Zal de generatie kloof wel zijnquote:Op maandag 20 november 2006 12:05 schreef snakelady het volgende:
ik vind het enkelbandje juist leuk!!
Rofl dat is mn tattooquote:Op maandag 20 november 2006 12:03 schreef robbedoeseos300d het volgende:
leuke serie Mukie![]()
Alleen jammer van dat enkelbandje.....
Dat vind ik niet zo bij deze schoenen passen.
Kan je dat niet weg soepen??
en tja waar denken mannen altijd aan.quote:Op maandag 20 november 2006 13:02 schreef Miss_S het volgende:
denken vrouwen nu echt altijd meteen aan schoenen.....
zal maar weer iets anders gaan verzinnen
Nah, maar op mn werk mag ik geen foto's maken en de rest wat ik bedacht is qua kleur geen geheel in te krijgen.quote:Op maandag 20 november 2006 13:02 schreef Miss_S het volgende:
denken vrouwen nu echt altijd meteen aan schoenen.....
zal maar weer iets anders gaan verzinnen
Ik geloof niet dat jij ook maar een beetje een reden hebt om je te hoeven verdedigen. Leuke invulling van het thema en het levert een prettig plaatje op. Punt.quote:Op maandag 20 november 2006 13:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nah, maar op mn werk mag ik geen foto's maken en de rest wat ik bedacht is qua kleur geen geheel in te krijgen.
Daarnaast loop ik altijd op hakken en dus is dit iets wat ik echt elke dag doe
vind het leuke foto's hoorquote:Op maandag 20 november 2006 13:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nah, maar op mn werk mag ik geen foto's maken en de rest wat ik bedacht is qua kleur geen geheel in te krijgen.
Daarnaast loop ik altijd op hakken en dus is dit iets wat ik echt elke dag doe
Ach je kunt er je eigen draai aan geven toch?quote:Op maandag 20 november 2006 15:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vind het leuke foto's hoor
moet alleen iets nieuws verzinnen nu
Doe maar naar KPN, die hadden mijn verhuizing niet geregistreerd, eikelsquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:44 schreef Mukie het volgende:
tsk tsk met vingertje wijst enzo
Stoute internet
Kpn, was te verwachtenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Doe maar naar KPN, die hadden mijn verhuizing niet geregistreerd, eikelsEn daardoor ook geen tijd om dit topic door te baggeren of zelf foto's te posten, idem voor de wedstrijd. Had zo graag mee willen doen deze maand
![]()
O leuk hebben wij ook gehad, zo maanden aan het tobben geweest, zijn er enorm veel die er last van hebben, ken er zo in mijn directe omgeving met dezelfde problemquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Doe maar naar KPN, die hadden mijn verhuizing niet geregistreerd, eikelsEn daardoor ook geen tijd om dit topic door te baggeren of zelf foto's te posten, idem voor de wedstrijd. Had zo graag mee willen doen deze maand
![]()
Nouja, je mag best tevreden zijn hoor. Ik vind het wel OK!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Eerste poging(en).
Ik ben nog niet tevreden.
Leuk gedaan . een goed idee van je dag . ik vind hemquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Eerste poging(en).
Ik ben nog niet tevreden.
Het ligt eraan wat je wilt laten zien he? Voor het zelfde geld loop je snachts in strakke latex pakjes over de boulevard te flanerenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het laat wel zien wat voor oninteressante dag ik heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |