Ja, dat zeg ik. En dan kom jij met "denk je nou echt dat ze gratis levels gaan weggeven."quote:Op maandag 6 november 2006 11:59 schreef Mortale het volgende:
Er staat dat er op dit moment nog geen plannen zijn om na de launch van zelda online functionaliteit toe te voegen. Dat staat er...
ik ook niet...quote:Op maandag 6 november 2006 13:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. En dan kom jij met "denk je nou echt dat ze gratis levels gaan weggeven."
Ik volg je dus totaal niet...
maar er zijn zat bezopen mensen in de wereldquote:Deze gebruiker is momenteel online_GdR_ - maandag 6 november 2006 @ 13:00
Klik hier om het fotoboek van _GdR_ te bekijkenKlik hier om het profiel van _GdR_ te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
we zullen zien. toch blijf ik bij mn punt. hoor idd alleen maar negatieve dingen over sony. En volgens mij willen ze gewoon teveel.
en een prijs van 600 euro of dollar whatever. is gewoon bezopen.
laten we zeggen dat die dan wel in de minderheid zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 13:24 schreef zBus het volgende:
[..]
maar er zijn zat bezopen mensen in de wereld
Ik jankte, en volgens mij andere mensen ook wel, omdat we moeten betalen.quote:Begrijpend lezen schijnt moeilijk voor sommige mensen te zijn. Gejank om niets dus
Ik bedoel dus dat jij beweert, dat in het artikel staat, dat het gratis wordt.quote:@ Tomasso, je denkt toch niet echt dat nintendo gratis extra levels gaat weg geven?
Hier zeg jij dat er staat dat er geen extra content komt voor zeldaquote:Je kan nog steeds niet lezen? Er staat er op dit moment zeker nog geen plannen zijn om na de launch van Zelda nog extra content beschikbaar te maken via WiiConnect 24.
Dus ik volg jou niet helemaal en jij mij niet.quote:Er staat dat er op dit moment nog geen plannen zijn om na de launch van zelda online functionaliteit toe te voegen. Dat staat er...
Ja sorry, ik had het verkeerde plaatje gepost. Maar dit lijkt op een voetbal spel.quote:Op maandag 6 november 2006 13:34 schreef Mortale het volgende:
Rayman lijkt me? Ziet er uit als zo'n konijn
Dimension Plus mailquote:Zoals het nu lijkt kunt u niet op 8 december, maar op 11 december rekenen op uw Wii-bestelling. Het is mogelijk dat u wel op 8 december al geleverd kunt krijgen, maar deze informatie zult u kort voor de release van ons krijgen in dat geval. Gezien de extreme vraag naar de Wii en de kleine beschikbare aantallen wereldwijd denk ik dat u met dit kortstondige uitstel geen probleem zult hebben.
Wat een taalgebruik.. "Zult"? Bedoelen ze soms zure zult of komt de schrijver van dat mailtje uit belgië?quote:Op maandag 6 november 2006 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dimension Plus mail
Ik wacht nog ff de tweede mail af (hoef dan ook pas ene aanbetaling te doen) Ga m wel ergens anders halen dan
quote:Op maandag 6 november 2006 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dimension Plus mail
Ik wacht nog ff de tweede mail af (hoef dan ook pas ene aanbetaling te doen) Ga m wel ergens anders halen dan
Bij de ene winkel wel en bij de ander niet.quote:Op maandag 6 november 2006 14:02 schreef GaRleC het volgende:
Moet je bij een pre order al een voorschot doen ?
Ze zijn in alle jaren echt super geweest, kom er nu zo'n 7 jaar ofzo denk ik. Maar dit zou wel zuigend zijnquote:Op maandag 6 november 2006 14:02 schreef Dementor het volgende:
Dimension Plus
Het is niet de eerste keer dat ze zo fucken met hun klanten.
De zinsopbouw is een beetje vreemd, maar 'zult' is gewoon ABN hoorquote:Op maandag 6 november 2006 13:57 schreef leejow het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik.. "Zult"? Bedoelen ze soms zure zult of komt de schrijver van dat mailtje uit belgië?
Ik ga trouwens expres niet pre-orderen. De intertoys in Beekbergen heeft altijd een ruime voorraad (launch)consoles en die zijn bijna nooit uitverkocht.
Hoor is net als (naar huis) "heen" niet erg ABNquote:Op maandag 6 november 2006 14:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
De zinsopbouw is een beetje vreemd, maar 'zult' is gewoon ABN hoor
Gijs, als ik die mail zo lees heb je er toch geen problemen mee?quote:Op maandag 6 november 2006 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dimension Plus mail
Wist geeneens dat ze een Intertoys in Beekbergen hebben, maar dan moet ik dan vanuit Apeldoorn ook maar ff langs gaan.quote:Op maandag 6 november 2006 13:57 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik ga trouwens expres niet pre-orderen. De intertoys in Beekbergen heeft altijd een ruime voorraad (launch)consoles en die zijn bijna nooit uitverkocht.
11 dec is te laatquote:Op maandag 6 november 2006 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, als ik die mail zo lees heb je er toch geen problemen mee?
Daar verkijk je je in, de NES (of SNES) had al in Japan onlinemogelijkheden alleen was de markt er nog niet rijp voor. Uiteindelijk zou het er sowieso wel zijn gekomen alleen is Nintendo een bedrijf die pas een nieuwe technologie toepast als die echt economisch/ markttechnisch verantwoord is (zoals de geschiedenis ons leert).quote:Op maandag 6 november 2006 12:50 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nintendo geloofde ook niet in het online gebeuren, en puur door de komst van M$ in de consolemarkt hebben we nu ook (eindelijk) de mogelijkheid voor online-gaming.
Wat versta je onder hit? Dezelfde verkoopcijfers als PS1 en PS2? Ik denk namelijk dat ze die niet zullen krijgen waardoor het een tegenvaller wordt. Maar dat ie zal verkopen is duidelijk, met veel verlies dat wel.quote:Ik denk zelf dat de PS3 een dikke hit gaat worden, in het 1e jaar zal het allemaal nog niet zo snel gaan lopen, maar als de hardwareprijzen dalen, dan zullen de verkopen fors gaan stijgen. Deze console heeft (vrijwel) alles op hardware gebied wat je maar zou kunnen wensen (behalve de (mote en de nunchuck)
Ach de definite van slappe specs hangt af van de concurrentie en aangezien die tot nu toe altijd gesmeten hebben met het geld op hardwaregebied denk ik dat de Wii2 ook wel achter zal lopen als je alleen maar kijkt naar de specs.quote:En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat de opvolger van de Wii nog voorzien zal zijn van slappe specs, maar we wachten wel geduldig af wat de toekomst ons gaat brengen.
Dat tientje zal weinig mensen boeien tijdens de launch.quote:Op maandag 6 november 2006 14:18 schreef remcheese het volgende:
Is iemand eigenlijk al opgevallen dat ondanks dat iedereen hier roept :
wii 250 euro
controller 60
zelda 60
rayman 50
red steel 50
alle andere games ook 50
en dat de dixons, de bartsmit enz ALLE games gewoon schaamteloos op 60 euro inzetten....
ik zeg :en
![]()
maar t geeft wel aan dat die games dus gewoon allemaal 60 euro zullen blijven...quote:Op maandag 6 november 2006 14:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat tientje zal weinig mensen boeien tijdens de launch.
Je vergeet zelda.quote:Op maandag 6 november 2006 14:25 schreef mrdjey het volgende:
Controler is geen 60 (mitst zonder nun-chuck)
ik haal overigens het volgende
Wii - 250
wii play (zit gratis controler bij ) 50 (0f 60)
rayman 60
en een fps (red steal of cod3?) 60
Controller is wel 60 euro want voor het grootste gedeelte zul je die addon toch nodig hebben.quote:Controler is geen 60 (mitst zonder nun-chuck)
lolquote:Zoals het nu lijkt kunt u niet op 8 december, maar op 11 december rekenen op uw Wii-bestelling. Het is mogelijk dat u wel op 8 december al geleverd kunt krijgen, maar deze informatie zult u kort voor de release van ons krijgen in dat geval. Gezien de extreme vraag naar de Wii en de kleine beschikbare aantallen wereldwijd denk ik dat u met dit kortstondige uitstel geen probleem zult hebben.
Dat zou wel mooi zijn! Maar ik vermoed dat de Wii vast een ander stekkertje heeftquote:Op maandag 6 november 2006 14:56 schreef GaRleC het volgende:
Je kan dat tog ook gewoon de RGB kabel van de GC kunnen gebruiken ?
Niet slim als ze dat niet doen.
Kan inderdaad niet, dacht ik.quote:Op maandag 6 november 2006 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn! Maar ik vermoed dat de Wii vast een ander stekkertje heeft
Tijd voor een Wii FAQ
Die vraag speel ik ff door naar degene die er al mee gespeeld hebben vorige week. Ikzelf ga iig pas 14 novemberquote:Op maandag 6 november 2006 15:22 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Kan inderdaad niet, dacht ik.
Komt games.fok trouwens niet met meer Wii impressies? (Zelda enzo)
Als we er een hebben welquote:Op maandag 6 november 2006 15:22 schreef Xrenity het volgende:
Komt games.fok trouwens niet met meer Wii impressies? (Zelda enzo)
quote:Op maandag 6 november 2006 15:43 schreef remcheese het volgende:
Rayman
http://www.stopdekonijnen.nl/
replay eindhoven had twijfels of ze nog dit jaar konden leveren als je nu pre-orderde!quote:Op maandag 6 november 2006 14:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij de ene winkel wel en bij de ander niet.
Yup, maar dat was vooral voor Monkey Ball. Zelda is maar 10 minuten gespeeld bijv en dat is niet echt de moeite voor een goede impressie toch?quote:Op maandag 6 november 2006 15:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Fliep en Richard zijn toch naar Ninty benelux geweest?
Geweldigquote:Op maandag 6 november 2006 15:43 schreef remcheese het volgende:
Rayman
http://www.stopdekonijnen.nl/
Och, ik heb hem ~2x 10 minuten gespeeldquote:Op maandag 6 november 2006 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, maar dat was vooral voor Monkey Ball. Zelda is maar 10 minuten gespeeld bijv en dat is niet echt de moeite voor een goede impressie toch?
Dat zei Richard me net iig en ik vind 10 minuten ook wat weinig, zeker voor Zelda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |