Yi Min??quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:25 schreef Q. het volgende:
Ho.
Muziek is in mijn ogen meer een verlengde van de gemoedstoestand waar de persoon toch al inzit.quote:Op zondag 12 november 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
Ik ben benieuwd.
Zou het veelvuldig luisteren naar muziek nou agressie remmend kunnen werken?
Er zijn al eerder onderzoeken geweest volgens mij, van dit tot het gebruiken van bepaalde medicijnen of juist niet, veel sex hebben, genoeg slapen, geen of weinig vlees eten en noem maar op.
Dus ik bedoel niet in aanwijsbare, door onderzoek bevestigde theorie, maar meer gewoon of het voorstelbaar is.
Of zou het weer meer met welke muziek je luistert en met welke intentie je op dat moment daarmee hebt te maken hebben?
Ik heb al een hoop onzin van je gelezen, maar dit...quote:Op zondag 12 november 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
Zou het veelvuldig luisteren naar muziek nou agressie remmend kunnen werken?
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Sabrina: "Ik voel me hypocriet"
De jouwe mag wel eens een update krijgen eigenlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ze blijven leuk, die sigs van jou.
Ben je klaar voor je overhoring? Ik heb expres veel sigs gewisseld vorige weekquote:Op woensdag 15 november 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ze blijven leuk, die sigs van jou.
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De jouwe mag wel eens een update krijgen eigenlijk
Echt niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
De jouwe mag wel eens een update krijgen eigenlijk
Nee, zó goed heb ik niet opgelet.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ben je klaar voor je overhoring? Ik heb expres veel sigs gewisseld vorige week![]()
Maar ik weet 't allemaal niet meer. Ik had op jou gerekendquote:Op woensdag 15 november 2006 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, zó goed heb ik niet opgelet.
Maar ik ben wél in voor een mooie bloemlezing.
Echt welquote:
Zoefquote:Op woensdag 15 november 2006 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Echt wel
Ouwe zemelaart!!
WA, hij heeft het in het algemeen over domme mensen hoor, niet persé op dit forum. Anders stond er wel: 'God, wat zijn er toch veel domme mensen op dit forum'
En nu ga ik Willem de Zwijger weer nadoen!!
Miep Miep!
Neuh.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:31 schreef broer het volgende:
Waarom eigenlijk, Elizabeth? Heb je vertrouwen gekregen in de mensheid?
Sorry.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik weet 't allemaal niet meer. Ik had op jou gerekend![]()
Dat is ook wel een mooie. Die gaat in het nog-te-gebruiken-mapje.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
'God, wat zijn er toch veel domme mensen op dit forum'
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neuh.
Niet meer dan eerst.
Wat heeft het zijn van dom te maken met het hebben van vertrouwen dan??
Kun je alleen slimme mensen vertrouwen? Ik dacht het niet. Juist niet!! Die zijn te gehaaid, die stabben backs!!
Ik heb een grenzeloos vertrouwen in de paardenboer hier in het dorp. Tandenloos, 81 jaar, rooie neus van de whiskey, zelden sober, stinkt naar pies en mest, rijdt in een ouwe Eend (de enige in Ierland denk ik) en geeft je alsmaar handjes, met rouwnagels enzo....
Toch vertrouw ik die mijn handtas toe, met heel mijn hebben en houwen erin, paspoort, rijbewijs, credit cards....
Hij zou zich doodongelukkig voelen als ik hem vroeg om dat ding een half uur voor me te dragen, maar hij zou het doen. Onder het mompelen van wat Iers gevloek.
Ja. Want ik weet 't niet meerquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Hij zou zich doodongelukkig voelen als ik hem vroeg om dat ding een half uur voor me te dragen, maar hij zou het doen. Onder het mompelen van wat Iers gevloek.
Mwah, dan vind ik die ene die je nu hebt leuker.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ja. Want ik weet 't niet meer![]()
Ik heb er nog eentje die ik niet in mijn sig heb gebruikt. Sabrina: "Kidneybonen, nooit van gehoord."
Maar je hebt geen idee waar 't op slaatquote:Op woensdag 15 november 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Mwah, dan vind ik die ene die je nu hebt leuker.
Je wilt niet weten waaróm ik die man zo vertrouw?? Echt niet om zijn ludieke uiterlijk hoor, en ook niet omdat ie écht Iers is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |