abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60169158
FC Oss
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_60169770
FC Oss klinkt toch ook voor geen ene meter. Wat is in hemelsnaam de toegevoegde waarde hiervan? Onbegrijpelijke beslissing van het bestuur .
pi_60170078
Doe dan alleen TOP.
That's all folks!
pi_60170292
wat verwachten jullie van Top aankomend seizoen op welke plaats ongeveer gaan ze komen?
AFC AJAX
pi_60170564
Heeft puur met de gemeente en de mentaliteit in Oss te maken. Er "schijnt" bij een groot deel van de plaatselijke bevolking een negatieve connotatie rondom de naam TOP Oss te hangen. Dit hopen ze hiermee te veranderen. Met name op korte termijn hebben ze hier alleen geen zak van en je verneukt alleen maar een hoop marketing die is gedaan..alles kan weer opnieuw gedrukt worden, nieuwe logo's, nieuwe site enz enz terwijl dit allemaal net is gedaan. Ook lekker is dat er al een .O.S.S. is dus verwarring is gegarandeerd.

Ik ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen eigenlijk..ben redelijk skeptisch van begin af aan geweest toen ik het hoorde. Het is wel eerder naar buiten gebracht dan ik had verwacht..

Over mijn prognose dit seizoen: we halen play-offs denk ik. Selectie is prima op peil gebleven hoewel we Ripson duidelijk gaan missen. Met Fachtali hebben we een sterke en behendige spits met een neusje voor de goal, een goed complement voor Quekel die toch wat statischer is. Ook Moutawakil gaat veel brengen verwacht ik, die kan het op het veld ook prima vinden met Fachtali, dodelijke combo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60170777
TOP wil meer financiën en heet straks FC Oss
Geschreven op donderdag, 17 juli om 14:35

TOP Oss gaat per 1 juli 2009 verder als FC Oss. Die naamsverandering is dondermiddag tijdens een persconferentie bij de betaald voetbalorganisatie (bvo) bekend gemaakt, zo schrijft het Brabants Dagblad. Met de naam FC Oss wil de bvo zich onder andere meer onderscheiden van de amateurvereniging TOP Oss.
Volgens voorzitter Bert Zwanenburg is de naamsverandering nodig vanwege de verdere professionalisering van de club. Zo is TOP nog een van de laatste drie van de betaald voetbalclubs die nog een stichtings- of verenigingsvorm kent. Per 1 juli volgend jaar wil TOP de organisatie omgevormd hebben tot een besloten vennootschap, een bv.

“De nieuwe organisatievorm geeft meer financiële ruimte bij bijvoorbeeld de realisatie van de Talentencampus, waarbij in het stadion een school wordt gebouwd”, legde Zwanenburg uit. “Leerlingen kunnen dan ervaring op doen bij TOP, maar ook bij tal van commerciële en dienstverlenende bedrijven die in en rond het stadion moeten komen.”

Mogelijk blijft het niet alleen bij de verandering van de naam en de organisatievorm. Pas geleden maakte TOP immers bekend dat het stadion voortaan naar hoofdsponsor Heesen Yachts wordt vernoemd. Of TOP nou straks ook het roodwitte shirt inwisselt voor de kleuren blauwgoud van Heesen of blauwgeel van de gemeente zei Zwanenberg nog niet te weten. “Daar gaat een speciale werkgroep zich dit jaar over buigen."
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60171804
FC Oss .
pi_60171840
Het klinkt niet
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60171931
Ik ken een paar fanatiekelingen van TOP die ik zojuist heb gesproken en die zijn er niet blij mee Ze zeggen lettelijk: Wij blijven het toch wel TOP noemen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60171935
ach dat is puur gewenning natuurlijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60171956
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef Triptamine het volgende:
Ik ken een paar fanatiekelingen van TOP die ik zojuist heb gesproken en die zijn er niet blij mee Ze zeggen lettelijk: Wij blijven het toch wel TOP noemen.
Hou je toch inderdaad. Denk dat Stormvogels Telstar ook maar door weinigen zo werd genoemd..blijft toch Telstar..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60172009
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef Tim86 het volgende:
ach dat is puur gewenning natuurlijk
Of niet, mijn Opa bijvoorbeeld noemt Fc Groningen ook nog GVAV
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60172012
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:15 schreef sjimz het volgende:
FC OSS, dat klinkt toch niet.
Klinkt als FC Den Bosch en het lijkt me niet dat dat de bedoeling is.
Boodschap van algemeen nut.
pi_60172054
haha nee dat is niet de bedoeling..

Het is in ieder geval een boost voor dit topic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60172363
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:03 schreef hetsjhokleek het volgende:
Klinkt als FC Den Bosch en het lijkt me niet dat dat de bedoeling is.
En gaan ze misschien ook nog in het blauw spelen
pi_60172525
dat is echt een bullshithersenspinsel van het stuk dat ik van voetbalzone postte haha
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60173010
Iedereen is TOP gewend en ze vinden dan natuurlijk FC Oss meteen een kut naam
pi_60173287
FC Oss, dat klinkt echt voor geen meter . Inderdaad, gewoon TOP doen.

Waarom verzinnen mensen zoiets...
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60173620
mijn pa wilde Oss United haha..dan is dit toch beter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60173629
TOP Oss bekt toch een stuk beter. FC Oss is toch wel zo 85 in een dozijn.
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hilarisch inderdaad.
pi_60192433
Oss Unie-ted?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_60196213
Fc Oss
jezus wat een bagger naam
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:24:03 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60278733
1-1 tegen RKC in Herpen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60278787
We verliezen bijna nooit van RKC in de voorbereiding, ook niet toen ze Eredivisie speelden. Prima resultaat. Ben je geweest?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60278859
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 21:24 schreef DutchGooner het volgende:
1-1 tegen RKC in Herpen.
Was jij er ook .

Wat een baggerpot zeg .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')