Tja, iemand moet het doen..quote:Op zondag 5 november 2006 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Respect voor het rouleren van het maffia gedeelte in de Amsterdamse ondergrond.
Leeuwarden WTFquote:Op zondag 5 november 2006 20:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Gaat er nog iemand op 2 december naar Halid Beslic (moj bivsi komsija) in Leeuwarden?
quote:Op zondag 5 november 2006 23:25 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Leeuwarden WTFGaat ie uitgerekend daar optreden. Echt middle of nowhere
Schijnt te gaan optreden in een gezellig kleiner zaaltje. Kaarten moeten ook worden gereserveerd en zo.quote:Op zondag 5 november 2006 23:25 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Leeuwarden WTFGaat ie uitgerekend daar optreden. Echt middle of nowhere
Geen idee daar was ik niet bijquote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Miss-V het volgende:
* Nog een Joego meldt.
Wat is het stil dan?Waar zijn al die anderen uit het vorige topic
.
Geen flauw idee, ik verbaasde me er ook al over..quote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Miss-V het volgende:
* Nog een Joego meldt.
Wat is het stil dan?Waar zijn al die anderen uit het vorige topic
.
Ik ook niet, dat is het probleem.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:00 schreef LintuxCx het volgende:
Dobro jutro!
Heeeeeeel veel meer kan ik niet spreken (malo srpski), maar mijn vriendin wel.
Ik wacht niet chagerijnig en passief, ik kan gewoon niet wachten om te beginnenquote:RobertoCarlos schreef:
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat er geen Joego is die jou tegen een lekker prijsje de taal wil leren. En dan koop je er een boekje bij en klaar is Simra!
Maar je kunt ook lekker en chagerijnig en passief blijven wachten op een antwoord op een forum.
Ja ok, maar zoals ik in het eerste deel heb uitgelegd ben ik niet zo'n boeken man. Ik heb meer aan uitleg, waarom iets zo gaat, hoe je iets uitspreekt dat soort dingen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:44 schreef LintuxCx het volgende:
Ik heb een woordenboekje gekocht dat op zich ook probeert de grammatica een beetje uit te leggen. Ook is er een website waarop je kunt zoeken naar mensen die bijvoorbeeld Servisch spreken en (beter) Nederlands willen leren, kun je dus van elkaar wat leren. Uiteindelijk is oefening toch de beste manier om te leren?
Net weer terug van een weekendje Belgrado trouwens
Heb me er even aangemeld, maar denk niet dat er echt mensen zullen reageren ( aangezien er erg oude oproepen op staan ) maar het is het proberen waard natuurlijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:41 schreef LintuxCx het volgende:
http://www.mylanguageexchange.com/ . Je kunt op Goegel naar "language exchange" zoeken voor nog wat vergelijkbare sites volgens mij.
En ja, het weekend was werelds, alleen wat kort.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:25 schreef Megalomaniac het volgende:
Ik ben wel eens bedreigd door een Joegoslaaf, telt dat ook?
Hoi.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:13 schreef Juicebox het volgende:
Dobro vece mensen, jezus dit topic zit wel een beetje verstopt man.Wie zijn er daar geboren, en wie in Nederland? En ben je dan een Bosanac, Srbin of Hrvat? Ik ben Servisch, maar wel in Bosnië geboren, in Zenica.
Hoi Martinlutherking en Wolf.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |