nouja, schijnbaar is het gewoon erg moeilijk met die kinderhandjes en een beweegelijk kindje dat loopt te zwieren en te zwaaien met dat blok.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:07 schreef sanger het volgende:
Wow, is dat schrikken! Hoe kan dat gebeuren Githa? Hebben ze daar al iets over verteld?
Gelukkig hebben jullie een bikkel!
ja moeten 'm een week gebruiken en dan kijken wat het resultaat is. Ik vind het zo zielig om te moeten worstelen, maar het is gewoon ff nodig...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:35 schreef bixister het volgende:
arme amber, hopelijk wordt 't snel iets makkelijker om te doen. en nog hopelijker is 't gewoon al heel snel niet meer nodig. maar je moest 'm eerst een week proberen geloof ik he? we hebben 't met piet ook eens nodig gehad, maar hier was 't ook een enorme worsteling. hij was toen nog wel een stuk kleiner volgens mij. succes ermee en beterschap voor amber!
Schouder, romp, een halve mummie ofzo...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:30 schreef bixister het volgende:
dan zou 't zo ongeveer over z'n schouder gegipst moeten zijn melonovy?
ahhh, wat zit ze daar lief. Ik zie Yoram nog niet zo snel zo even de tijd er voor nemen. Die jongen heeft echt weinig rust in zijn kont.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:30 schreef bixister het volgende:
en dat plassen van anna: ja, een tijdje terug heeft ze er zelfs regelmatig op gepoept, maar dat is nu al weer een hele tijd niet gelukt. ik zet haar er ook niet al te vaak op, maar als dr luier droog is als ze wakker wordt en we hebben tijd, dan probeer ik 't vaak wel even. ze heeft meestal wel wat afleiding nodig om er een tijdje op te blijven zitten. ik wil 't verder ook niet teveel opdringen, heb 't idee dat we dat met piet toen wel gedaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |