En toch is het hier in Sanderbout elke vrijdagavond als Fortuna een thuiswedstrijd heeft weer rumoering. Woon je ook hier in Sanderbout? Nee. Klep houden dus.quote:Op zondag 5 november 2006 20:18 schreef FortunaHome het volgende:
Wat stel jij je aan kneus? Enige bewoonbare gebied op 200 meter is sanderbout en daar komt nou eens net niemand vanuit die richting...
je zwetst maar wat in het rond dus
Sanderboutquote:Op zondag 5 november 2006 20:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En toch is het hier in Sanderbout elke vrijdagavond als Fortuna een thuiswedstrijd heeft weer rumoering. Woon je ook hier in Sanderbout? Nee. Klep houden dus.
Maar ik kan aan de ene kant de frustraties wel begrijpen van de 'supporters' hoor. Ik bedoel, zoveel overwinningen maakt die 'club' nou weer niet hoor.![]()
Jip, ben ik met je eensch. Ik heb er helaas niet voor gekozen om al van kinds af aan hier te wonen. Binnen een paar jaar zit in in Oudwijk in Utrecht dus boeit me verder geen ruk.quote:
Er zijn al jaren plannen voor het Fortuna stadion en de vlakte die d'r om heen ligt. In de afgelopen 5 jaar echter nog steeds geen winkelcentrum, geen nieuwe Jan Linders, geen winkeltjes direct buiten het Fortuna stadion gelegen, enz. Kortom, het is nog steeds de lelijke blok beton die het was toen het al die jaren terug hier neergezet werd. Jammer want het had potentie.quote:Het stadion is idd lelijk van de buitenkant, maar wacht maar totdat het plan af is.
Het is altijd rumoerig in Sanderbout...quote:Op zondag 5 november 2006 20:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En toch is het hier in Sanderbout elke vrijdagavond als Fortuna een thuiswedstrijd heeft weer rumoering. Woon je ook hier in Sanderbout? Nee. Klep houden dus.
Maar ik kan aan de ene kant de frustraties wel begrijpen van de 'supporters' hoor. Ik bedoel, zoveel overwinningen maakt die 'club' nou weer niet hoor.![]()
Sorry, maar het is toch gewoon lachwekkend als zo'n grote groep wordt tegengehouden door 4 stewards?quote:
Een dik hek ja. En er is maar 1 steward die wat doet, de rest blijft daar staanquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:56 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Sorry, maar het is toch gewoon lachwekkend als zo'n grote groep wordt tegengehouden door 4 stewards?
dat hek is beveiligd. Als er een ramp in het stadion komt hoort dat hek automatisch open te gaan. Met een beetje geweld is zo'n hek zo los, geloof mij. BIj Utrecht hebben ze een nieuw stadion met de nieuwste hekken en beveiliging, maar als je met 15 man aan zo'n hekwerk gaat hangen is die gewoon losquote:
ik zie ook maar 1 supporter die er doorheen probeert te komen, de rest staat een beetje zinloos te schreeuwenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Een dik hek ja. En er is maar 1 steward die wat doet, de rest blijft daar staan
In de eerste helft was het hek bijna door. Zit een nieuw hek in, maar echt stevig is dat niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:00 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
dat hek is beveiligd. Als er een ramp in het stadion komt hoort dat hek automatisch open te gaan. Met een beetje geweld is zo'n hek zo los, geloof mij. BIj Utrecht hebben ze een nieuw stadion met de nieuwste hekken en beveiliging, maar als je met 15 man aan zo'n hekwerk gaat hangen is die gewoon los
Uh dit is een momentopname van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:01 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ik zie ook maar 1 supporter die er doorheen probeert te komen, de rest staat een beetje zinloos te schreeuwen![]()
als je daar bang voor bent moet je niet zinloos gaan uitdagen maar gewoon op je stoeltje zitten. Dat uitdagen doet men toch met de bedoeling om te vechten? Lijkt me sterk dat ze daar staan om alleen maar wat te schreeuwen....quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
In de eerste helft was het hek bijna door. Zit een nieuw hek in, maar echt stevig is dat niet.
Ohja, er bestaat ook nog zoiets als wouten in het vak.
Verdere randverschijnselen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:18 schreef KansloosForEver het volgende:
de op gaat toch over randverschijnselen?![]()
ik heb al gereageerd badmutsquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Postmortum is terug ! Lees je fotoboek lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |