Dan heb ik toch nog iets aan mijn klassiekale opleiding.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Gooitzen +1
Hij leefde van 469 - 400 v.Chr.
Shake hands geboortejaargenoot.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klas 6 lagere school, nu groep 8 basisschool. Profiel: geboortejaar 1969.![]()
volgens wiki nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag het ja. Mijn antwoord was goed toch?
Dan heb ik niets gezegdquote:
ik ben zo weg en ben pas vannacht terugquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd
Maak jij een vraag?
Ik ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben zo weg en ben pas vannacht terug![]()
niksquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:02 schreef Supersheep het volgende:
ik
misquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:02 schreef Supersheep het volgende:
chat
meequote:Op zaterdag 4 november 2006 18:02 schreef Supersheep het volgende:
slow
Kijk eens bovenaan de pagina?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:43 schreef Supersheep het volgende:
Wat is de vraag?
Laten we daar maar vanuit gaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:57 schreef Etcetera het volgende:
wordt toevallig de kathedraal van Barcelona bedoeld
Volgens mij wordt de Sagrada Familia van Gaudi bedoeld. Uitgaande van het feit dat de cathedraal door Gaudi ontworpen en gebouwd is denk ik dat Gaudi in de kerk begraven is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:02 schreef Etcetera het volgende:
dat ding heet toch kathedraal van eulalia officieel? dan ga ik voor eulalia (whoever it may be)
Maar dat was al fout gerekend.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de Sagrada Familia van Gaudi bedoeld. Uitgaande van het feit dat de cathedraal door Gaudi ontworpen en gebouwd is denk ik dat Gaudi in de kerk begraven is.
Ik neem het stokje even over...quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:02 schreef Etcetera het volgende:
dat ding heet toch kathedraal van eulalia officieel? dan ga ik voor eulalia (whoever it may be)
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_kathedraal_van_Barcelonaquote:De gotische kathedraal van Barcelona, Catedral de Santa Eulàlia, gelegen aan de Plaza de la Seu, is genoemd naar de Heilige Eulalia die in 304 stierf als martelares.
Haar relieken liggen in een marmeren sarcofaag, gelegen in de crypte onder het hoogaltaar. Ze is de co-patrones van de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |