Dat is inderdaad tricky...quote:Op zondag 5 november 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
Een Pello?
Je moet wel even kijken wat de linker en wat de rechter poot is.
quote:
Heb je een eigen wastafel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:43 schreef Soempie het volgende:
Dat is zeker leuk. Vanmiddag ook nog even de stad in voor wat spullen
Enige wat minder leuk is is dat ik m'n spullen blijf verplaatsen. Nu heb ik alles voor m'n deur gezet, zodat ik m'n kasten goed neer kon zetten...en nu moet ik naar het toilet. Kan dus niet....![]()
Nee, wat wilde je voorstellenquote:
Niets, vroeg alleen maar of je een eigen wastafel hebt. Gewoon interesse. Waar dacht jij aan dan?quote:
aangezien ik naar het toilet moest...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Niets, vroeg alleen maar of je een eigen wastafel hebt. Gewoon interesse. Waar dacht jij aan dan?
Komt omdat je geen wastafel hebt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef Soempie het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag. Of ligt dat aan mijn internetverbinding?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Komt omdat je geen wastafel hebt.
Dan is dit slowchattopic toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
AKQ-Slowchattopic
En dus ben ik gaan zoeken gisteren
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:58 schreef wyccie het volgende:
Gaan we nou persoonlijke mededelingen doen in dit topic?
Superschaapje is aan het wachten op verstandskies nummer 4!
Ja gut..in het slowchat topicquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:58 schreef wyccie het volgende:
Gaan we nou persoonlijke mededelingen doen in dit topic?
Wisdom teeth are third molars that usually appear between the ages of 17 and 24 (although they may appear when older, younger, or may not appear at all).quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gut..in het slowchat topic
De vraag was dus: is dat laat?
Ik wil nummer 4quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:09 schreef wyccie het volgende:
Nee, sommige mensen krijgen geen verstandskiezen.
En ik geloof ook niet dat je er per se 4 moet krijgen.
Maar met maar 3 kiezen ben je natuurlijk lang niet zo slim als met 4 kiezen.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:09 schreef wyccie het volgende:
Nee, sommige mensen krijgen geen verstandskiezen.
En ik geloof ook niet dat je er per se 4 moet krijgen.
Maar met maar 3 kiezen ben je natuurlijk lang niet zo slim als met 4 kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |