Ik zou die link maar weghalen als ik jou was.quote:Op zondag 5 november 2006 16:51 schreef ACT-F het volgende:
Film of serie?quote:Op zondag 5 november 2006 11:22 schreef Emel het volgende:
heeft iemand Kurtlar vadisi op dvd?
hoiquote:
filmquote:
was wel rustig op werkquote:
niets wat niet onder controle bleefquote:Op zondag 5 november 2006 23:45 schreef Emel het volgende:
[..]
was wel rustig op werkhoe was jouw dag?
dat is positief, mooi zoquote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niets wat niet onder controle bleef
rustig hierquote:
beiden goedquote:Op maandag 6 november 2006 00:21 schreef saban het volgende:
[..]
Een 'geleende' versie van internet of een gekochte?![]()
Irak is geen potentieel lid van de EUquote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef saban het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
Saddam krijgt de doodstaf, heel veel Europese landen zeggen weinig tot niks en vinden het dus oke, terwijl toen Ocalan de doodstraf kreeg heel Europa op zijn kop stond?
nope dit is wat andersquote:
Boeit dat?quote:Op maandag 6 november 2006 19:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Irak is geen potentieel lid van de EU
Ik vind het ook wel heel rare bochten waar EU-leiders zich in wringen..quote:Op maandag 6 november 2006 19:41 schreef saban het volgende:
[..]
Boeit dat?
Europa staat voor mensenrechten en tegen de doodstraf. Ongeacht welke land het is. Dus eigelijk is Europa gewoon voor de doodstraf, zolang het maar buiten de grenzen gebeurd? Ze willen dus anders overkomen dan dat ze zijn.
Ja natuurlijk boeit dat, als Turkije bij de EU wil horen moeten ze Europese normen en waarden handhaven, waarom denk je dat doodstraf in Turkije is afgeschaft, om als land 'volwaardig' te voldoen aan Europese eisen. Maar kwestie Irak, EU heeft er geen politieke invloed op, EU is verdeelt over Irak en is daar niet als de Unie, maar als bondgenoten van de VS, misschien gewoon realiseren dat je er niets te zeggen hebt als unie.quote:Op maandag 6 november 2006 19:41 schreef saban het volgende:
[..]
Boeit dat?
Europa staat voor mensenrechten en tegen de doodstraf. Ongeacht welke land het is. Dus eigelijk is Europa gewoon voor de doodstraf, zolang het maar buiten de grenzen gebeurd? Ze willen dus anders overkomen dan dat ze zijn.
Tuurlijk heeft Turkije plichten als het lid wilt worden van de Europese Unie, dat is mijn punt ook niet.quote:Op maandag 6 november 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja natuurlijk boeit dat, als Turkije bij de EU wil horen moeten ze Europese normen en waarden handhaven, waarom denk je dat doodstraf in Turkije is afgeschaft, om als land 'volwaardig' te voldoen aan Europese eisen. Maar kwestie Irak, EU heeft er geen politieke invloed op, EU is verdeelt over Irak en is daar niet als de Unie, maar als bondgenoten van de VS, misschien gewoon realiseren dat je er niets te zeggen hebt als unie.
Nou ja het heeft voornamelijk te maken volgens mijn mening met wat je zelf vindt en wat je naar buiten moet dragen als premier, als het er politiek op aan komt zal ook Balkenende en consorten zich tegen moeten spreken, bedoel als ze politiek invloed zouden kunnen uitoefenen op een staat zoals Turkije. Dus dan vraag ik me af, leiders die er wel voor waren, delen ze hun eigen mening of wat betreffende land graag ziet?quote:Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef saban het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Turkije plichten als het lid wilt worden van de Europese Unie, dat is mijn punt ook niet.
Mijn punt is, Europa is als Unie tegen de doodstraf, maar sommige leiders - bijvoorbeeld Balkenende - reageerde positief over de doodstraf. Ookal heb je geen invloed, je bent of voor of tegen de doodstraf, omdat het buiten de EU valt hebben ze ineens andere meninging ? Dan doen ze toch alsof ze tegen de doodstraf zijn, maar het eigelijk toch wel weer kunnen.
Wat een leider zegt in een interview is nooit prive/persoonlijk, ze vragen het immers juist aan hem/haar omdat hij/zij een leider is. Zijn antwoord is dus altijd politiek.quote:Op maandag 6 november 2006 19:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja het heeft voornamelijk te maken volgens mijn mening met wat je zelf vindt en wat je naar buiten moet dragen als premier, als het er politiek op aan komt zal ook Balkenende en consorten zich tegen moeten spreken, bedoel als ze politiek invloed zouden kunnen uitoefenen op een staat zoals Turkije. Dus dan vraag ik me af, leiders die er wel voor waren, delen ze hun eigen mening of wat betreffende land graag ziet?
quote:Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef saban het volgende:
[..]
Wat een leider zegt in een interview is nooit prive/persoonlijk, ze vragen het immers juist aan hem/haar omdat hij/zij een leider is. Zijn antwoord is dus altijd politiek.
Sorry maar ik zie hier geen uitgesproken mening/ partij gekozen politiek standpunt.quote:Balkenende merkte zondagmiddag in het tv-programma Buitenhof wel op dat de doodstraf ‘eigenlijk niet hoort’, maar hij legde er de nadruk op dat het oordeel ‘past bij het schrikbewind’, en ook minister Bot van Buitenlandse Zaken toonde vooral begrip: ‘Het is een rechtsgang die correspondeert met onze eigen, westerse rechtsgang.’
dat ben je altijd volgens mijquote:
In het weekend leef ik me uit Doordeweeks doe ik het rustig aanquote:Op maandag 6 november 2006 21:37 schreef Emel het volgende:
[..]
dat ben je altijd volgens mijrustig aan doen jongen
Doordeweeks heb je nodig om bij te komen?quote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
In het weekend leef ik me uit Doordeweeks doe ik het rustig aan![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doordeweeks heb je nodig om bij te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |