abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45316145
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:42 schreef _GdR_ het volgende:

[..]



nja ik heb tenminste iemand laten lachen.
Ooit.. zul je een geslachtsdeel tot in elk detail in 3D kunnen maken

Woow, pagina 5 alweer
pi_45476332
Ik heb m'n pakje kauwgom omgezet naar 3d studio max formaat... 't ziet er best goed uit

Scroll maar verder naar benee!
pi_45476599
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:27 schreef Creature het volgende:
Ik heb m'n pakje kauwgom omgezet naar 3d studio max formaat... 't ziet er best goed uit

[afbeelding]
Hoe doe je dat?!
pi_45479075
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:34 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?!
Met SketchUp Pro exporteren naar een *.3ds bestand,
die vervolgens importeren in 3D Studio Max.

En heb er om het wat mooier te maken nog een paar spots (lichten) bij gezet.
Scroll maar verder naar benee!
pi_45479423
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 17:26 schreef Creature het volgende:

[..]

Met SketchUp Pro exporteren naar een *.3ds bestand,
die vervolgens importeren in 3D Studio Max.

En heb er om het wat mooier te maken nog een paar spots (lichten) bij gezet.
Kut, ik heb geen Pro
pi_45479677
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Kut, ik heb geen Pro
nananana
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45485170
Nieuw project (W.I.P.)



Het namaken van mijn geluidsapparatuur thuis (eerst wat in me opkwam )

[ Bericht 4% gewijzigd door Kriebbel op 19-01-2007 10:59:15 ]
Trots van het Noorden!
pi_45513046
Zo... dat 3D Studio Max begin ik inmiddels ook een beetje door te krijgen.

Nu een animatie van gemaakt


Hier de Hi-Res Quicktime te vinden:
http://www.megaupload.com/?d=VHN5D4A1
Scroll maar verder naar benee!
pi_45513325
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:00 schreef Creature het volgende:
Zo... dat 3D Studio Max begin ik inmiddels ook een beetje door te krijgen.

Nu een animatie van gemaakt
[afbeelding]

Hier de Hi-Res Quicktime te vinden:
http://www.megaupload.com/?d=VHN5D4A1
Het wordt tijd voor de pro-versie Hoe kom jij eraan? Je hebt er toch niet voor betaald he?
pi_45513388
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:08 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Het wordt tijd voor de pro-versie Hoe kom jij eraan? Je hebt er toch niet voor betaald he?
*kuch*usenet*kuch*
Scroll maar verder naar benee!
pi_45513866
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:10 schreef Creature het volgende:

[..]

*kuch*usenet*kuch*
Nooit van gehoord Op Limewire vindt ie 'vreemd genoeg' alleen maar bestanden van 180 KB met de naam SketchUp Pro 6
  zaterdag 20 januari 2007 @ 03:14:48 #212
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_45526335
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:25 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Nooit van gehoord Op Limewire vindt ie 'vreemd genoeg' alleen maar bestanden van 180 KB met de naam SketchUp Pro 6
http://en.wikipedia.org/wiki/NNTP
http://en.wikipedia.org/wiki/Usenet

Asjemenou
pi_45528006
Heb een free trial van zowel SketchUp Pro als 3Ds Max. Dit is het resultaat van importeren, zonder enige bewerking. Want ik snap eerlijk gezegd geen fuck van 3Ds Max 3Ds max had ook nogal veel moeite met m'n inmiddels 52 mb groot- Legoproject.


*klik!*

Snap alleen nog niet waarrom dat "smoothe" van ronde dingen verdwijnt. Zoals bij die twee pijpen, je ziet de vlakjes waaruit die ronde dingen bestaan gewoon, dat was niet de bedoeling
pi_45532487
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:25 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Nooit van gehoord Op Limewire vindt ie 'vreemd genoeg' alleen maar bestanden van 180 KB met de naam SketchUp Pro 6
tu ik kan kijken of ik hem kan hosten voor een hele korte tijd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45533332
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:44 schreef Xbox_360 het volgende:
Heb een free trial van zowel SketchUp Pro als 3Ds Max. Dit is het resultaat van importeren, zonder enige bewerking. Want ik snap eerlijk gezegd geen fuck van 3Ds Max 3Ds max had ook nogal veel moeite met m'n inmiddels 52 mb groot- Legoproject.

[afbeelding]
*klik!*

Snap alleen nog niet waarrom dat "smoothe" van ronde dingen verdwijnt. Zoals bij die twee pijpen, je ziet de vlakjes waaruit die ronde dingen bestaan gewoon, dat was niet de bedoeling
Mooi gedaan.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_45534367
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:08 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Het wordt tijd voor de pro-versie Hoe kom jij eraan? Je hebt er toch niet voor betaald he?
Je kunt toch gewoon de Pro versie downloaden?

Mail me anders maar even, help ik wel even
Trots van het Noorden!
pi_45535378
Mijn eerste creatie met sketchup, m'n Zune:



Hij is wat dikker in het echt, en lang niet alle details zitten erin (zoals de rond verlaagde d-pad in het midden, ik zou niet weten hoe je dat moet doen) maar voor een eerste keer ben ik er blij mee
pi_45535632
En mijn 2e creatie, een CD hoesje, met minder ronde vormen maar met veel meer details die hier lang niet allemaal in zitten:



Hij is ook nog niet af, vooral de doorzichtige buitenkant is nog helemaal niet mooi, maar het was ook maar een probeelsel

Sketchup is verslavend!

Edit: Ik ben even wat dingen aan het proberen, en heb nu een vraag. Ik ben een boot aan het maken, en heb daarbij, voor de kiel, gebogen vlakken. Hoe maak ik daar echte vakken van, dus zodat ik ze een kleurtje kan geven? Hier een screen:



[ Bericht 29% gewijzigd door s1mon op 20-01-2007 17:29:19 (Update) ]
pi_45549576
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:40 schreef s1mon het volgende:
En mijn 2e creatie, een CD hoesje, met minder ronde vormen maar met veel meer details die hier lang niet allemaal in zitten:

[[url=http://xs211.xs.to/xs211/07036/CD.png.xs.jpg]afbeelding][/url]

Hij is ook nog niet af, vooral de doorzichtige buitenkant is nog helemaal niet mooi, maar het was ook maar een probeelsel

Sketchup is verslavend!

Edit: Ik ben even wat dingen aan het proberen, en heb nu een vraag. Ik ben een boot aan het maken, en heb daarbij, voor de kiel, gebogen vlakken. Hoe maak ik daar echte vakken van, dus zodat ik ze een kleurtje kan geven? Hier een screen:

[[url=http://xs211.xs.to/xs211/07036/boot.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die boot wordt nog lastig denk ik Je zou eerst meerdere bogen moeten maken vanuit elk endpoint. Daarna moet je tussen alle endpoint lijnen trekken zodat er vlakjes ontstaan en dat is best veel werk, zeker als je net begonnen bent met SketchUp zul je dat nog niet helemaal onder de knie hebben. Mocht het alleenmaal in één keer lukken: nadat alle vlakjes zijn ontstaan moet je ze "smooth" maken door alle vlakjes te selecteren en dan: rechtermuisknop: soften/smooth edges, en dan alles op maximaal instellen. Je zou em vast in het 3D Warehouse kunnen zetten, ik wil het ook wel proberen.
pi_45569351
I SketchUp. Je kan eindelijk renderen Ben ik de enige, of heeft iemand anders de Podium renderer ook al gedownload? Het werkt best goed, heb net ff wat geprobeerd



Zoals je ziet kun je nu lichten maken en hoeveelheid reflectie van oppervlakte kiezen. Bij de spiegel kun je de muur-textuur er half doorheen zien. Dat komt omdat één zeide van de rechthoek (zegmaar de achterkant) de textuur van de muur heeft.

Wel jammer dat het renderen vrij lang duurt Je kunt wel de kwaliteit instellen, deze duurde ongeveer 3 minuten om te renderen. Updates will follow

Via deze website kun je em downloaden. Dit is de officiele site (vanuit daar werd ik ook doorgelinkt):
http://www.suplugins.com/help.php#Getting%20Started Hier staat ook de handleiding op trouwens.
pi_45573640
quote:
Op zondag 21 januari 2007 23:02 schreef Xbox_360 het volgende:
I SketchUp. Je kan eindelijk renderen Ben ik de enige, of heeft iemand anders de Podium renderer ook al gedownload? Het werkt best goed, heb net ff wat geprobeerd

[afbeelding]

Zoals je ziet kun je nu lichten maken en hoeveelheid reflectie van oppervlakte kiezen. Bij de spiegel kun je de muur-textuur er half doorheen zien. Dat komt omdat één zeide van de rechthoek (zegmaar de achterkant) de textuur van de muur heeft.

Wel jammer dat het renderen vrij lang duurt Je kunt wel de kwaliteit instellen, deze duurde ongeveer 3 minuten om te renderen. Updates will follow

Via deze website kun je em downloaden. Dit is de officiele site (vanuit daar werd ik ook doorgelinkt):
http://www.suplugins.com/help.php#Getting%20Started Hier staat ook de handleiding op trouwens.
mm dat is toch wel de moeite want dat lukte eerder niet
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45573921
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

mm dat is toch wel de moeite want dat lukte eerder niet
Ik heb alweer wat nieuws geprobeerd:


Vraag me niet wat het is wel leuk dat we nu de mogelijkheid hebben om chroom-, spiegel- en lichteffecten te maken
pi_45573959
Het ziet er wel tof uit.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_45576650
quote:
Op zondag 21 januari 2007 00:44 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Die boot wordt nog lastig denk ik Je zou eerst meerdere bogen moeten maken vanuit elk endpoint. Daarna moet je tussen alle endpoint lijnen trekken zodat er vlakjes ontstaan en dat is best veel werk, zeker als je net begonnen bent met SketchUp zul je dat nog niet helemaal onder de knie hebben. Mocht het alleenmaal in één keer lukken: nadat alle vlakjes zijn ontstaan moet je ze "smooth" maken door alle vlakjes te selecteren en dan: rechtermuisknop: soften/smooth edges, en dan alles op maximaal instellen. Je zou em vast in het 3D Warehouse kunnen zetten, ik wil het ook wel proberen.
Ik hebt het eens geprobeerd, maar het is me tot nu toe niet gelukt. Ik heb hem wel in het 3D Warehouse gezet, hier.
pi_45577033
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:09 schreef s1mon het volgende:

[..]

Ik hebt het eens geprobeerd, maar het is me tot nu toe niet gelukt. Ik heb hem wel in het 3D Warehouse gezet, hier.
Ok, heb em gedownload Zal deze week eens kijken. Ik heb morgen m'n theorie-examen (voor rijles) dus vandaag ff wat minder tijd voor SketchUp
Heb vanochtend nog één project gerenderd. Dit duurde dik een half uur Kwaliteitsinstellingen stonden ook vrij hoog, maar ik blijf het te lang vinden. Dit is het resultaat:


Je kan er dus wel sfeervolle plaatjes mee maken Volgens hun website waren ze er mee bezig om het programma wat sneller te laten werken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Xbox_360 op 23-01-2007 07:47:10 ]
pi_45591224
Dat studio gedoe had ik ookal gezien, zijn inderdaad ontzettend mooie resultaten mee te krijgen, maar ik hou het voorlopig nog even op de gewone sketchup, eerst dat maar eens doorkrijgen

Ben bezig met een nieuw projectje, een brug:


Beetje de Golden Gate brug nageaapt, en voor de rest details zelf verzonnen.
De brug is al zo goed als af, dus ik ben nu bezig dingen er rondom te maken, zoals het stoplicht.. Fog is wel een leuk effect bij zulk soort bouwsels
pi_45593421
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:34 schreef s1mon het volgende:
Dat studio gedoe had ik ookal gezien, zijn inderdaad ontzettend mooie resultaten mee te krijgen, maar ik hou het voorlopig nog even op de gewone sketchup, eerst dat maar eens doorkrijgen

Ben bezig met een nieuw projectje, een brug:
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07042/BRUG12.png.xs.jpg]afbeelding][/url]

Beetje de Golden Gate brug nageaapt, en voor de rest details zelf verzonnen.
De brug is al zo goed als af, dus ik ben nu bezig dingen er rondom te maken, zoals het stoplicht.. Fog is wel een leuk effect bij zulk soort bouwsels
Die mist geeft het wel sfeer. Zelf zou ik als ik jou was alleen de textures wat minder grof maken, maarja, dat is mijn mening
pi_45593838
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:51 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Die mist geeft het wel sfeer. Zelf zou ik als ik jou was alleen de textures wat minder grof maken, maarja, dat is mijn mening
Ik sta altijd open voor meningen en kritiek Maar wat bedoel je precies met minder grof? Niet van die grote rechte vlakken ofzo?

Edit: Nog een vraagje: Ik heb er een huis bijgetekend. Achteraf blijkt het alleen niet echt op de goede schaal te zijn.. Of ik moet 4 meter hoge stoplichten hebben. Is er een manier om een object ofzo te vergroten?

[ Bericht 14% gewijzigd door s1mon op 23-01-2007 13:28:47 ]
pi_45594146
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:08 schreef s1mon het volgende:

[..]

Ik sta altijd open voor meningen en kritiek Maar wat bedoel je precies met minder grof? Niet van die grote rechte vlakken ofzo?
nee ik bedoel de textuur van het asfalt. Minder fijn bedoelde ik eigenlijk Dat doe je zo:
Je klikt op het vlak van de textuur die je minder grof wilt maken
Dan doe je rechtermuisknop (hou je muispeil op het vlak) --> Texture --> position. Als het goed is zie je nu dit soort pinnetjes:


Als de pinnetjes niet gekleurd zijn, klik je met rechtermuisknop en vink je fixed pins aan.

Door het groene pinnetje te slepen (erop klikken en ingedrukt te houden, kun je de textures groffer of fijner maken. Ook kun je de texture draaien met het groene pinnetje. Experimenteer er maar eens mee zou ik zeggen
pi_45596105
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:21 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Ok, heb em gedownload Zal deze week eens kijken. Ik heb morgen m'n theorie-examen (voor rijles) dus vandaag ff wat minder tijd voor SketchUp
Heb vanochtend nog één project gerenderd. Dit duurde dik een half uur Kwaliteitsinstellingen stonden ook vrij hoog, maar ik blijf het te lang vinden. Dit is het resultaat:
[afbeelding]

Je kan er dus wel sfeervolle plaatjes mee maken Volgens hun website waren ze er mee bezig om het programma wat sneller te laten werken.
Zeer mooi , heb ook al een beetje zitten kloten met studio nu maar het wil nog niet echt lukken.. Als ik de camera(ik bedoel wat je zelf op je scherm ziet) in een kamer/gang zet met lichtengevende dingen daarin dan krijg ik toch een helemaal donker plaatje, alsof de lichten er niet waren. Hoe doe jij dat in zo'n kamer? Laat je 1 muur open ofzo?(De muur achter de camera?)
pi_45596700
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:32 schreef C10H14N2 het volgende:

[..]

Zeer mooi , heb ook al een beetje zitten kloten met studio nu maar het wil nog niet echt lukken.. Als ik de camera(ik bedoel wat je zelf op je scherm ziet) in een kamer/gang zet met lichtengevende dingen daarin dan krijg ik toch een helemaal donker plaatje, alsof de lichten er niet waren. Hoe doe jij dat in zo'n kamer? Laat je 1 muur open ofzo?(De muur achter de camera?)
Dat had ik eerst ook, maar ik weet al waaraan dat ligt. Ga naar View - Face style en kies dan monochrome. Als je dan in de kamer kijkt zie je waarschijnlijk blauwachtige vlakken. Daar ligt het probleem dus, elk vlak heeft van zichzelf een blauwachtige en een witte kant. Je kan deze vlakken het beste allebei wit maken (voor wit licht) en je moet er voor zorgen dat de 'witte' kant van het vlak aan de binnenkant van de ruimte zit. Als het vlak niet goed staat, klik je: rechtermuisknop op het vlak en klik je op: Reverse faces. Verder laat ik meestal geen muren open staan, ook niet achter de camera.

Snapévous?

Edit: sla wel op voordat je gaat renderen. Soms sluit het hele programma af als je tijdens het renderen op Stop drukt.
pi_45597466
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:49 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Dat had ik eerst ook, maar ik weet al waaraan dat ligt. Ga naar View - Face style en kies dan monochrome. Als je dan in de kamer kijkt zie je waarschijnlijk blauwachtige vlakken. Daar ligt het probleem dus, elk vlak heeft van zichzelf een blauwachtige en een witte kant. Je kan deze vlakken het beste allebei wit maken (voor wit licht) en je moet er voor zorgen dat de 'witte' kant van het vlak aan de binnenkant van de ruimte zit. Als het vlak niet goed staat, klik je: rechtermuisknop op het vlak en klik je op: Reverse faces. Verder laat ik meestal geen muren open staan, ook niet achter de camera.

Snapévous?

Edit: sla wel op voordat je gaat renderen. Soms sluit het hele programma af als je tijdens het renderen op Stop drukt.
Ik geloof dat ik het snap ja. Net een "buiten"-render gedaan en die was wel aardig gelukt. Duurt alleen wel ZEER lang zeg, maarja beter iets dan niets . En de instellingen verlagen helpt ook .

Bedankt voor de tip van het eerst opslaan, ben daar te vaak slordig mee
pi_45597585
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:13 schreef C10H14N2 het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik het snap ja. Net een "buiten"-render gedaan en die was wel aardig gelukt. Duurt alleen wel ZEER lang zeg, maarja beter iets dan niets . En de instellingen verlagen helpt ook .

Bedankt voor de tip van het eerst opslaan, ben daar te vaak slordig mee
Het is inderdaad erg sloom.. Ik heb de instellingen nu rond de 13% staan (kwaliteit en anti-alias) en dat is hoog genoeg. Maar het blijft ontiegelijk sloom Ben nu al dik een uur aan het wachten en hij zit nu op 32% van de anti-alias (wel de laatste stap, dus het ergste heb ik gehad). Ik post het em als ie klaar is, even kijken of het het wachten waard was
pi_45597943
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:17 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Het is inderdaad erg sloom.. Ik heb de instellingen nu rond de 13% staan (kwaliteit en anti-alias) en dat is hoog genoeg. Maar het blijft ontiegelijk sloom Ben nu al dik een uur aan het wachten en hij zit nu op 32% van de anti-alias (wel de laatste stap, dus het ergste heb ik gehad). Ik post het em als ie klaar is, even kijken of het het wachten waard was
ja dat kon iik jullie oook wel vertellen renderen is een zeer cpu intensief process
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45598037
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ja dat kon iik jullie oook wel vertellen renderen is een zeer cpu intensief process
Ja klopt, maar volgens mij moet het wel sneller kunnen.
pi_45598865
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:29 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar volgens mij moet het wel sneller kunnen.
ja

een snellere cpu kopen of een profi videokaart
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45599376
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ja

een snellere cpu kopen of een profi videokaart
Podium is nu al zo'n 2 uur aan het renderen Ik heb deze pc pas sinds eind december. Splinternieuw dus Bovendien stond op hun website dat ze er aan werken om het programma sneller te maken
pi_45600425
2 uur wachten waard?

pi_45600895
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef Xbox_360 het volgende:
2 uur wachten waard?

[afbeelding]
ja dat chroom wat wil je anders elke foton moet bereknd worden en bounced over 4+ vlakken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45601152
Weet iemand hoe ik dit huisje kan vergroten, naar 1,5 keer zo groot ofzo?
pi_45601240
Zow daarnet ook maar een begonnen met Sketch Up, ik heb al 1 tutorial gekeken (De simpelste). ik heb vanaf donderdag 2weken niks te doen, dus ik ga er ook maar mee aan de slag. ik ga er vanuit dat ik hier met vragen uiteraard terecht kan

Massie, leroytje
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_45601765
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:51 schreef s1mon het volgende:
Weet iemand hoe ik dit huisje kan vergroten, naar 1,5 keer zo groot ofzo?
[afbeelding]
Selecteer het huis --> Druk op S of ga naar Tools - Scale. Kies dan de juiste punt uit, klik er één keer op en rek het geheel vast uit in de juiste richting. Voer 1,5 in voor 1,5 keer zo groot. Druk op Enter.. é viola
pi_45604311
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:09 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Selecteer het huis --> Druk op S of ga naar Tools - Scale. Kies dan de juiste punt uit, klik er één keer op en rek het geheel vast uit in de juiste richting. Voer 1,5 in voor 1,5 keer zo groot. Druk op Enter.. é viola
Bedankt voor de tip, het klopt nu beter Ik heb nu een brug, een kruispunt, en een soort van stadhuis. Ik wil er nog meer bijmaken, het nadeel is alleen dat m'n PC het steeds slechter trekt.. Iets kleuren geven duurt al wat langer, en als ik veel andere programma's open heb staan, laat hij geen asfalt enzo zien bij het slepen. Niet heel erg, maar dat wordt het wel als ik er nog meer bij bouw, ben ik bang..
pi_45604996
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:25 schreef s1mon het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, het klopt nu beter Ik heb nu een brug, een kruispunt, en een soort van stadhuis. Ik wil er nog meer bijmaken, het nadeel is alleen dat m'n PC het steeds slechter trekt.. Iets kleuren geven duurt al wat langer, en als ik veel andere programma's open heb staan, laat hij geen asfalt enzo zien bij het slepen. Niet heel erg, maar dat wordt het wel als ik er nog meer bij bouw, ben ik bang..
Heb je SketchUp 6 of 5? 6 is namelijk aanzienlijk sneller of ligt het aan je pc?
pi_45605566
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:25 schreef s1mon het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, het klopt nu beter Ik heb nu een brug, een kruispunt, en een soort van stadhuis. Ik wil er nog meer bijmaken, het nadeel is alleen dat m'n PC het steeds slechter trekt.. Iets kleuren geven duurt al wat langer, en als ik veel andere programma's open heb staan, laat hij geen asfalt enzo zien bij het slepen. Niet heel erg, maar dat wordt het wel als ik er nog meer bij bouw, ben ik bang..
Veel in verschillende lagen werken helpt ook wel, kun je bepaalde dingen makkelijker evensnel uitzetten
Trots van het Noorden!
pi_45611225
Ik heb sketchup 6, de nieuwste

Dat lagen gedoe klinkt wel handig, zal ik eens naar gaan kijken.
pi_45629238
Hmm.. ben al best ver

Zonder edges:


Met edges:
pi_45630035
Briljant, dat ding heb ik thuis ook staan

Alleen de 'klauwen' lijken me wat fors?
Trots van het Noorden!
pi_45630417
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:36 schreef Kriebbel het volgende:
Briljant, dat ding heb ik thuis ook staan

Alleen de 'klauwen' lijken me wat fors?
Tja, in het echt is ie ook groot en door het camera-perspectief lijkt ie ook wat groter. Jammer dat het bestand nu al 57 mb is, waardoor ik em niet in het 3D-warehouse kan dumpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')