quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:02 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel hier van waar is, maar Porter Goss schijnt ook een duister CIA verleden te hebben.
[afbeelding]
[..]
Dus Bush, Goss, Seal, Drugs, Coups, mafia, etc... leuk vriendenclubje. En dit is slechts een klein deel van de Bush connecties. Als iemand nou de middelen en kennis had om dit hele netwerk te ontrafelen, wat zou dat de wereld schokken. Ik denk echt dat je hiermee bijna de gehele geschiedenis van de afgelopen eeuw mee kan herschrijven en je tot op zekere hoogte de derde of misschien zelfs tweede laag van de machtsstructuur in de wereld kan blootleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig om eerst even door te nemen (om ook de andere kant van de zaak te zien, want ik kan me niet voorstellen dat deze zaken besproken worden in deze documantaire):quote:In januari 2002 werd de Amerikaanse Wall Street Journal correspondent Daniel Pearl ontvoerd in Karachi, Pakistan. The Journalist and The Jihadi - The Murder of Daniel Pearl volgt het spoor terug van Pearls laatste levensjaren en van de gelijktijdige radicalisering van moslimstrijder Omar Sheikh.
Hij en Pearl kwamen beiden uit een gegoed milieu, volgden een goede opleiding, en ze stelden zich alle twee voor misstanden de wereld uit te helpen. Pearl geloofde dat hij met zijn verhalen in de krant een brug kon slaan tussen het westen en de wereld van de islam. Sheikh, geboren in Engeland en opgeleid aan de prestigieuze London School of Economics, ontwikkelde zich tot een militant moslim; hij geloofde in de weg van het geweld. De aanslag op het World Trade Centrum in New York veranderde de wereld en bracht deze twee mannen op elkaars pad, met als gevolg het dramatische levenseinde van Pearl. Ahmed Jamal en Ramesh Sharma reconstrueren in hun documentaire de gebeurtenissen die leidden tot zijn dood, en tekenen de verhalen op van familieleden, vrienden en bekenden van Pearl en Omar Sheikh.
Regie: Ahmed A. Jamal & Ramesh Sharma
Ned. bewerking: Gijs Meyer Swantee
Eindredactie: Doke Romeijn, Jos de Putter
net gekekenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2025737815077941161
zeer interessante video van 130 min. must see!
ik heb zelden mensen gezien die zoveel kennis hebben.quote:
"Are they still going by the weather phenomenon?"quote:Op maandag 15 januari 2007 19:52 schreef TaLoN.NL het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=931b077325
Onge-edit-ed nieuws over de O'hare Airport UFO.
iddquote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Are they still going by the weather phenomenon?"
Geweldig!
Zou mooi zijn als ze die beelden te pakken weten te krijgen.
Ik had hem al even aangeklikt en her en der een paar minuutjes gekeken om te kijken waar het over gaat. Komt een beetje in de buurt van Icky (maar dan zonder shapeshifting) als ik het goed heb. Bloedlijnen ed. Interessant genoeg om eens helemaal te bekijken.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd
heb je dit al gezien: TRU Linkdump ?
yep. veel bekende dingen, maar zo precies omschreven, met een rustige, nederlandse stem.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik had hem al even aangeklikt en her en der een paar minuutjes gekeken om te kijken waar het over gaat. Komt een beetje in de buurt van Icky (maar dan zonder shapeshifting) als ik het goed heb. Bloedlijnen ed. Interessant genoeg om eens helemaal te bekijken.
die docu "worden wij wakker " is volgens mij wel een apart topic waard.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:53 schreef UncleScorp het volgende:
Hi Merlin
911 is zo passé![]()
Ik wil meer stuff van zoalshetis![]()
Worden Wij Wakker hoorde ik gister zelfs vernoemen op het werk (collega die met astrologie bezig is)
Spread the Word![]()
ik durfde het niet omdat ik niet zo'n truer ben en niet zo door één deur met 'n mod hier kan. vandaar mijn brave post in een topic, waarvan ik zeker weet dat het mag.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:50 schreef huupia het volgende:
[..]
die docu "worden wij wakker " is volgens mij wel een apart topic waard.![]()
ieman zin om een mooie op te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |