat ben ga ik wel even met basje praten en zuipenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef luciano het volgende:
Kunnen we Basje niet hierheen terughalen als ober ? Hij is gooed in het serveren zag ik bij de buren !
doe eens niet zo preutsquote:
Sportief Loesquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:48 schreef luciano het volgende:
Ik heb ze allemaal in de pocket !
TL ) ik ZOU KUNNEN dreigen zijn babyfoto's nogmaals te posten
Day ) ik ZOU KUNNEN dreigen haar tieten te posten , ( want had ik al verteld dat ze ze WEL: alvast aan MIJ heeft laten zien , om te beoordelen of die handtekeningen actie de moeite waard was ?
Flugel ) dat wordt wat lastiger , maar daar wordt aan gewerkt
4) Yvonne is gewoon liiev , en een eitje
5) Nikky houdt niet van op de man spelen , maar ik speel bij haar op de VROUW ( toch ? ) , dus , pies of keek
Danny ) Die is bang voor de telegraaf + talpa , dus ........... nog zo'n keek
etc etc etc
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef luciano het volgende:
Kunnen we Basje niet hierheen terughalen als ober ? Hij is gooed in het serveren zag ik bij de buren !
Bruels heeft het te druk met fok in de lucht te houden ,quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
en Bruels, NJ, Dagonet, Lucille enzo?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
doe eens niet zo preutsjij bent toch ook eens jong geweest
he he
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
maak meeeeeeeeeeeeeeeeeee geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek![]()
![]()
![]()
![]()
oe..jij gaat echt voor de jackpotquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:51 schreef luciano het volgende:
[..]
Bruels heeft het te druk met fok in de lucht te houden ,![]()
![]()
![]()
Dagonet ....... wie ?
NJ ..... wie ?
Lucille ....... wie ?
Topgosert Loes...quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
oe..jij gaat echt voor de jackpot
maar ik heb geen plakbankquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar toen dook ik gewoon meteen het bed in, de bank plankt meestal zo aan m'n reet
![]()
Ja het ging in het begin wat wijfelend, maar Loes begint zijn vorm van voor de ban terug te krijgenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Topgosert Loes......tis dat die snor mij te veel lijkt kriebelen maar anders....
![]()
tuurlijk,wat heb je aan het erom heen lullen ?quote:
Perfect!quote:
* Gladys gooit bommie op de bankquote:
en 2 en een 3 zits...quote:
maar geen sex he vooralsnog...gewoon lekker de hele avond wat freubelen! Kijken wie het het langst trektquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
tuurlijk,wat heb je aan het erom heen lullen ?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
en 2 en een 3 zits...en anders is mijn bed ook nog een optie
1m80 bij 2meter
![]()
trekt ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar geen sex he vooralsnog...gewoon lekker de hele avond wat freubelen! Kijken wie het het langst trekt
dat zou pas lullig zijn ...een tv IN bedquote:
wel bij het bed,maar niet INquote:
wIKE*&@#Y*@(*Y@#(Yquote:
niet trekken dusquote:
Nu begint het bijna overduidelijk te worden dat je een Gert-wannabee bentquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
Ik vraag me trouwens af of ik hier nog bonuspunten mee verdien....after all heb ik meerdere malen geprobeerd manu en Loes weer in het gareel te krijgen.
Slijmen levert 3dubbele STRAFpunten op ............quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
Ik vraag me trouwens af of ik hier nog bonuspunten mee verdien....after all heb ik meerdere malen geprobeerd manu en Loes weer in het gareel te krijgen.
nee dan maar gewoon keihard nueckenquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
ik vinnut primaquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee dan maar gewoon keihard nuecken
Wij zouden NIET DURVEN!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:04 schreef luciano het volgende:
[..]
Slijmen levert 3dubbele STRAFpunten op ............
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CHAS ! Welkom in dit altijd serieuze FB topic. Kan ik iets voor je betekenen ?quote:
Het duurt te lang he ? Het word jullie inmiddels te heet onder de voeten en nu gaan jullie een andere zondebok zoeken........sorry Manu.....aint gonna work.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu begint het bijna overduidelijk te worden dat je een Gert-wannabee bent
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef Ice_rulez het volgende:
Heb je je MOD iets te melden, doe dat hier http://www.dewinkelvansinkel.nl/
neh...je hebt gelijk...wat dat betreft is al het personeel hier zo harteloos; onrechtvaardig en zo bang voor de eigen posities dat promotie langs natuurlijke weg er simpelweg niet in zit.quote:
hoe laat spreken we af bij de bank/bed ?quote:
Nee jap, maar je hebt dat witte voetje niet nodig pik, we moeten gewoon als dat modderende tuig weer terug is, 1 front vormen dan komt alles goedquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het duurt te lang he ? Het word jullie inmiddels te heet onder de voeten en nu gaan jullie een andere zondebok zoeken........sorry Manu.....aint gonna work.![]()
zal wel laat worden jou kennendequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
hoe laat spreken we af bij de bank/bed ?![]()
ja lekker tochquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:07 schreef chas het volgende:
[..]
He gatverdamme, op de zaterdagavond???¿![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef Ice_rulez het volgende:
Heb je je MOD iets te melden, doe dat hier http://www.dewinkelvansinkel.nl/
ik pas me wel aan hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal wel laat worden jou kennende![]()
Nou ehummmmm.... moet ik hier echt serieus zijn??????quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CHAS ! Welkom in dit altijd serieuze FB topic. Kan ik iets voor je betekenen ?
Volgens mij probeert ice de huidige positie van het mod-tuig aan te gevenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd is dit een serieuse FB, nieuwe stijl en is er geen ruimte voor spam
![]()
Lees de OP ffquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:12 schreef chas het volgende:
[..]
Nou ehummmmm.... moet ik hier echt serieus zijn??????![]()
Jij bent echt de goeiste mod nu!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lees de OP ff![]()
Je moet die kutnewbees ook overal op wijzen![]()
zei ik dat nou ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ice de huidige positie van het mod-tuig aan te geven![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef luciano het volgende:
Chas is van MIJ , ze heeft rood haar , OPZOUTUH!
True true...het ging mij dan ook niet zo zeer om lijfsbehoud maar een blik op de adminfiles lijken mij wel een nobel streven na zoveel dienstjarenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee jap, maar je hebt dat witte voetje niet nodig pik, we moeten gewoon als dat modderende tuig weer terug is, 1 front vormen dan komt alles goed![]()
zeur eens niet zoquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lees de OP ff![]()
Je moet die kutnewbees ook overal op wijzen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |