Ooit.. zul je een geslachtsdeel tot in elk detail in 3D kunnen makenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja ik heb tenminste iemand laten lachen.
Hoe doe je dat?!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:27 schreef Creature het volgende:
Ik heb m'n pakje kauwgom omgezet naar 3d studio max formaat... 't ziet er best goed uit
[afbeelding]
Met SketchUp Pro exporteren naar een *.3ds bestand,quote:
Kut, ik heb geen Proquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:26 schreef Creature het volgende:
[..]
Met SketchUp Pro exporteren naar een *.3ds bestand,
die vervolgens importeren in 3D Studio Max.
En heb er om het wat mooier te maken nog een paar spots (lichten) bij gezet.
nanananaquote:
Het wordt tijd voor de pro-versiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:00 schreef Creature het volgende:
Zo... dat 3D Studio Max begin ik inmiddels ook een beetje door te krijgen.
Nu een animatie van gemaakt
[afbeelding]
Hier de Hi-Res Quicktime te vinden:
http://www.megaupload.com/?d=VHN5D4A1
*kuch*usenet*kuch*quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:08 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor de pro-versieHoe kom jij eraan? Je hebt er toch niet voor betaald he?
Nooit van gehoordquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/NNTPquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:25 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Nooit van gehoordOp Limewire vindt ie 'vreemd genoeg' alleen maar bestanden van 180 KB met de naam SketchUp Pro 6
![]()
tu ik kan kijken of ik hem kan hosten voor een hele korte tijd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:25 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Nooit van gehoordOp Limewire vindt ie 'vreemd genoeg' alleen maar bestanden van 180 KB met de naam SketchUp Pro 6
![]()
Mooi gedaan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:44 schreef Xbox_360 het volgende:
Heb een free trial van zowel SketchUp Pro als 3Ds Max. Dit is het resultaat van importeren, zonder enige bewerking. Want ik snap eerlijk gezegd geen fuck van 3Ds Max3Ds max had ook nogal veel moeite met m'n inmiddels 52 mb groot- Legoproject.
[afbeelding]
*klik!*
Snap alleen nog niet waarrom dat "smoothe" van ronde dingen verdwijnt. Zoals bij die twee pijpen, je ziet de vlakjes waaruit die ronde dingen bestaan gewoon, dat was niet de bedoeling![]()
Je kunt toch gewoon de Pro versie downloaden?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:08 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor de pro-versieHoe kom jij eraan? Je hebt er toch niet voor betaald he?
Die boot wordt nog lastig denk ikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:40 schreef s1mon het volgende:
En mijn 2e creatie, een CD hoesje, met minder ronde vormen maar met veel meer details die hier lang niet allemaal in zitten:
[[url=http://xs211.xs.to/xs211/07036/CD.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hij is ook nog niet af, vooral de doorzichtige buitenkant is nog helemaal niet mooi, maar het was ook maar een probeelsel
Sketchup is verslavend!
Edit: Ik ben even wat dingen aan het proberen, en heb nu een vraag. Ik ben een boot aan het maken, en heb daarbij, voor de kiel, gebogen vlakken. Hoe maak ik daar echte vakken van, dus zodat ik ze een kleurtje kan geven? Hier een screen:
[[url=http://xs211.xs.to/xs211/07036/boot.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
mm dat is toch wel de moeite want dat lukte eerder nietquote:Op zondag 21 januari 2007 23:02 schreef Xbox_360 het volgende:
ISketchUp. Je kan eindelijk renderen
Ben ik de enige, of heeft iemand anders de Podium renderer ook al gedownload? Het werkt best goed, heb net ff wat geprobeerd
![]()
[afbeelding]
Zoals je ziet kun je nu lichten maken en hoeveelheid reflectie van oppervlakte kiezen. Bij de spiegel kun je de muur-textuur er half doorheen zien. Dat komt omdat één zeide van de rechthoek (zegmaar de achterkant) de textuur van de muur heeft.
Wel jammer dat het renderen vrij lang duurtJe kunt wel de kwaliteit instellen, deze duurde ongeveer 3 minuten om te renderen. Updates will follow
![]()
Via deze website kun je em downloaden. Dit is de officiele site (vanuit daar werd ik ook doorgelinkt):
http://www.suplugins.com/help.php#Getting%20Started Hier staat ook de handleiding op trouwens.
Ik heb alweer wat nieuws geprobeerd:quote:Op maandag 22 januari 2007 11:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mm dat is toch wel de moeite want dat lukte eerder niet
Ik hebt het eens geprobeerd, maar het is me tot nu toe niet gelukt. Ik heb hem wel in het 3D Warehouse gezet, hier.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:44 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Die boot wordt nog lastig denk ikJe zou eerst meerdere bogen moeten maken vanuit elk endpoint. Daarna moet je tussen alle endpoint lijnen trekken zodat er vlakjes ontstaan en dat is best veel werk, zeker als je net begonnen bent met SketchUp zul je dat nog niet helemaal onder de knie hebben. Mocht het alleenmaal in één keer lukken: nadat alle vlakjes zijn ontstaan moet je ze "smooth" maken door alle vlakjes te selecteren en dan: rechtermuisknop: soften/smooth edges, en dan alles op maximaal instellen. Je zou em vast in het 3D Warehouse kunnen zetten, ik wil het ook wel proberen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |