Kako ti je bilo? Was je daar gewoon op vakantie of zo? Wij gaan pas weer in de zomer waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef LintuxCx het volgende:
Dobro vece!
Net een paar uur terug uit Belgrado.
Cao! Welkom.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:07 schreef don-diablo het volgende:
geweldig een joego topic! ik zag het laatst toevallig en ik dacht ik meld me ook maar eens aan op fok!
maarre om ontopic te blijven: mn ma komt uit cacak en pa uit foca (republika srpska)
Ik ook weer zo rond die tijd. Vriendin woont daar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:46 schreef Juicebox het volgende:
Kako ti je bilo? Was je daar gewoon op vakantie of zo? Wij gaan pas weer in de zomer waarschijnlijk.![]()
Yep.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:35 schreef Juicebox het volgende:
Maar MLK, je bent dus half Nederlands en half Sloveens?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:32 schreef Originele_Naam het volgende:
meer posten kan zo geregeld worden hoor,
Oke.quote:
Jah het staat op hun voorhoofd getatoeerdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:39 schreef LSS het volgende:
Kunnen Yugo's nu van elkaar zien wie Bosnisch, Kroatisch of Servisch is?
Is mijn vraag vreemd?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:48 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Jah het staat op hun voorhoofd getatoeerd![]()
Nee uiteraard niet. Je kan het wel aan de naam horen. Vooral moslim namen zijn heel opvallend. Alle uit het Duits voortgekomen namen zijn Kroatisch.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:39 schreef LSS het volgende:
Kunnen Yugo's nu van elkaar zien wie Bosnisch, Kroatisch of Servisch is?
Tijd heelt alle wonden en zo..quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:17 schreef boskov het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet. Je kan het wel aan de naam horen. Vooral moslim namen zijn heel opvallend. Alle uit het Duits voortgekomen namen zijn Kroatisch.
Het is ook echt een teringbende beneden he.. ik vraag me of het ooit goed komt..
Dan is Bulgaarse Chalga ook helemaal niets voor jou.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:53 schreef Mirel het volgende:
Ik heb een pesthekel aan narodna muzika, en turbofolk.
Erg he?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:03 schreef Mirel het volgende:
Ach, ik heb respect voor de rockachtige muzikanten, die maken het iig met liefde.Edo maajka ook wel. Maar al die popartiesten
![]()
Monteno is geen van beide..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:53 schreef Mirel het volgende:
Ik heb een pesthekel aan narodna muzika, en turbofolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |