En waar kun je dat beter doen dat in het ó zo befaamde AKQ-Slowchattopic!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het ooit tegen Lien gezegd in een subtekstje maar wilde het nu even algemeen maken![]()
Ik kan er al inquote:
Wat?quote:
Ja, nee, ik weet het zelf ook pas sinds gisterenquote:
Eh neequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:57 schreef wyccie het volgende:
Doen jullie ook mee?
Random Acts Of Kindness; aanvraag en verdeeltopic
Die heb ik niet gezien, maar ik ben wel zo iemand die na het zien van zo'n film besluit om de wereld een betere plek te maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens heeft die knakker te veel Pay it Forward gekeken (wat overigens ook gejat is).
Ik doe meequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:57 schreef wyccie het volgende:
Doen jullie ook mee?
Random Acts Of Kindness; aanvraag en verdeeltopic
En dat is ook wel mooi. Maar het punt is dat de gemiddelde ontvangende mens zoiets heeft als "zo, vet! Bedankt" om vervolgens thuis heel stoer op de bank te hangen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, maar ik ben wel zo iemand die na het zien van zo'n film besluit om de wereld een betere plek te maken.
Oh vet! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, nee, ik weet het zelf ook pas sinds gisteren
Kattenburgerstraat, achter het Scheepvaartmuseum. Over een weekje contract tekenen![]()
![]()
net zoiets als ik nu heb, 12m2 oid. Maar nu teminste op een kleine 5 minuten fietsen vanaf centraal stationquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh vet! GefeliciteerdHoe groot is? Ik kom binnenkort wel buurten
lucky bastardquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef Neleos het volgende:
Ik ga vanavond naar het TROS muziekfeest op het plein.![]()
Is er een thema?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef Neleos het volgende:
Ik ga vanavond naar het TROS muziekfeest op het plein.![]()
Pas op je vingers he.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:21 schreef Homdeck het volgende:
ik ga nu aardappels schillen trouwens
Nee, volgens mij niet.quote:
Ik kan opeens begrijpen hoe het komt dat jij het leuk hebt gehad op Urkquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:24 schreef Neleos het volgende:
Nee, volgens mij niet.
Gewoon het ouderwetse TROS-familie gevoel, met Jan Smit, Jannes, Belle Perez, Lucas en Gea, enzovoorts...
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan opeens begrijpen hoe het komt dat jij het leuk hebt gehad op Urk![]()
geef belle eenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Langzaamaan begin ik mijzelf een beetje te verraden he
![]()
Maar goed, ik loop richting de stad.![]()
Leuk, daar woon ik vlakbij sinds een paar wekenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
net zoiets als ik nu heb, 12m2 oid. Maar nu teminste op een kleine 5 minuten fietsen vanaf centraal station
En kleinzoon van Baantjer...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef Soempie het volgende:
Afgelopen augustus trouwde Thijs Römer met Katja Schuurman – voor die ene ziel die dat nog niet wist.
ik dus![]()
NUHR met Festen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:26 schreef Soempie het volgende:
ik ken wel de zoon van Baantjer...die speelt vaak samen met NUHR en dan heten ze weer anders. Briljant waren ze met Festen(vond ik)
Oja, welke straat dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Leuk, daar woon ik vlakbij sinds een paar weken![]()
(de kattenburgerstraat dus)
Heb je een brilletje nodig?quote:
Hij zegt toch dat 'ie vlakbij de kattenburgerstraat woont, niet in welke straat hij zelf woontquote:
Whehehequote:Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat 'ie vlakbij de kattenburgerstraat woont, niet in welke straat hij zelf woont![]()
En als dat wel zijn bedoeling was om te zeggen dat 'ie in de Kattenburgerstraat woont, heeft 'ie het verkeerd er neer gezet.![]()
Heb je soms een brilletje nodig?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik dacht dat 'ie MaJo gequote had
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heb je soms een brilletje nodig?![]()
Hij is best leukquote:Op woensdag 8 november 2006 01:33 schreef lienelien het volgende:
ik wil jullie dit nog even meegeven voordat ik ga slapen, ik moest namelijk erom lachen
De Ploeg dus met Festenquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja...en als je niet meer weet hoe hij eruit ziet, open je toch Google
De straat uit, onder het spoor door, kruispunt over, onder het pakhuis door en de brug over en daar woon ikquote:Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat 'ie vlakbij de kattenburgerstraat woont, niet in welke straat hij zelf woont![]()
En als dat wel zijn bedoeling was om te zeggen dat 'ie in de Kattenburgerstraat woont, heeft 'ie het verkeerd er neer gezet.![]()
ohhh, dat is nog wel een eindjequote:Op woensdag 8 november 2006 11:09 schreef macondo het volgende:
[..]
De straat uit, onder het spoor door, kruispunt over, onder het pakhuis door en de brug over en daar woon ik![]()
Zit je helemaal aan de kant van het scheepvaartmuseum dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohhh, dat is nog wel een eindje
Ja, er recht naastquote:Op woensdag 8 november 2006 12:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Zit je helemaal aan de kant van het scheepvaartmuseum dan?
uhuhquote:Op woensdag 8 november 2006 12:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh prima! Het mooiste stukje van de straat dus
quote:
Mooi zo! Ik moet nog 2 tentamens doen voordat ik afgestudeerd ben en eentje daarvan heb ik gisteren geniaal verprutstquote:Op woensdag 8 november 2006 14:12 schreef Nesle het volgende:
[..]Ja sorry, ben hyper
Heb volgens mij vandaag mn 2 tentamens echt supergoedgemaakt
Dat heb ik eigenlijk nooit. Meestal kan ik dat wel redelijk inschatten.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
Altijd als ik dacht dat ik iets goed gemaakt had, was het slecht.
En vice versa natuurlijk
Die bands spelen allemaal toevallig deze week. De weken ervoor en erna zijn er geen concerten waar ik heen wil.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
Wie gaat er dan ook naar zoveel concert
Ga je puur voor je plezier of moet je ook intervieuwen?
ik ookquote:Op woensdag 8 november 2006 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die bands spelen allemaal toevallig deze week. De weken ervoor en erna zijn er geen concerten waar ik heen wil.
En ik ga gewoon voor mijn plezier (het is interviewen zonder u he![]()
)
Ik ben net wakkerquote:Op woensdag 8 november 2006 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die bands spelen allemaal toevallig deze week. De weken ervoor en erna zijn er geen concerten waar ik heen wil.
En ik ga gewoon voor mijn plezier (het is interviewen zonder u he![]()
)
Ik ookquote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben net wakker![]()
Concerten was ook al niet goed geschreven![]()
Zeker spelfouten in het engels heb ik een hekel aan![]()
Duwt, trekt, blaat, mekkert, schreeuwtquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:14 schreef Nesle het volgende:
[..]
Duwt, trekt, blaat, mekkert, schreeuwt
"BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT".![]()
Aafquote:
Wat doe je jezelf toch aan!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Aaf
Nog 10 minuten en ik moet weer studeren![]()
Geen idee, ik neem ook meteen de eerste dag na de tentamenweek vrij.quote:
als in 'ziek zijn'?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem ook meteen de eerste dag na de tentamenweek vrij.![]()
Ik heb maandag nog 3. Biologie, Geschiedenis 1 en Engels.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En wanneer ben je klaar? na vrijdag of maandag?
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef MaJo het volgende:
Ben je echt net wakker schaapIk werd om half 3 wakker
Hmmquote:Op woensdag 8 november 2006 18:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb maandag nog 3. Biologie, Geschiedenis 1 en Engels.
Leuk om te vermelden: Vrijdagavond heb ik sportwedstrijd in duitsland ongeveer, zterdag moet ik van 13.00-23.00 werkenen zondags moet ik naar vester (lees schoolvereniging voor gala etc) Dus dat wordt zondagaafs leren, en zaterdags in mijn werkpauzes
Hoi MaJo! Alles goed?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef MaJo het volgende:
Ben je echt net wakker schaapIk werd om half 3 wakker
Gatverdammequote:Op woensdag 8 november 2006 19:04 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Slither.
Heb je hem al gezien?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:06 schreef wyccie het volgende:
Die ja.
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef Neleos het volgende:
KKBB wordt het denk ik. Daarna V en dan D.
En W, S is toch die film met SS?
Ik zat echt zo van:quote:Op woensdag 8 november 2006 19:11 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat is Sliver. Slither is met NF, EB en GH. Maar die zijn allemaal onbekend.
Nog niet. Ik denk dat ik daar vrijdag tijd voor heb.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:16 schreef Nesle het volgende:
Heb je hem al gezien?
Gegoogled?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:21 schreef Nesle het volgende:
Sharon Stone
Nathan Fillion, Elizabeth Banks, Gregg Henry
Slither is toch die badkuipfilm?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog niet. Ik denk dat ik daar vrijdag tijd voor heb.
daar was ik ook al achtergekomenquote:Op woensdag 8 november 2006 19:21 schreef Nesle het volgende:
Sharon Stone
Nathan Fillion, Elizabeth Banks, Gregg Henry
quote:[b]Op woensdag 8 november 2006 19:22 schreef
Slither is toch die badkuipfilm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |