Jij zegt dat dit PSV overschat wordt, maar de stap naar onderschatting is dan al snel gemaaktquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:23 schreef twi het volgende:
Morgen de 1e plek weer terugpakken en dan volgende week een gat van 5 punten slaan. Van dit PSV moet gewoon eenvoudig gewonnen kunnen worden, als de kansen er eens in gaan.

Nee, het zal geen inmaakpartij worden. Maar als je ziet hoe bar en boos er vanavond weer door jullie elftal is gespeeld, dan moet dat gewoon gewonnen kunnen worden door Ajax.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jij zegt dat dit PSV overschat wordt, maar de stap naar onderschatting is dan al snel gemaakt. Niemand zet dit PSV 'eenvoudig opzij'.

Klopt. Hopelijk wordt dat niet zo'n draak van een wedstrijd als verleden jaar.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerst Heracles jongens.

En toch is het 3-0. Dat is nou juist net de kracht van dit PSV.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:32 schreef twi het volgende:
Farfan is erg goed, Kone kan het op z'n heupen krijgen. Cocu kan er eentje in leggen. Maar als je ziet wat ze tegen een meevoetballend NAC kunnen creeeren is dat gewoon triest te noemen.

Scoren uit blunders van de keeper bedoel je? Als dat een kracht is, schiet mij dan maar lek.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En toch is het 3-0. Dat is nou juist net de kracht van dit PSV.

Nee mooi voetbal prediken en 3 keer uit een standaardsituatie scorenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Scoren uit blunders van de keeper bedoel je? Als dat een kracht is, schiet mij dan maar lek.

Jij ziet Groningen als concurrent?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:19 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
kut suarez elke keer in de laatste minuten scoren!

quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:19 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
kut suarez elke keer in de laatste minuten scoren!
Haha, waarom dat nou weer?quote:Ik heb dit seizoen niet naar Groningen gekeken en dat zal ik ook niet doen. Ik gun het ze alleen dat ze een keer flink op hun muil gaan in die Euroborg

Met dat laatste papegaai je Ten Cate na.quote:Op zondag 5 november 2006 00:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Ajax wint gewoon makkelijk morgen. Lekker op kunstgras komt de technische ajax spelers alleen maar ten goede.

Met deze uitspraak papegaai je vast wel iemand in Nederland na. (nerd net alsof ik alles ga bijhouden wat ten cate zegt)quote:Op zondag 5 november 2006 00:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Met dat laatste papegaai je Ten Cate na.

95% zeker dat ze spelen. Schilder geschorst morgen.quote:Op zondag 5 november 2006 01:09 schreef Nashje het volgende:
Gaan Stam en Gabri nou eigenlijk spelen? Mag hopen van niet, anders wordt het uitkijken geblazen.
quote:'Ogararu en Roger in basis tegen Heracles'
--------------------------------------------------------------------------------
4 november 2006
Zoals deze site gisteren al aangaf start Ajax-trainer Henk ten Cate zondag in het competitieduel met Heracles Almelo waarschijnlijk gewoon met Jaap Stam en Gabri in de basis. Beide spelers zijn geschorst voor de topper tegen PSV van volgende week als ze tegen Heracles een gele kaart krijgen.
"Maar daar kan je niet altijd rekening mee houden", verklaart Ten Cate in AD Sportwereld. "Het zijn tenslotte niet de minst belangrijke spelers. En we willen per se met twee punten voorsprong tegen PSV aantreden. Dus we moeten winnen." De Amsterdammer houdt bij het formeren van zijn basiself waarschijnlijk wel rekening met het Almelose kunstgrasveld. "Technisch vaardige, lichtvoetige spelers kunnen op kunstgras beter uit de voeten. Als trainer houd ik bij het maken van de basisopstelling rekening met die omstandigheden."
Volgens het AD is de kans groot dat George Ogararu en de lichtvoetige en technisch zeer bekwame Roger zondag in de basis mogen beginnen. Hun meespelen zou ten koste gaan van Hedwiges Maduro en Kenneth Perez. Urby Emanuelson komt waarschijnlijk weer op het middenveld te spelen, waardoor er op de linksbackpositie een plaats vrijkomt voor Thomas Vermaelen.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Stam, Grygera, Vermaelen; Gabri, Roger, Sneijder, Emanuelson; De Mul, Huntelaar.

Leuke opstelling, ben benieuwd morgen.quote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
95% zeker dat ze spelen. Schilder geschorst morgen.
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |