pda-pen, ofwel, om op je pda te tikkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:36 schreef mcwops het volgende:
hoi! wil die pen wel, maar wat maakt 'm 'pda'schrijven en aanwijzen snap ik namelijk
Staat genoteerd, even afwachten nog.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:40 schreef RipCore het volgende:
¤25,- voor pen en wacom inc verzenden?
Dat klopt. Als je de voorkant draait komt er een zwart pennetje tevoorschijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
pda-pen, ofwel, om op je pda te tikken
Bod staat genoteerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:24 schreef Boe-man het volgende:
¤25 voor de schoenen
Bod genoteerd. Ik woon in Emmen, Drenthe.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
30 euri voor de stappers.
Waar evt. afhalen?
¤35quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
30 euri voor de stappers.
Waar evt. afhalen?
Genoeg afgewacht?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:56 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Staat genoteerd, even afwachten nog.
deal?quote:Op zondag 5 november 2006 13:38 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Bod staat genoteerd [afbeelding].
Als het aan mij ligt wel, er is toch niemand die dichter bij de richtprijs zit.quote:
Versturen, want naar drenthe gaan is wel wat te ver voor mij. Mail me voor verdere afspraken maar opquote:Op maandag 6 november 2006 13:54 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel, er is toch niemand die dichter bij de richtprijs zit.
Kom je ze ophalen of moet ik ze versturen?
It's a deal. Wat is je emailadres (voor verdere afhandeling)?quote:Op maandag 6 november 2006 11:49 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je beide dingen voor 27,50 euro incl. verzending van me overnemen.
Doen we dat!quote:Op maandag 6 november 2006 18:19 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Versturen, want naar drenthe gaan is wel wat te ver voor mij. Mail me voor verdere afspraken maar op [afbeelding]
Check je PM-inbox maar evenquote:Op maandag 6 november 2006 18:36 schreef RipCore het volgende:
[..]
It's a deal. Wat is je emailadres (voor verdere afhandeling)?
Hmm, ik had al het idee dat het verzenden mislukt was, ik maak dan ook nooit gebruik van de PM. Als het goed is is ie nu wel aangekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |