"praktizeerden"quote:Op zondag 19 november 2006 12:03 schreef tong80 het volgende:
Die meiden zaten 2 weken geleden bij Pauw en Witteman. Daar verkondigden ze dat ze niks tegen homo's als mens hadden als ze het maar niet praktizeerden.
- Ken je dat mopje van die man die elke dag zijn soep bereidde met eigen sperma erin en er heerlijk van at?quote:Op zondag 19 november 2006 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herinner je je nog die man die elke dag zijn soep bereidde met eigen sperma erin.En er heerlijk van at ?
quote:Op zondag 19 november 2006 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Inmiddels staat de uitzending wel op uitzendinggemist, hoor. Sterker nog: ik kijk er nu naar.
Ja dat zie je in ieder willekeurig land op de nationale zenders op prime time.quote:Op zondag 19 november 2006 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
nou nou nou. wat een fuzz.
een spuitende vrouw en een man die anaal gevingerd werd. oeh-hoe.
Ook een beetje kortzichtige reactie. Mijn ouders, die toch niet gelovig en redelijk ruimdenkend zijn, zitten er ook niet echt op te wachten dat dat soort dingen op tv vertoond worden. Ze protesteren er niet tegen of zo, maar zappen wel weg als ze het tegen komen. Je kunt het hun niet aanrekenen dat wij het allemaal normaal vinden tegenwoordig. Gewoon een kwestie van in een andere tijd opgegroeid zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoef dat ook niet zo pontificaal in beeld te zien, hoor, tijdens een talkshow, met mijn kids naast me op de bank, daar zijn andere...momenten voor met ander gezelschap, zeg maarquote:Op zondag 19 november 2006 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
nou nou nou. wat een fuzz.
Dat klopt, maar zoals zij voorstellen en zeggen dat ze dan maar alles wat ze niet aanstaat hier in nederland te negeren lost natuurlijk ook niets op. Ik snap heus wel dat je niet kan verwachten dat ze masaal hun hoofddoeken afwerpen, homo's als beste vrienden beschouwen en hun gehele sexuele leven uit de doeken doen, maar verstijfd vasthouden aan waarden en normen die over het algemeen in dit land als uitermate ouderwets worden beschouwd en net te doen alsof ze niet bestaan zal ze alleen maar meer doen vervreemden van de samenleving. Het begint met een dialoog, en dan ook naar luisteren naar elkaar. Ik ben meer dan open voor discussie, maar zoals al eerder gezegd, het moet wel van twee kanten komen, en als dit niet het geval is, vind ik het zonde van mijn tijd om te investeren in "integratie" die niet bestaat...quote:Op zondag 19 november 2006 14:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ook een beetje kortzichtige reactie. Mijn ouders, die toch niet gelovig en redelijk ruimdenkend zijn, zitten er ook niet echt op te wachten dat dat soort dingen op tv vertoond worden. Ze protesteren er niet tegen of zo, maar zappen wel weg als ze het tegen komen. Je kunt het hun niet aanrekenen dat wij het allemaal normaal vinden tegenwoordig. Gewoon een kwestie van in een andere tijd opgegroeid zijn.
Ik denk dat het overgrote deel van de FOK!kers ook niet samen met hun ouders relaxed op de bank naar Spuiten En Slikken zit te kijken.
quote:Op zondag 19 november 2006 14:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat het overgrote deel van de FOK!kers ook niet samen met hun ouders relaxed op de bank naar Spuiten En Slikken zit te kijken.
Ja, maar dus niet samen.quote:Op zondag 19 november 2006 14:19 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
![]()
Mijn ouders kijken vaker Spuiten & Slikken, dan ik.
Hun punt of functie is het ons komen vertellen dat wat wij doen niet normaal is.quote:Op zondag 19 november 2006 14:35 schreef bloodymary het volgende:
Wie of wat zijn die meiden van Hallal eigenlijk. Ik zie die steeds in allerlei talkshows dom zitten te giechelen, maar ik zie of hoor eigenlijk nooit wat nu hun punt of functie is?
Die hebben een tv-programma bij de NPS.quote:Op zondag 19 november 2006 14:35 schreef bloodymary het volgende:
Wie of wat zijn die meiden van Hallal eigenlijk.
Ik snap hun punt niet helemaal. Als ze t allemaal zo raar vinden, blijf er dan ook gewoon van weg. Wij gaan toch ook geen programma in Marokko opnemen waar we laten zien dat de vrouwen in burkas zwemmen? En dan vooral commentaar gaan leveren dat het niet mag. Als dat daar zo is, so fuckin be it.quote:Op zondag 19 november 2006 14:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Die hebben een tv-programma bij de NPS.
Te zien via uitzendinggemist.nl
Overigens heb ik hun programma ook nog nooit (helemaal) gezien.
Volgens mij zeiden ze ook gewoon dat het hun keuze was om er niet mee geconfronteerd te worden. Dat is wel wat anders. Het feit dat ze er bij Sonja kennelijk zo door overvallen werden, is m.i. een teken dat er kennelijk ergens iets is misgegaan in de communicatie.quote:Op zondag 19 november 2006 14:40 schreef arneaux het volgende:
En dan vooral commentaar gaan leveren dat het niet mag.
Ik begrijp wel dat ze voor hun gemeenschap baanbrekend bezig zijn, maar dat moet niet betekenen dat er een beschuldige vinger onze kant op gewezen wordt. En dat gebeurt nu wel.quote:Op zondag 19 november 2006 14:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze ook gewoon dat het hun keuze was om er niet mee geconfronteerd te worden. Dat is wel wat anders. Het feit dat ze er bij Sonja kennelijk zo door overvallen werden, is m.i. een teken dat er kennelijk ergens iets is misgegaan in de communicatie.
Kijk, ik heb ook grote moeite met bepaalde opvattingen, zeker over bijvoorbeeld homoseksualiteit, en vooral ook met de wijze waarop dat door sommigen ten uiting wordt gebracht. Maar het is ook dom om hun kortzichtigheid te verwijten, als je zelf niet probeert in te zien dat zij op hun manier, binnen hun gemeenschap op een bepaalde manier ook baanbrekend bezig zijn.
50 jaar terug in onze tijd misschien. Voor hun ligt dat denk ik heel anders.quote:Op zondag 19 november 2006 14:51 schreef bloodymary het volgende:
Maar de eerste keer dat ik een van hun vele optredens in talkshows zag dacht ik juist dat ze stonden voor moderne moslimvrouwen met een eigen mening. Maar als ik het goed begrijp zijn het eigenlijk gewoon een paar van die truttige dozen van 50 jaar terug in de tijd?
Ik heb ze niet horen zeggen dat het verboden zou moeten worden en zolang dat niet het geval is, heb ik er geen moeite mee dat zij ervoor kiezen om er niet naar te kijken.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 19 november 2006 15:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb ze niet horen zeggen dat het verboden zou moeten worden en zolang dat niet het geval is, heb ik er geen moeite mee dat zij ervoor kiezen om er niet naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |