abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43675058
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Joop van Tijn., toch?
dat weet ik niet , hoor, ik ken geen Tijn

ja die dus, ik was toen zelf nog jong maar ik dacht wel al, dat als de sex net zo spannend was als de presentatie en de rest, dat het aan mij dan niet besteed was tzt.

gelukkig bleek een paar jaar later het tegendeel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 19 november 2006 @ 01:09:32 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43675127
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:05 schreef milagro het volgende:

ja die dus, ik was toen zelf nog jong maar ik dacht wel al, dat als de sex net zo spannend was als de presentatie en de rest, dat het aan mij dan niet besteed was tzt.
Tzt deed ik het al, maar nog voornamelijk met mijzelf.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 19 november 2006 @ 01:10:28 #178
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_43675147
Even een vraagje tussendoor....

Hoe heette toch ook alweer dat programma (van Veronica dacht ik) voor jongeren, over seks, dat ergens in/eind jaren 80 werd uitgezonden? Ik kan me iets herinneren van beelden van een meisje en een jongen die het voor een tentje lagen te doen op de klanken van 'The right thing' van Simply Red.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_43675226
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:10 schreef Jane het volgende:

Hoe heette toch ook alweer dat programma (van Veronica dacht ik) voor jongeren, over seks, dat ergens in/eind jaren 80 werd uitgezonden? Ik kan me iets herinneren van beelden van een meisje en een jongen die het voor een tentje lagen te doen op de klanken van 'The right thing' van Simply Red.
tent opzetten doe je zo?
  zondag 19 november 2006 @ 01:14:45 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43675231
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:10 schreef Jane het volgende:

Pin Up-club met Jef Rademakers?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage zondag 19 november 2006 @ 01:17:01 #181
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_43675279
Heb ik wat gemist?
  zondag 19 november 2006 @ 01:17:14 #182
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_43675285
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:14 schreef milagro het volgende:

[..]

tent opzetten doe je zo?
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Pin Up-club met Jef Rademakers?
Nee, meer een voorlichtingsprogramma voor jongeren.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 19 november 2006 @ 01:19:49 #183
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43675328
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:17 schreef SunChaser het volgende:
Heb ik wat gemist?
Jij wel.

Ja dus.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  Redactie Frontpage zondag 19 november 2006 @ 01:20:41 #184
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_43675337
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:19 schreef arneaux het volgende:

[..]

Jij wel.

Ja dus.
Ik zag de eerste 5 min en daar was voornamelijk schaamhaar te zien.
  zondag 19 november 2006 @ 01:21:44 #185
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43675355
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:20 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik zag de eerste 5 min en daar was voornamelijk schaamhaar te zien.
En een witte mannenkont, met daarin een halve hand.
  Redactie Frontpage zondag 19 november 2006 @ 01:22:41 #186
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_43675367
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:

[..]

En een witte mannenkont, met daarin een halve hand.
Nee, dat was een squirtende vrouw
  zondag 19 november 2006 @ 01:23:19 #187
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43675373
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:22 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, dat was een squirtende vrouw
Ik heb t andere ook gezien.
  zondag 19 november 2006 @ 08:28:35 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_43678107
Inmiddels staat de uitzending wel op uitzendinggemist, hoor . Sterker nog: ik kijk er nu naar.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 november 2006 @ 08:47:58 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43678159
De grootste grap van dit soort programma's, je mag het eigenlijk niet zien, maar tegelijkertijd kijkt iedereen stiekem toch
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_43678425
Ha ha, blij dat ik het inderdaad niet heb gezien, tegen zoveel fundamentalistische schijnheil (maar zo graag westers willen overkomen) van die Halal-meiden had ik toch niet gekund, die ergernis had ik al toen ze bij Paul&Witteman onlangs te gast waren. Soms moet je ter bescherming van je geestelijk welzijn maar overschakelen naar Discovery/Nath. Geo. of gewoon naar je stamcafe, much better. Halol!
pi_43678480
Net gelezen:

Meiden van Halal lopen weg bij Sonja
De 'Meiden van Halal' zijn weggelopen uit het VARA-programma 'Sonja' dat zaterdagavond werd uitgezonden. Ze waren geshockeerd door de expliciete beelden uit onder meer 'Spuiten & Slikken' die werden vertoond. De islamitische meiden waren door Sonja Barend uitgenodigd om te komen praten over de ontwikkeling van seks op tv.

Sonja die met haar laatste serie programma's bezig is, werpt in de afleveringen een blik op het Nederlandse tv- verleden. Gisteravond was het onderwerp seks. Naast de 'Meiden van Halal' (Esmaa, Jihad en Hajar Alariachi) waren onder meer ook Sophie Hilbrand en Menno Buch uitgenodigd.

Nieuwe taboes
De dames halal hadden kennelijk niet verwacht dat er zulke expliciete beelden van seks op tv waren vertoond in het Nederlandse omroeplandschap, en verlieten daarom de studio. Tot groot verdriet van Sonja Barend die juist in de uitzending ook de vraag wilde opwerpen of het grote aantal nieuwe Nederlanders na de seksuele revolutie weer nieuwe (of oude) taboes met zich meebrengen.

Volgens diverse sprekers aan tafel bij Sonja is dit inderdaad het geval. Een aantal vrije (liberale) seksnormen die veel Nederlanders hebben, zouden absoluut niet te verenigen zijn met bijvoorbeeld het islamitische geloof van veel nieuwe Nederlanders.

De Meiden van Halal wilden wel aan Sonja uitleg geven over hun wegloopactie, maar alleen zonder publiek. Sonja stemde daarmee in. Aan het eind van de uitzending waren de meiden dan ook te zien met een verklaring. Die kwam er op neer dat sommige principes volgens de meiden belangrijker zijn dan een tv-uitzending. Ook zeiden ze dat de vrije normen die veel Nederlanders hanteren, niet moeten worden opgedrongen aan moslimmeiden. Dat zou alleen maar averechts werken en ze vervreemden van de maatschappij.

Faisal Mirza van de website Wij Blijven Hier, juicht in een column de actie van de meiden toe. Volgens hem begint het een sport te worden om een moslim het zo moeilijk mogelijk te maken in een programma. Bron

Redactie Frontpage zondag 19 november 2006 @ 09:56:28 #192
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_43678482
Meiden van Halal lopen weg bij Sonja
Gepost door Rob (R@b) - Bron: FOK! (VARA!, Nederland 1)
Gepubliceerd: zondag 19 november 2006 @ 08:58
De 'Meiden van Halal' zijn weggelopen uit het VARA-programma 'Sonja' dat zaterdagavond werd uitgezonden. Ze waren geshockeerd door de expliciete beelden uit onder meer 'Spuiten & Slikken' die werden vertoond. De islamitische meiden waren door Sonja Barend uitgenodigd om te komen praten over de ontwikkeling van seks op tv.

Sonja die met haar laatste serie programma's bezig is, werpt in de afleveringen een blik op het Nederlandse tv- verleden. Gisteravond was het onderwerp seks. Naast de 'Meiden van Halal' (Esmaa, Jihad en Hajar Alariachi) waren onder meer ook Sophie Hilbrand en Menno Buch uitgenodigd.

Nieuwe taboes
De dames halal hadden kennelijk niet verwacht dat er zulke expliciete beelden van seks op tv waren vertoond in het Nederlandse omroeplandschap, en verlieten daarom de studio. Tot groot verdriet van Sonja Barend die juist in de uitzending ook de vraag wilde opwerpen of het grote aantal nieuwe Nederlanders na de seksuele revolutie weer nieuwe (of oude) taboes met zich meebrengen.

Volgens diverse sprekers aan tafel bij Sonja is dit inderdaad het geval. Een aantal vrije (liberale) seksnormen die veel Nederlanders hebben, zouden absoluut niet te verenigen zijn met bijvoorbeeld het islamitische geloof van veel nieuwe Nederlanders.

De Meiden van Halal wilden wel aan Sonja uitleg geven over hun wegloopactie, maar alleen zonder publiek. Sonja stemde daarmee in. Aan het eind van de uitzending waren de meiden dan ook te zien met een verklaring. Die kwam er op neer dat sommige principes volgens de meiden belangrijker zijn dan een tv-uitzending. Ook zeiden ze dat de vrije normen die veel Nederlanders hanteren, niet moeten worden opgedrongen aan moslimmeiden. Dat zou alleen maar averechts werken en ze vervreemden van de maatschappij.

Faisal Mirza van de website Wij Blijven Hier, juicht in een column de actie van de meiden toe. Volgens hem begint het een sport te worden om een moslim het zo moeilijk mogelijk te maken in een programma.
  zondag 19 november 2006 @ 10:37:25 #193
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43678860
Sonja werd gekeken door 916.000 kijkers.
'k heb het ook gezien Ik vond het een van Sonja's minste uitzending
pi_43679346
quote:
Mirza van de website Wij Blijven Hier, juicht in een column de actie van de meiden toe. Volgens hem begint het een sport te worden om een moslim het zo moeilijk mogelijk te maken in een programma.

OMG, het egocentrische slachtofferisme

Ja, hoor het hele programma was opgezet puur om moslims te pakken , alle gesprekken, alle gasten, alle fragmenten uitgekozen puur om die drie meiden voor schut te zetten.
Sterker nog, een programma als Open en Bloot is destijds al gemaakt om 30 jaar later moslims het moeilijk te maken.
  zondag 19 november 2006 @ 11:29:31 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_43679566
quote:
Op zondag 19 november 2006 10:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Sonja werd gekeken door 916.000 kijkers.
'k heb het ook gezien Ik vond het een van Sonja's minste uitzending
vervelend voor je.
Niet meer actief op Fok!
pi_43679662
De VARA die het moslims zo moeilijk mogelijk probeert te maken .... yeah right.
  Trouwste user 2022 zondag 19 november 2006 @ 12:00:16 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_43680139
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:19 schreef milagro het volgende:

[..]

Het was ranzig maar vooral lachwekkend, en daarom eigenlijk nooit echt schokkend
Herinner je je nog die man die elke dag zijn soep bereidde met eigen sperma erin.En er heerlijk van at ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 19 november 2006 @ 12:03:28 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_43680197
Die meiden zaten 2 weken geleden bij Pauw en Witteman. Daar verkondigden ze dat ze niks tegen homo's als mens hadden als ze het maar niet praktizeerden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 19 november 2006 @ 12:06:20 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43680254
mag ik mijn mening iets bijstellen? heb net het eerste programma gezien met paul de leeuw enzo. best vermaeckelijck. wel een beetje ouderwets, maar positief dan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43680380
Speciaal voor de Meiden van Halal

2 prachtige gedichten vertaald uit het Arabisch door Hafid Bouazza

Toen ik het gewaad boven het dakje van haar vagijn optilde
zag ik daar een nauwheid zoals van mijn goed en gemoed
Ik stak hem er voor de helft in – zij zuchtte – ik vroeg:
- Waarom? - En zij antwoordde: - Om wat er nog komen moet

________

En jij Umāma weet niet