Voor een minister president is het prettig als hij/zij een beetje intellectueel niveau heeft en ook van te voren nadenkt over wat hij/zij zegt. Dat diskwalificeert zowel Wilders als Verdonk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:40 schreef PJORourke het volgende:
Wilders. Of Verdonk.
Je maakt een grap neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:40 schreef PJORourke het volgende:
Wilders. Of Verdonk. John Howard. Lijken me alle drie wel goed.
Nee. Lijkt me echt humor, een van die drie. Het gejank zou niet van de lucht zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:43 schreef cultheld het volgende:
Je maakt een grap neem ik aan?
Ach, Bos is ook kandidaat-premier. Als je maar genoeg eigendunk hebt...quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:43 schreef FeestNummer het volgende:
Voor een minister president is het prettig als hij/zij een beetje intellectueel niveau heeft en ook van te voren nadenkt over wat hij/zij zegt. Dat diskwalificeert zowel Wilders als Verdonk.
Lijkt me leuk, of het goed is weet ik niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:45 schreef dvdfreak het volgende:
Aboutaleb
ik snap trouwens niet waarom ze hem geen lijsttrekker gemaakt hebben ipv pechtold..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |