Ik zei toch dat ik het eens was..quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:32 schreef neferhone het volgende:
[..]
hij heeft toch zoveel respect voor robdan had hij afstand gehouden
![]()
Maar die van mij was eerder.quote:
Maar wel een beetje laat....quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn TT is leuker![]()
[COS #486] Op elk pindakaaspotje past een dekseltje
weet ik niet; nu ff wat onzin(wel leuk) zijn geboorte dag horroscoop. dag wordt betieteld als de dag van de aan val. zijn sterke kanten zijn energiek vol zelf vertrouwen expansief- zwakke kanten: destructief chaotisch en rusteloosquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:36 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het eens was..![]()
Hij zou idd met zijn handen van een getrouwde vrouw af moeten blijven... voor hem moet trouwens ook raar zijn, met die kinderen in zijn achterhoofd...
quote:
25 Augustus. Kijk eens als je wil.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef neferhone het volgende:
[..]
weet ik niet; nu ff wat onzin(wel leuk) zijn geboorte dag horroscoop. dag wordt betieteld als de dag van de aan val. zijn sterke kanten zijn energiek vol zelf vertrouwen expansief- zwakke kanten: destructief chaotisch en rusteloos![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn TT is leuker![]()
[COS #486] Op elk pindakaaspotje past een dekseltje
Mo had beloofd dat als ze klaar was bij Rik...ze nog even bij Tijn kwam buurten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef Suikeroom het volgende:
de maatjes zijn aan het fluisteren in bed zo te zien
't is maar goed dat Marlies er niet is...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef Suikeroom het volgende:
de maatjes zijn aan het fluisteren in bed zo te zien
Moet iemand ff in FB vragen of de TT veranderd kan worden.quote:
Eigenlijk heb ik helemaal niet meer aan hem gedacht sinds hij het huis uit isquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik moest meteen aan Etiënne denken. Hoe zou die het hebben, gezoend met een neger én een homo. Begrijp me niet verkeerd, vrijheid blijheid voor mij part, maar tja, die vrienden van Etiënne.
.
Ik wil de vorm van zijn hoofd ook wel eens zienquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik moest meteen aan Etiënne denken. Hoe zou die het hebben, gezoend met een neger én een homo. Begrijp me niet verkeerd, vrijheid blijheid voor mij part, maar tja, die vrienden van Etiënne.
.
Ik heb al een topicreportje gestuurd. Als er nog iemand wakker is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet iemand ff in FB vragen of de TT veranderd kan worden.
de dag van de onbeschaamde extravert sterke kantenflamboyant sexy enrgiek zwakke kanten behoeftig en onzeker. die dag is mijn vader ook jarig bij hem klopt hij nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
25 Augustus. Kijk eens als je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |