Dat was echt waardeloos jaquote:Op maandag 6 november 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij heb je braamhaar in gedachte.
Die wedstrijd van de rode kaart voor VDV was idd Braamhaar. En die omstreden Vennegoor goal was met Bossen. Tenzij ik een incident met Wegereef over het hoofd zie, moeten we het dus zonder de hulp van de scheids doenquote:Op maandag 6 november 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij heb je braamhaar in gedachte.
Volgens mij ook Wegereef, ze hadden hem juist moeten belonen voor het feit wat hij deedquote:Op maandag 6 november 2006 18:10 schreef Nashje het volgende:
Bij welke schijts kreeg Chivu rood?
quote:Op maandag 6 november 2006 17:32 schreef Maikalo het volgende:
Die TT moet echt aangepast worden hoor. Ajax-PSV of PSV-Ajax is echt geen klassieker! Het is een topper. Zijn er ooit wel eens echte rellen geweest bij een wedstrijd tussen die twee? Hoelang is PSV nu een eredivisieclub? De twee clubs die het meeste tegen elkaar hebben gespeeld van de top-3 zijn toch echt Ajax en Feyenoord. Dat is de enige echte klassieker. Daarnaast heb je toppers zoals Ajax tegen PSV of Feyenoord tegen PSV, en tegenwoordig AZ tegen de top-3 clubs. Daarnaast heb je dus derby's. (Vitesse tegen NEC, of NAC tegen Willem II om de twee meest voor de hand liggende te noemen)
Play-offs he, daar doen wij nooit aan mee.quote:Op maandag 6 november 2006 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]net zoalng als Ajax en Feyenoord
[..]
vanwaar die meer wedstrijden?
Super-cup / JC Schaal dacht ikquote:
Ik probeer aan te geven dat zo'n Ajax-Feyenoord gewoon een veel meer beladen wedstrijd is. Dat uit zich 9 van de 10 keer in rellen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook geen echte klassieker. Maar dit is natuurlijk een argument die kant noch wal raakt.
ik hoop iig met je meequote:Op maandag 6 november 2006 19:07 schreef Pritt het volgende:
Tsja de overwinning is terecht, cut me some slack na een dag knoeste arbeid.
quote:Op maandag 6 november 2006 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
jij volgt echt geen voetbal of wel![]()
1x winst, 1x gelijk, 1x verlies bij de laatste 3 Ajax - PSV's voor de competitie.quote:Op maandag 6 november 2006 21:24 schreef Zwansen het volgende:
trouwens, hoe vaak hebben we eik verloren in de competitie van Ajax de afgelopen jaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |