Dat dacht ik ook maar ik snapte het nietquote:Op donderdag 14 december 2006 20:08 schreef Jayhawk het volgende:
kan egard niet bij wijzer om te stoppen?
ver gezocht maar op andere worden met eenzelfde constructie kan ik niet komen.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:16 schreef Jayhawk het volgende:
egard betekent respect, garde is bewaker. bewaker als wijzer om te stoppen. wrs te ver gezocht
De g op de 2e plek is helaas fout.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:52 schreef Jojoortje het volgende:
Was ik weer
Wijzer om te stoppen (5)
- G - - D
Absoluutquote:Op donderdag 14 december 2006 20:23 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
De g op de 2e plek is helaas fout.
Naald, lijkt me het meest voor de hand te liggen
Ik dus ook. Maar dan staat die V dus ook weer foutquote:Op donderdag 14 december 2006 23:27 schreef dartfanaat het volgende:
Zit bij figuurlijk een eitje aan ovaal te denken
als in eirond > wiskundig figuur
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Oeps, sorry heren dat ik jullie zomaar in de steek heb gelaten!Ik was in Enschede feest aan het vieren!
![]()
En ik ben dus net wakker!
Oke ik zal zometeen wel even kijken naar de crypto!!![]()
Kon eigenlijk ook niet anders!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ovaal en naald zijn goed!Even verder kijken nog... Dan had ik er best wel wat fout!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |