abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator dinsdag 7 november 2006 @ 20:30:34 #151
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43336718
He verdorie!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:31:28 #152
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_43336755
zodra ze meer weten bellen ze , en laat ik het jullie natuurlijk gelijk weten
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:31:32 #153
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_43339323
Ze zijn weer op de terug weg
het gips was er dus in het ziekenhuis helemaal af gevallen , maar er zit weer nieuw om.

Githa zal straks zelf wel verslag komen doen.
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:52:10 #154
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_43340197
(lege post, mag weg)
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_43340601
He Jordy wat een pech zeg
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 22:02:09 #156
81992 Githa
pi_43340608
Reni had al wat verteld zie ik.
Poeh heeeey, wat een schrik.
Kan je wel vertellen dat ik een hart verzakking kreeg toen dat gips afviel, dat is ongeveer het ergste wat er kan gebeuren die eerste 5 dagen bij een huidtransplantatie.
De dienstdoende chirurg nam zijn telefoon niet op en wij zaten daar maar te wachten met een kindje die eigenlijk geen moment zijn handje of vinger mag bewegen niet te doen zeg ik je!
Gelukkig konden ze de assistent chirurg van onze eigen chirurg wel bereiken en die is even langs gekomen. Hij heeft gekeken en vond het er gelukkig goed genoeg uitzien om weer nieuw gips aan te leggen, maar deze keer met mitella.
Het blijft gewoon moeilijk bij die kleintjes dus nog steeds zo rustig mogelijk proberen te houden met die arm

Jordy was wederom een held! echt waar en heeft ook een dapperheids diploma gekregen Nu is hij nog een beetje van de schrik aan het bekomen en weer wat rustiger te worden zodat hij straks toch rustig richting bed kan
pi_43340696
sjonge githa, wat een enorme schrik inderdaad. en vreemd dat de betreffende chirurg niet bereikbaar was. maar gelukkig is het opgelost en hopelijk is hij niet te hyper om te gaan slapen. pff!
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:07:04 #158
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43340821
Wow, is dat schrikken! Hoe kan dat gebeuren Githa? Hebben ze daar al iets over verteld?

Gelukkig hebben jullie een bikkel!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43340977
Jordy je kunt ook gewoon zeggen dat je die verpleegster graag nog een keer wilde zien

Maar wat een schrik Githa en John, gelukkig is het allemaal goed gekomen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 22:13:10 #160
81992 Githa
pi_43341072
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:07 schreef sanger het volgende:
Wow, is dat schrikken! Hoe kan dat gebeuren Githa? Hebben ze daar al iets over verteld?

Gelukkig hebben jullie een bikkel!
nouja, schijnbaar is het gewoon erg moeilijk met die kinderhandjes en een beweegelijk kindje dat loopt te zwieren en te zwaaien met dat blok.
Nog steeds dus het gevaar dat het weer af valt, maarja, hou hem maar een stil. We hopen dat nu een beetje te beperken door een mitella, die op 2 plekken op het armpje vastzit en schuin over de rug loopt.
Voor nu lijkt hij hem te accepteren, hopelijk blijft hij dat doen.
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:20:08 #161
34891 melonovy
La Kutschie
pi_43341357
Jeetje Githa, dat lijkt me echt shocking vreselijk, juist dat wat niet zou moeten gebeuren, gebeurt dan toch... Wat raar dat het dan ook mogelijk was. Ik weet van verbandjes leggen om een vinger, dat je het verband ook over de hand, om de pols vast zet, zodat het er niet zo makkelijk af glijdt. Was het niet zo gegipst?
iig Veel sterkte met rustig houden, wat super pittig trouwens dat hij nu zo veel wijzer is geworden.

Anna plast al op het potje, wat knap!
Yoram zit er heel veel op, dagelijks wel even, maar doet er geen plas op. Chiara plast voor het in bad gaan even op het potje (geen wc boven) maar hij heeft nog niet door dat hij dan zijn sluizen kan open gooien.
Ik merk wel dat hij plast als ik hem uit bed haal. Dan til ik hem op mijn heup naar beneden en dan voel ik het warm worden van zijn plas. Op zich zou dat misschien een beter moment zijn voor het potje, alhoewel ik niets wil forceren, hij is immers net anderhalf.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 22:28:18 #162
81992 Githa
pi_43341761
jawel zo is het wel gegipst, maar zal je de klomp laten zien dan zul je misschien begrijpen dat het puur van gewicht gewoon afzakt.

Natuurlijk is het ook nog eens zo dat het handje steeds verder slinkt en dus elke keer meer ruimte krijgt.
pi_43341869
dan zou 't zo ongeveer over z'n schouder gegipst moeten zijn melonovy?

en dat plassen van anna: ja, een tijdje terug heeft ze er zelfs regelmatig op gepoept, maar dat is nu al weer een hele tijd niet gelukt. ik zet haar er ook niet al te vaak op, maar als dr luier droog is als ze wakker wordt en we hebben tijd, dan probeer ik 't vaak wel even. ze heeft meestal wel wat afleiding nodig om er een tijdje op te blijven zitten. ik wil 't verder ook niet teveel opdringen, heb 't idee dat we dat met piet toen wel gedaan hebben.
pi_43341924
Jeetje Githa, dat was ff schrikken!! Dikke knufel voor jordy!

Nou we hebben de inhaler gebruikt en ht was heel even oorlog in huis... Hebben het met z'n 2-en gedaan en dat was al lastig...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43342102
arme amber, hopelijk wordt 't snel iets makkelijker om te doen. en nog hopelijker is 't gewoon al heel snel niet meer nodig. maar je moest 'm eerst een week proberen geloof ik he? we hebben 't met piet ook eens nodig gehad, maar hier was 't ook een enorme worsteling. hij was toen nog wel een stuk kleiner volgens mij. succes ermee en beterschap voor amber!
pi_43342284
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:35 schreef bixister het volgende:
arme amber, hopelijk wordt 't snel iets makkelijker om te doen. en nog hopelijker is 't gewoon al heel snel niet meer nodig. maar je moest 'm eerst een week proberen geloof ik he? we hebben 't met piet ook eens nodig gehad, maar hier was 't ook een enorme worsteling. hij was toen nog wel een stuk kleiner volgens mij. succes ermee en beterschap voor amber!
ja moeten 'm een week gebruiken en dan kijken wat het resultaat is. Ik vind het zo zielig om te moeten worstelen, maar het is gewoon ff nodig...

Ambers voortand komt door En mijn zusje heeft vanavond opgepast en die zei dat Amber van de ene kant van de kamer naar de andere kant gelopen was (dat is zeker 6 meter). Mijn zusje ging juichen dat Amber zo goed gelopen had en toen ging kreeg ze van Amber een lach van oor tot oor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:40:51 #167
34891 melonovy
La Kutschie
pi_43342341
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:30 schreef bixister het volgende:
dan zou 't zo ongeveer over z'n schouder gegipst moeten zijn melonovy?
Schouder, romp, een halve mummie ofzo... (sorry)
Nee idd, jeetje, wat sneu toch dat het is gebeurt. Hopelijk herstelt het allemaal snel Githa!
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:30 schreef bixister het volgende:
en dat plassen van anna: ja, een tijdje terug heeft ze er zelfs regelmatig op gepoept, maar dat is nu al weer een hele tijd niet gelukt. ik zet haar er ook niet al te vaak op, maar als dr luier droog is als ze wakker wordt en we hebben tijd, dan probeer ik 't vaak wel even. ze heeft meestal wel wat afleiding nodig om er een tijdje op te blijven zitten. ik wil 't verder ook niet teveel opdringen, heb 't idee dat we dat met piet toen wel gedaan hebben.
ahhh, wat zit ze daar lief. Ik zie Yoram nog niet zo snel zo even de tijd er voor nemen. Die jongen heeft echt weinig rust in zijn kont.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 22:41:36 #168
81992 Githa
pi_43342369
Amber zo vreselijk dat ze niet begrijpen dat het voor hun bestwil is, een gevecht is gewoon niet leuk om aan te moeten gaan.
Sterkte voor jullie

Anna op het potje
pi_43342468
Anna, wat goed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_43342657
Och daar is die foto weer, ik vind 't zo moeilijk dat jochie met zo'n bonk gips. Hopelijk blijft het deze keer beter zitten Githa en gaat Jordy weer zo lekker slapen vannacht
Syllables govern the world
  dinsdag 7 november 2006 @ 23:08:54 #171
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43343926
Githa, wat een schrik!
Fijn dat 't zo snel opgelost kon worden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 8 november 2006 @ 07:01:05 #172
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43349178
Gossie Jordy
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 8 november 2006 @ 10:24:40 #173
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43351627
Even heel snel want moet zo werken. Noah is officieel een peuter Vandaag afscheidsfeestje op kdv gehad. Samen met 4 andere kinderen. Noah was de jongste De andere kinderen zijn 4 tot 10 maanden ouder We hadden ook nog de mooiste tractaties En als enigen aan de leidsters gedacht. Wie roel dus! En Noah is knap en stoer
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 8 november 2006 @ 10:25:47 #174
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43351658
Jordy Wat rot dat het gips eraf ging, hopelijk blijft het nu wel lekker zitten!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 10:41:36 #175
81992 Githa
pi_43351971
Noah jij stoere vent! ... heb je foto;s Tex? .... laat zien, laat zien!

Hier zijn we uit alle macht bezig om Jordy rustig te laten zijn met zijn gips, maar dat werkt dus gewoon niet hé Hij wil spelen, rennen, gillen en springen, wat natuurlijk geweldig is want dat wil zeggen dat hij zich goed voelt, maar hij mag het niet
Die rot mitella heeft ook een uurtje goed gezeten, dat armpje is gewoon te kort en dat ding blijft niet zitten. Hij glijd er voor en anders wel achter uit.... en nu ben ik natuurlijk steeds hartstikke paranoia aan het kijken of dat ding nog goed zit

Toch maar achter het behang plakken? ...dan blijft hij iig rustig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')