Ajax wint zowat elke wedstrijd nu gemakkelijk zonder tegendoelpunten. Uit bij Feyenoord 0-4, Heerenveen uit de gehele wedstrijd de wil op leggen...Wanneer moet je dan in hemelsnaam pas in vorm zijn? Als je alles met 10-0 wint?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:49 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ajax scoort viermaal uit 29! pogingen in Rotterdam, vorm??? Ajax zou Heerenveen hebben overklast; een dekkingsfout afgestraft en een vrije trap na een schwalbe, 0-2Daar tegenover, PSV speelt bij vlagen flets en kan slechts bij fasen tegenstanders kelen, iedereen is daarbij hard nodig. Een topper ... nein!
De neusjes worden dit jaar geen kampioen, vergeet het maarquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajax wint zowat elke wedstrijd nu gemakkelijk zonder tegendoelpunten. Uit bij Feyenoord 0-4, Heerenveen uit de gehele wedstrijd de wil op leggen...Wanneer moet je dan in hemelsnaam pas in vorm zijn? Als je alles met 10-0 wint?
Ajax en PSV winnen alles gemakkelijk. Daarom is het een topper. De twee clubs die gaan uitmaken wie er kampioen wordt.
Even serieus ... volg jij het voetbal?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajax wint zowat elke wedstrijd nu gemakkelijk zonder tegendoelpunten. Uit bij Feyenoord 0-4, Heerenveen uit de gehele wedstrijd de wil op leggen...Wanneer moet je dan in hemelsnaam pas in vorm zijn? Als je alles met 10-0 wint?
Ajax en PSV winnen alles gemakkelijk. Daarom is het een topper. De twee clubs die gaan uitmaken wie er kampioen wordt.
Ik vind ook dat die 4 doelpunten tegen Groningen niet tellen!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Situatie 2: Heerenveen scoort zes duels achter elkaar niet. Dan komt Ajax langs en speelt geslepen in een aangepaste opstelling. Hoe moet Heerenveen dan scoren?
Derby's tellen niet, zie bovenquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind ook dat die 4 doelpunten tegen Groningen niet tellen!!![]()
Ik zie bijna alle wedstrijden van Ajax live dus ik volg het voetbal ja. Het gaat er mij niet om dat Feyenoord en Heerenveen wel of niet een doelpuntje kan maken. Het gaat erom dat Ajax de laatste wedstrijden volledig controleert en echt niet tot de bodem hoeft te gaan om ze gemakkelijk te winnen. Ajax veegt Feyenoord van de mat, en Heerenveen is ook geen moment gevaarlijk geweest. Feyenoord wint daarna wel van Twente en uit bij Roda. Feyenoord kan dus wel degelijk scoren, ze waren slecht maar Ajax was ook heel goed.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Even serieus ... volg jij het voetbal?
Situatie: Feyenoord zocht een spits en kocht Charisteas, het verkocht Kalou en Kuijt. Hoe zie jij die ploeg doelpunten maken in een wedstrijd die het niet in de hand kan hebben? Niet op papier en ook niet in het echt.
Situatie 2: Heerenveen scoort zes duels achter elkaar niet. Dan komt Ajax langs en speelt geslepen in een aangepaste opstelling. Hoe moet Heerenveen dan scoren?
Het is dus eerder een tobber dan een topper.
Aangezien jullie altijd de scheids meehebben zou het zomaar kunnenquote:
Sinds waneer liggen Den Haag en Amsterdam in dezelfde streekquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:16 schreef Mister_YingYang het volgende:
[..]
Nee zoiets heet een derby
Jolquote:Op maandag 6 november 2006 10:32 schreef PyTh het volgende:
Liefst zou ik Jol als scheidsrechter zien maar helaas....
Zal wel Temmink of Luinge worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |