Dat word dan een beetje een probleem denk je niet....ik kan dit topic moeilijk als serieuse FB classificeren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee zover als Gert wil ik niet gaan
Maar ik geef toe er valt weinig te rellen op het moment ....
Laten we op zijn minst 1 FB volchatten, zodat we met opgeheven hoofd weer terug kunnen naar de sc![]()
]quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:20 schreef luciano het volgende:
idee
Waarom niet? Het is de enige fb4 !quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat word dan een beetje een probleem denk je niet....ik kan dit topic moeilijk als serieuse FB classificeren.![]()
HALLOOOOOOOOOO GLADIJS!quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is de enige fb4 !
ja hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOO GLADIJS!![]()
Zou jij ff de TT van de cos willen wijzigen?
[kutdwerg-mode]quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat word dan een beetje een probleem denk je niet....ik kan dit topic moeilijk als serieuse FB classificeren.![]()
thnx, love you to beeb! Denk dat Banu, Luusje en Gladys het ook wel eens zijn!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
de TT sucks
de TO sucks
de rules sucks
de inhoud sucks
de postende users sucks
need I say more...![]()
damianquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja hoormoet het woordje 'omen' erbij ?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
de TT sucks = 2 waarschuwingen
de TO sucks = 2 waarschuwingen
de rules sucks = 2 waarschuwingen
de inhoud sucks = 2 wasrschuwingen
de postende users sucks = 4 waarschuwingen ( belediging van een user in funktie ! )
need I say more...= STFU
Ga door...quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
[kutdwerg-mode]
![]()
[/kutdwerg-mode]
Joh stel je niet zo aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef teamlead het volgende:
Eend: sodezandstraal op naar het SC topic als je slap wilt lullen
zou dit dan eindelijk duidelijk zijn....
Waar?quote:
Ik ook, ik volg de streams niet eens meer!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar zie jij tegenwoordig nog proeftijden staan? Dus wat nou met twee maten meten? Als je niet weet waar je het over hebt hou dan je mond of vraag hoe dit zit voordat je de boel probeerd op te stoken. We bannen naar eigen inzicht. Mochten bepaalde mensen niets leren van hun BB6 ban kan de volgende een week zijn maar ook een maand. En met dat ge-etter hier kan dat best hard en snel oplopen.
Ik zou mensen hier dan ook willen adviseren om zich wat rustiger te houden en gezellig mee te posten zoals BB ooit is bedoeld. Dat gejank tegen de mods hier moet ook maar eens afgelopen zijn. Die zitten hier al hun vrije tijd te besteden om het voor iedereen zo leuk mogelijk te maken zonder bagger en zooi. Daar mag best wel wat dankbaarheid tegenover staan. En dan bedoel ik niet dat als je het ergens niet mee eens bent dat je dan maar je mond moet houden maar we hebben ook een grens. Nee is nee, ja is ja. Ben je het er dan nog niet mee eens dan zoek je een ander forum op of je legt je erbij neer. Want de eindeloze herhalingen en het engelengeduld is vanaf nu geëindigd.
De eerste de beste die weer om niets begint te miepen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een mod schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu.
Wie de schoen past trekt hem aan..
En nee ik ga géén discussie aan, dus bespaar je de moeite. Ik heb het gehad met BB6 op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |