quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:51 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn diepste fantasie....zucht dat is natuurlijk alle 16-jarige fokkertjes in ONZ voor mezelf hebben, ik vreet ze op
![]()
ik ben eigenlijk nog 15, maar heb handtekening van mn ouders!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:51 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn diepste fantasie....zucht dat is natuurlijk alle 16-jarige fokkertjes in ONZ voor mezelf hebben, ik vreet ze op
![]()
je liegtquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:54 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk nog 15, maar heb handtekening van mn ouders!![]()
![]()
en morgen weer krantenwijk lopen dus...
jah dat zag ik alquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:57 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
nee ben 1 jaar eerder dan jou geboren, als het goed is![]()
![]()
hahaha, je las het iigquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah dat zag ik al
maar liegen vwb die krantenwijk![]()
ik verwacht eigenlijk een kwaliteits-topic van je in OUD beebquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:22 schreef dagwaarde het volgende:
ok dieper dan dit kom ik niet, doe wat gedaan moet worden!![]()
de meesten zijn spontaan geopend, weet niet of daar kwaliteit bij mij komt kijken,quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik verwacht eigenlijk een kwaliteits-topic van je in OUD beeb![]()
we gaan wel weer verder op MSNquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:39 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
zullen we de topics gewoon effe achterwege laten?![]()
* dagwaarde flink stoer roept* 'nou, dan zet ik de webcam er nu wel ff bij uit hoor!quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:43 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
* dagwaarde flink stoer roept* 'nou, dan zet ik de webcam er nu wel ff bij uit hoor!'
jij niet!![]()
Maar goed elke post is eigenlijk offtopic, want de bedoeling was juist alleen in gedachten je diepste fantasieen NIET te posten in dit topicquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:47 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Eerst lief zijn? (lees: vertrouwd blufgezicht opzet, zie deze smiley:)
mmmmm geilquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:43 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Ehm over die krantenwijk.... kom je een keertje m'n oude krantenverzameling bekijken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je wil, heb ik ook nog oude eppo's en taptoe's enzo liggen!quote:
Ik was meer van de Debbie en Tina beebquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:53 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
als je wil, heb ik ook nog oude eppo's en taptoe's enzo liggen!![]()
![]()
![]()
![]()
[gladjakkermode tegen zin aangooit [/]
![]()
het lekkerst voor het laatst he!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik was meer van de Debbie en Tina beeb![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
psies, want dan kom ik erachter staan ja!![]()
![]()
![]()
![]()
hoe vaak zou ik het deze week al gezegd hebben? zit inmiddels wel tegen de 70x aan denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Goh, dat hoor ik nu voor het eerst.... met oren klappert)![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ook over een paar maanden al 16 jaar niet meer![]()
Ben wel vlieft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |