"king of the useless"quote:Op maandag 6 november 2006 15:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gast, met al die kutbaggerposts, En mijn daggemiddelde?
Dan mag ik mezelf zo noemen..
Ik heb niks gezegd dat ik goeie kwaliteit post.
Nou, die heb ik al zat hoorquote:Op maandag 6 november 2006 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
Dominique heeft gewoon een keer wat hardcore IRL-aandacht nodig.
alkmaarders, altijd stoer willen doen, terwijl ze dat niet zo zijnquote:Op maandag 6 november 2006 16:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Typisch Heerhugowaardse stoerheid weer.
Ik zal jou wel eens wat respect bijbrengen.
Ach, een beetje GHB je keel inschuiven en het is gebeurdquote:Op maandag 6 november 2006 16:05 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
alkmaarders, altijd stoer willen doen, terwijl ze dat niet zo zijn![]()
lukt je toch niet
Wie had het ook alweer over respect?quote:Op maandag 6 november 2006 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, een beetje GHB je keel inschuiven en het is gebeurd.
haha eerst er maar aan zien te komen mannetjequote:Op maandag 6 november 2006 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, een beetje GHB je keel inschuiven en het is gebeurd.
Ik denk dat dat hem wel luktquote:Op maandag 6 november 2006 16:11 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
haha eerst er maar aan zien te komen mannetje![]()
Ik beheer de hele distributie van GHB in Alkmaarquote:Op maandag 6 november 2006 16:11 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
haha eerst er maar aan zien te komen mannetje![]()
wat leuk voor jequote:Op maandag 6 november 2006 16:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik beheer de hele distributie van GHB in Alkmaar.
Ondertussen krijg je geen fles wodka mee bij de olde slijterijquote:Op maandag 6 november 2006 16:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, jij was degene die dacht dat ik er niet aan kon komen.
wel bijnaquote:Op maandag 6 november 2006 16:21 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ondertussen krijg je geen fles wodka mee bij de olde slijterij![]()
Wat moet ik in een slijterij als ik die shit zelf produceerquote:Op maandag 6 november 2006 16:21 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ondertussen krijg je geen fles wodka mee bij de olde slijterij![]()
Bullshitquote:Op maandag 6 november 2006 16:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat moet ik in een slijterij als ik die shit zelf produceer.
Sorry schat, sterke dranken zijn 18+.quote:
het ging ook over hem, dat hij het bijna mee krijgtquote:Op maandag 6 november 2006 16:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Sorry schat, sterke dranken zijn 18+.
Maar tegen een vergoeding natuurlijk wel te verkrijgen.
Ook niet.quote:Op maandag 6 november 2006 16:37 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
het ging ook over hem, dat hij het bijna mee krijgt
Ik probeer de beschermende muur van moederliefde die je om je heen hebt af te breken door de confrontatie aan te gaan ...quote:
Harry Potter is één lange propagandafilm om zwarte magie maatschappelijk verantwoord te maken.quote:Op maandag 6 november 2006 16:41 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ik probeer de beschermende muur van moederliefde die je om je heen hebt af te breken door de confrontatie aan te gaan ...
geen zorgen, het is pedagogisch verantwoord, in harry potter deden ze het ook![]()
chris, je neemt me topic over, niet doenquote:Op maandag 6 november 2006 16:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Harry Potter is één lange propagandafilm om zwarte magie maatschappelijk verantwoord te maken.
Het is of dat of een slotjequote:Op maandag 6 november 2006 16:43 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
chris, je neemt me topic over, niet doen
Nou, dan ga ik maar.quote:Op maandag 6 november 2006 16:43 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
chris, je neemt me topic over, niet doen
je hoeft niet te gaan, maar het hoeft niet over harry potter te gaan in mijn topicquote:Op maandag 6 november 2006 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar.
Ik begrijp de zeer subtiele hint.
Zeg je moet inlikken in de crew, zo werkt datquote:
twintigerquote:Op maandag 6 november 2006 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg je moet inlikken in de crew, zo werkt dat
Kutpubers.![]()
Zekerquote:
Jij bent geen lekker mokkeltjequote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef miodzio het volgende:
* inlik
quote:Op maandag 6 november 2006 16:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij bent geen lekker mokkeltje![]()
Jij bent al FP mod. Forum mod is een stapje te hoog voor je lieverdquote:
Misschien wordt ik wel wat toffers.quote:Op maandag 6 november 2006 16:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij bent al FP mod. Forum mod is een stapje te hoog voor je lieverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |