Einstein. Je sig.quote:
quote:
Dat was tegen Jane.quote:Op zondag 19 november 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
O jee, in mijn enthousiastme heb ik een fout woord gebruikt en juist datgene is waarover gezeurd word..
dan heb je de man met geile opblaaspop gemist, waar Jane het al over had, wiens 'verkering' subiet uitraakte na deze publieke outcoming, de man in luiers, de man met vla en bonen, de complete beelden vd indianensex, het hindoestaanse meisje dat op tv persé een dépé wilde meemaken en ook meemaakte, uuuh, effe denken, hoor, veel is verdrongen namelijkquote:Op zondag 19 november 2006 00:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bizarre lelijkheid..
Ik heb t 1 keer stiekem gekeken en toen was 1 of andere gast, op een scooter, en die ging zich af lopen trekken. Toen ben ik er wel meteen van genezen met mn 14 jaar..
De man met de lul-kijkdoosquote:Op zondag 19 november 2006 00:31 schreef milagro het volgende:
[..]
dan heb je de man met geile opblaaspop gemist, waar Jane het al over had, wiens 'verkering' subiet uitraakte na deze publieke outcoming, de man in luiers, de man met vla en bonen, de complete beelden vd indianensex, het hindoestaanse meisje dat op tv persé een dépé wilde meemaken en ook meemaakte, uuuh, effe denken, hoor, veel is verdrongen namelijk
Ja, want tegen mij mag je zeuren?quote:
En ik heb nog steeds nachtmerries van de vieze man die een nog veel viezer bejaard wijf wel even ging fistenquote:
Wtf? Dat klinkt gewoon zo al. Tja. Gewoon kut.quote:Op zondag 19 november 2006 00:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds nachtmerries van de vieze man die een nog veel viezer bejaard wijf wel even ging fisten![]()
in mijn herrinering op een oud ranzig matras op zijn balkon, maar dat kan ik er zelf bij gefantaseerd hebben![]()
Nee, jij bent ook van de correcte spelling.quote:
dat heb ik met beelden van een ander programma, Crazy Amsterdamquote:Op zondag 19 november 2006 00:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds nachtmerries van de vieze man die een nog veel viezer bejaard wijf wel even ging fisten![]()
in mijn herrinering op een oud ranzig matras op zijn balkon, maar dat kan ik er zelf bij gefantaseerd hebben![]()
Het was gewoon het programma waardoor je je realiseerde dat iedereen misschien wel eens een rare/kinky fantasie heeft, maar dat dan ook beter maar voor altijd een fantasie kan blijven.quote:Op zondag 19 november 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij is dat het ultieme "niemand heeft het gezien maar iedereen heeft t erover"-programma.
Je hebt ze dus destijd allemaal bekeken, begrijp ik.quote:Op zondag 19 november 2006 00:31 schreef milagro het volgende:
dan heb je de man met geile opblaaspop gemist, waar Jane het al over had, wiens 'verkering' subiet uitraakte na deze publieke outcoming, de man in luiers, de man met vla en bonen, de complete beelden vd indianensex, het hindoestaanse meisje dat op tv persé een dépé wilde meemaken en ook meemaakte, uuuh, effe denken, hoor, veel is verdrongen namelijk
t Feit dat jij dat weet zegt ook genoeg, toch?quote:Op zondag 19 november 2006 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt ze dus destijd allemaal bekeken, begrijp ik.![]()
Ik sloeg er soms wel eens eentje over, maar als het even kon, keek ik ook vol verbazing naar die ranzigheid.quote:Op zondag 19 november 2006 00:48 schreef arneaux het volgende:
t Feit dat jij dat weet zegt ook genoeg, toch?.
nou, schande! zo banaal en onintellectueelquote:Op zondag 19 november 2006 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt ze dus destijd allemaal bekeken, begrijp ik.![]()
t Lijkt me heerlijke ontspanning. En t relativeert ook wel lekker.quote:Op zondag 19 november 2006 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik sloeg er soms wel eens eentje over, maar als het even kon, keek ik ook vol verbazing naar die ranzigheid.![]()
het was iig een stuk leuker dan dat vreeeeeeeeeeeeselijk Open en Blootquote:Op zondag 19 november 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Lijkt me heerlijke ontspanning. En t relativeert ook wel lekker.
Open en bloot?quote:Op zondag 19 november 2006 00:54 schreef milagro het volgende:
[..]
het was iig een stuk leuker dan dat vreeeeeeeeeeeeselijk Open en Bloot
die suffe kille kale droge presentatie daarvan, nee, je kreeg er net zo veel zin van als van Sex voor de Buch, niet dus, maar dan zonder gelachen te hebben.
Trek je slabbetje nog iets strakker aan. Als je gaat verkleuren nogmaals.quote:
Niet?quote:Op zondag 19 november 2006 00:57 schreef static het volgende:
[..]
Trek je slabbetje nog iets strakker aan. Als je gaat verkleuren nogmaals.
Joop van Tijn., toch?quote:
Nou, ik heb een t-shirtje aan nog, maar straks msquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 00:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ik heb een t-shirtje aan nog, maar straks ms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |