hoe heb jij die spiegeling gekregenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:17 schreef Creature het volgende:
[..]
Leuk gedaan!
Heb ik trouwens ook al wat mee zitten testen
[afbeelding]
Ik vermoed een export naar een of ander programma (maxwell?)quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe heb jij die spiegeling gekregen![]()
Nope... een "vloer" gemaakt wat 30% transparant is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:10 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Ik vermoed een export naar een of ander programma (maxwell?)
wat is er anders aan dan:?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:55 schreef Badabingea het volgende:
Vandaag met de nieuwe 6 gewerkt. Wel wennen ja
Van de website:quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat is er anders aan dan:?
is het de moeite waard of niet
Creature is backquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:17 schreef Creature het volgende:
[..]
Leuk gedaan!
Heb ik trouwens ook al wat mee zitten testen
[afbeelding]
Selecteer het object dat je wilt spiegelen --> Rechtermuisknop --> Flip along --> (kies een as)quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:25 schreef Kriebbel het volgende:
Kijk dat kan ook
Enneh, hoe spiegel je in sketchup?
Thnx!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:43 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Creature is backEn z'n werke zijn weer even mooi en smooth als altijd
![]()
best netjes alleen lijkt het net op het einde of het in 1 keer alles weg isquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:53 schreef Creature het volgende:
[..]
Thnx!
Afgelopen tijd druk gehad, dus geen SketchUp... Nu heb ik weer ff wat meer tijd.
Trouwens best kick die "fog-functie" in SK6!
Zie hier:
[afbeelding]
Dat lijkt niet alleen zo, dat is waarschijnlijk ook zoquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
best netjes alleen lijkt het net op het einde of het in 1 keer alles weg is
Dat kan in SU 5 ook welquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Xbox_360 het volgende:
Je kan de richting van een lijn of van je meetlat vastzetten op één as (groen, rood of blauw). Als je de muis dan beweegt zal de lijn niet van z'n baan afgaan.
Ook verandert de 'view' niet meer in wireframe als ik de camerapositie verander. Ofterwijl:
die zat ook al in 5quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Xbox_360 het volgende:
Google SketchUp 6 is fijnerEr zit nu een Sandbox-tool in waarmee je vrij gemakkelijk landschappen kan maken. Je kan de richting van een lijn of van je meetlat vastzetten op één as (groen, rood of blauw). Als je de muis dan beweegt zal de lijn niet van z'n baan afgaan. Verder is SketchUp 6 aanzienlijk sneller. Als ik eerst het beeld draaide bij mijn Legoproject, dan ging dat stotterend. Nu gaat het al een stuk soepeler. Ook verandert de 'view' niet meer in wireframe als ik de camerapositie verander. Ofterwijl:
![]()
![]()
SketchUp 6
![]()
![]()
![]()
Ik kan m'n legoproject alleen nog steeds niet in het 3D Warehouse zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er mag niet meer in dan 10 mb, maar ik zit al rond 42 mb
Iemand enig idee waar ik bestanden van meer dan 40 mb op het internet kan dumpen?
![]()
hij zat ook redelijk verstopt maar op de sketch up site staat hoe het moetquote:
Mooie brug, niet zelf gemaakt of welquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:53 schreef Creature het volgende:
[..]
Thnx!
Afgelopen tijd druk gehad, dus geen SketchUp... Nu heb ik weer ff wat meer tijd.
Trouwens best kick die "fog-functie" in SK6!
Zie hier:
[afbeelding]
Nee.. Niet zelf gemaakt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:45 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Mooie brug, niet zelf gemaakt of welFog effect is leuk ja
Wat een detailsquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:53 schreef tnimble het volgende:
Een pre-viz krabbeltje in Sketchup door mij om wat inzicht in de ruimte van de kast te krijgen. Het project staat in K&W
[afbeelding]
[afbeelding]
een model stand maar dan met een plateu in het midden welke ik naar onze lasser kan sturen en dat hij dit dan voor ons kan realiseren (de stand hierboven heeft nml een holle buis waar de kabels inkunnen maar geen gat in het midden en ook geen optie tot plateu..)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:26 schreef Kriebbel het volgende:
Maar wat moet er in sketchup gemaakt worden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |