Duke Nukem Foreverquote:Op maandag 6 november 2006 12:43 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dit was toch ook voorgekomen bij GoW?
Man, je kon Duke Nukem Forever nog zelfs pre-orderen
Eerder Xbox720 vanwege de revolutionaire graphics en gameplayquote:Op maandag 6 november 2006 12:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Duke Nukem ForeverKwam die niet naar de 360 ofzo?
ja dat is me gelukt.. heb ook eens tot de laatste 10 seconden gewacht maar hoe land je dan? heb het 5keer geprobeerd.. alle keren werd ik kapot geschoten toen ik stil stond. gewoon toch RS naar achter en rustig op het dek terecht komen?quote:Op maandag 6 november 2006 12:29 schreef bluebit het volgende:
[..]
die was nog wel te doen, hard doorvliegen en hopen dat je meteen kunt landen.....
zit zelf een eiland met vliegveld te verdedigen wat absoluut onmogelijk is.....naja, misschien vanavond nog maar een keer proberen
Lijkt me lastig als je dit doetquote:Op maandag 6 november 2006 13:41 schreef Gajes het volgende:
Lijkt mij ook niet dat ze Halo3 al uit gaan brengen! Maar Mmarsu, kan je niet alsnog een inboedelverzekering af sluiten en over een tijdje claimen?
quote:Op maandag 6 november 2006 12:29 schreef devv05 het volgende:
Halo 3 vanaf volgende week al in de winkels?!
Believe!
Ik geloof er werkelijk geen zak van, maar zoiets zou wel een enorme stunt zijn zeg.. En slim ook. Jammer dat het nooit zal gebeuren.
Verzekering oplichten is niet zo heel moeilijk, maar wel illegaal.quote:Op maandag 6 november 2006 13:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je dit doet
5 nov wordt gejat, 7 nov verz. aanvragen, 10 nov vraag je geld bij verz. , verz wil aangifte zien, staat datum 5 nov van aangifte, hello insurance fraud
Ik heb er geen verstand van maar je moet toch wel een bewijs van aangifte of zoiets hebben?quote:Op maandag 6 november 2006 13:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Verzekering oplichten is niet zo heel moeilijk, maar wel illegaal.
Remember remember!quote:Op maandag 6 november 2006 13:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
5 nov wordt gejat, 7 nov verz. aanvragen, 10 nov vraag je geld bij verz. , verz wil aangifte zien, staat datum 5 nov van aangifte, hello insurance fraud
Ik heb saints row niet :p wil hem nog wel.. maarja.. centjesquote:Op maandag 6 november 2006 14:12 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Remember remember!
The fifth of november!
The 360 treason and plot
I know of no reason why the 360 treason
should ever be forgot
Insurance fraud? Heb je dat niet al voldoende geoefend bij Saints Row?
Ik ben er ook nogal verbaasd overquote:Op maandag 6 november 2006 14:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt dat spel al over 4 dagen?
dat snap ik ook wel! Maar er is altijd wel een mouw aan te passen en je betaalt je hele leven al die kut verzekeringen dus waarom niet 1 keer innen!quote:Op maandag 6 november 2006 13:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan wa ?quote:Op maandag 6 november 2006 14:33 schreef Gajes het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel! Maar er is altijd wel een mouw aan te passen en je betaalt je hele leven al die kut verzekeringen dus waarom niet 1 keer innen!
Stomme pauper die je bentquote:Op maandag 6 november 2006 13:41 schreef Gajes het volgende:
Lijkt mij ook niet dat ze Halo3 al uit gaan brengen! Maar Mmarsu, kan je niet alsnog een inboedelverzekering af sluiten en over een tijdje claimen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |