ik dacht dat jij er een apart topic over zou openen ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
jeemig, wat een dood forum. meer mensen de docu gezien?
Misschien heb je de verkeerde gequote en bedoelde je mij. Omdat ik een tijdje geleden inderdaad vertelde een apart topic te zullen openen over de documentaire "Out of the blue". Toevallig heb ik vandaag veel tijd en morgen ook nog. Het was een gigantische teringbaan, dat kan ik je wel vertellen. Nu staat alles in een word document en ben ik bezig met de uitwerking ervan, wat ook nog heel lang zal duren. Hopelijk kom ik vandaag een heel eind en kan ik het morgen afronden. Ik was het nog niet vergeten in ieder geval. Het duurde alleen veel langer dan ik had verwacht.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:47 schreef huupia het volgende:
[..]
ik dacht dat jij er een apart topic over zou openen ?
ik dacht jij. toen ik "be my guest" zei.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:47 schreef huupia het volgende:
[..]
ik dacht dat jij er een apart topic over zou openen ?
dat is een goede docu , maar ik bedoelde die docu over "worden wij wakker" , over 2012 en de new world orderquote:Op zondag 28 januari 2007 14:43 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Misschien heb je de verkeerde gequote en bedoelde je mij. Omdat ik een tijdje geleden inderdaad vertelde een apart topic te zullen openen over de documentaire "Out of the blue". Toevallig heb ik vandaag veel tijd en morgen ook nog. Het was een gigantische teringbaan, dat kan ik je wel vertellen. Nu staat alles in een word document en ben ik bezig met de uitwerking ervan, wat ook nog heel lang zal duren. Hopelijk kom ik vandaag een heel eind en kan ik het morgen afronden. Ik was het nog niet vergeten in ieder geval. Het duurde alleen veel langer dan ik had verwacht.![]()
Hier zijn de eerste 25 delen te vinden:quote:Adnan Khashoggi's mercenary army of global corporate criminals lives in Mafia mansions, basks in the political limelight, enjoys privileges of royalty in tyrannical desert dystopias, sips vodka in the shadow of gleaming Moscow spires. They are kings, Pentagon officials, priests, S&L thieves, assassins, prostitutes, nazis, Big Oil executives, metals merchants, New Age cultists, drug barons, boiler-room con artists, mobsters, dictators by the horde. And terrorists, of course.
quote:Sophia: Right, people want me to be absolutely precise. Umm, I say that the demolition wave is moving faster than gravity itself. It is making the path for the demolition, which is falling at free fall speed. Virtual free fall speed. Again it is hard to determine how long did it take for the towers to fall visually, and I know there is seismic data that pegs it, you know, a little more accurately.
Regardless, I tell people, these buildings fell in 10 seconds, they’re 110 stories. Now let’s just use our mouth to demonstrate this. If a pancake collapse can be described as “clunkity clunk” How many times can you say that in 10 seconds? And if one floor is “clunkity clunk clunkity clunk” you cannot say that 110 times in 10 seconds. So let’s even give it the benefit of the doubt, let’s just take off the “clunk”. Let’s just say “clunkity”. You can’t say that in 10 seconds, 110 times.
Caller: You’ve done such an excellent job of bringing that forward.
Een topic mag best maar een openingspost hoort uit meer te bestaan dan alleen wat linkjes. Daar is dit topic dan weer ideaal voor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:09 schreef Nufon het volgende:
Als ik er niet eens een topic aan mag wijden, dan maar op deze manier!
Juist niet ideaal voor de opzet van mijn topic. Deze zogenaamde NWO Bestrijdingsfront komt regelmatig met nieuw materiaal, een soort wekelijks journaal zeg maar. De opzet was een topic waarin ik deze gang van zaken bijhoud, dus steeds de openingspost aanvul wanneer dat weer nodig is. Dat lijkt me ook een stuk overzichtelijker dan telkens hier een link te moeten plaatsen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een topic mag best maar een openingspost hoort uit meer te bestaan dan alleen wat linkjes. Daar is dit topic dan weer ideaal voor.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:51 schreef merlin693 het volgende:
Popular Mechanics Debunked series - "Pull it" REVISITED
http://video.google.ca/videoplay?docid=4530569594233714828
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |