Daar dacht ik ook aan, maar dat studeer je toch niet om met je familie te communiceren??quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef sweetgirly het volgende:
Een joego-topic!
Het is alleen wel wat rustig hier![]()
Ik mis de warmte, het klimaat, de mensen en het eten daar![]()
En ik overweeg (alweerof toch) om misschien toch Slavische talen en culturen te gaan studeren (desnoods 1 jaar of tijdelijk) proberen. Maar ik weet het gewoon niet!
Zodrekt is mijn familie en al daar uitgestorven en zit ik met een diploma en taal op zak, waar ik niks mee kan ... HIER!
fuck!
mn ouders zeiden ook al dat het bijzonder warm was dit jaar.. hoogst gemeten temp. was 47C maar zij hebben niet zoveel regen gehad, ze vonden het wel meevallen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:39 schreef Mirel het volgende:
Was fecking warm deze zomer in Bosnie, gemiddeld 35C, uitschieters zoals 45C, maar gelukkig wel veel regen dit jaar.
Nee hoor. Het duurt niet lang meer voordat de shiptari zijn opgerot of opgeruimd.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:26 schreef loni55 het volgende:
[..]
het gaat zeker gebeuren, en ik denk niet dat het nog lang gaat duren.![]()
Srbijanci wíllen Srpska niet eens. Jebem te boze, die lui hebben het te druk met heroïne spuiten tegenwoordig i samo lizu dupe van troonpretendenten en degenen die ons gebombardeerd hebben. Nee, geef mij maar een onafhankelijk Srpska, zelfs met een Ashdown als ultieme baas is het er beter dan een uitverkocht Srbija.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:52 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
dan moet servie gelijk republika sprska krijgen en zolang dat niet gaat gebeuren kan kosovo fluiten naar zijn onafhankelijkheid![]()
Schattig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:09 schreef acrilic het volgende:
Molim conobar, (a.u.b. ober)
jedan velichie pivo (1 grote bier)
oche sladolet (ik wil een ijsje!)
daar houdt mijn joego/kroatisch op(verkeerde spelling uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |