hihiquote:
omg..quote:
hihiquote:
quote:
Ja, daarom moet je ook ter ontspanning wat drinkenquote:
omdat ie anders het tapijt smerig maakt, met z'n voetenquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:35 schreef fraubitch het volgende:
waaromm heeft die pony schoentjes aan?
Doe eens lief jijquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:37 schreef Friek_ het volgende:
[afbeelding]
PATS PATS PATS.
Doorwerken!Heil de slavernij.
jij bovenop?quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:37 schreef Friek_ het volgende:
[afbeelding]
PATS PATS PATS.
Doorwerken!Heil de slavernij.
je hebt 'm van streek gemaakt, goed bezig weer.quote:
ik las je ondertitel serieus nogmaalsquote:
meestal doe ik tijdens het neuken mijn haar bijeen. anders zitten ze overal en zijn ze erna niet door te komen met de borstel. maar voor jou wil ik ze wel los houden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik had nog nooit de foto's van faubitch gezien. je bent wel neukbaar, zeker met haar los.
ik hoop dat ik je hiermee voldoende getroost heb.
jottem.quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
meestal doe ik tijdens het neuken mijn haar bijeen. anders zitten ze overal en zijn ze erna niet door te komen met de borstel. maar voor jou wil ik ze wel los houden.
kikker in zijn mondquote:Op zaterdag 4 november 2006 04:08 schreef zoalshetis het volgende:
lief klein konijntje had spinazie op zijn neus?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Halloow![]()
Je mag zo lief slapen hoor![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:12 schreef Luukzor het volgende:
pff ze zit dus al 1 uur en 12 minuten op dr luie gat![]()
ja iedereen zou eigenlijk in de biobak moeten schijtenquote:Op zaterdag 4 november 2006 04:13 schreef zoalshetis het volgende:en dat terwijl ze dat gat beter had kunnen benutten...
juist dan begin ik pasquote:Op zaterdag 4 november 2006 04:14 schreef Zrtlrnc het volgende:
Jezus, bitch () hoe kom jij zo scherp ( +1 ) op dit tijdstip
?
oja
en jij zit al hoelang op je gat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:12 schreef Luukzor het volgende:
pff ze zit dus al 1 uur en 12 minuten op dr luie gat![]()
ehm... een half uurtje?quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:19 schreef fraubitch het volgende:
en jij zit al hoelang op je gat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |