Daarom gaat-ie ook al zo lang mee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:11 schreef Lamon het volgende:
Het is ook een altijd relevante signature wat dat betreft.![]()
Niemand denkt dat hij of zij dom is. Het onderscheid dat jij maakt, bestaat niet in de hoofden van de mensen over wie we het hebben.quote:Maar goedaardige domme mensen zijn veel minder erg dan kwaadzinnige domme mensen die denken dat ze alles behalve dom zijn.
Nou, ik denk dat het heel lastig kan zijn, hoor, iemand die je gedachtesprongen niet kan volgen. Iemand die je onbegrijpend aankijkt als je een 'scherp' grapje maakt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Het is heel makkelijk, hoor, wat mij betreft: lief wint altijd. Dan maar niet zo slim, boeiuh.
Het is idd beter als je op dezelfde golflengte zit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:24 schreef broer het volgende:
Nou, ik denk dat het heel lastig kan zijn, hoor, iemand die je gedachtesprongen niet kan volgen. Iemand die je onbegrijpend aankijkt als je een 'scherp' grapje maakt.
Maar of dat erger is dan een niet-lief meisje weet ik niet. Misschien heb je daar dan toch wel weer gelijk in.
Jij mag nog helemaal niet gaan spelen in Onzin, ik wil nog een reactie van je in Politiek.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
i.r is wel ok. ole ole
Sommige mensen kunnen dat gewoon niet handelen, Lamon.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet gaan spelen in Onzin, ik wil nog een reactie van je in Politiek.
Waarom moet ik altijd in My Active Topics naar mijn eigen naam gaan zitten staren, terwijl ik zo mijn best doe om een fatsoenlijke reactie te plaatsen?
geef eens een linkje, ik kom de hele dag al snotapen tegen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet gaan spelen in Onzin, ik wil nog een reactie van je in Politiek.
Waarom moet ik altijd in My Active Topics naar mijn eigen naam gaan zitten staren, terwijl ik zo mijn best doe om een fatsoenlijke reactie te plaatsen?
Oh sorry, ik had de ernst van je razend drukke en wilde internetleven even niet in beschouwing genomen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geef eens een linkje, ik kom de hele dag al snotapen tegen...
je bent niet, hoe moet ik dat subtiel brengen, top of my list., sterker nog ik kan me je helemaal niet herinneren.
geef eens een linkje. dan zal ik met beste eer en geweten jouw prangende vraag proberen te beantwoorden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had de ernst van je razend drukke en wilde internetleven even niet in beschouwing genomen.
Ik heb niets gezegd, excuses.
quote:
Ow, dat weet ik ook niet.quote:Op zondag 5 november 2006 03:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel, waarom post ie niet meer!!
Hallo fiets. Wat ben je aan het surveilleren??quote:
Ze fietsen veel daar en ook surveilleren zijn ze erg goed in.quote:Op zondag 5 november 2006 03:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hallo fiets. Wat ben je aan het surveilleren??
Ow, en ik moet voor mijn werk naar China. Is dat wat? China??
NB is overleden ik ben op zoek naar een nieuw huisjequote:Op zondag 5 november 2006 03:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hallo fiets. Wat ben je aan het surveilleren??
quote:Op zondag 5 november 2006 03:29 schreef tong80 het volgende:
ER Wim van Hanegem zou naar China gaan als trainer. Tot een verslaggever tegen hem zei : 'Willem als je BabiPanjang gaat halen bij de Chinees op de hoek heb je al heimwee.'
Willem ging niet
Ach schei uit zeg!! Overgewaardeerd zul je bedoelen!'t Is net Sylvester Stallone, alleen kan Sean wél praten.quote:Op zondag 5 november 2006 03:27 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een fan van Sean Penn. Erg ondergewaardeerde acteur.
Tong...quote:Ha ER![]()
Ach, ik hoef maar een weekje. Wat mensen trainen. En ik lust toch geen babi pangang. Wél Sang Kwak!!!quote:Op zondag 5 november 2006 03:29 schreef tong80 het volgende:
ER Wim van Hanegem zou naar China gaan als trainer. Tot een verslaggever tegen hem zei : 'Willem als je BabiPanjang gaat halen bij de Chinees op de hoek heb je al heimwee.'
Willem ging niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |