quote:
Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef Suzanna het volgende:[..]
Ik vind dat je zo dapper overkomt Githa, echt waar. Lijkt me zo moeilijk, deze tijd voor jou, en je slaat je er dapper doorheen. Je blijft ook positief en klaagt absoluut niet.
Streep dat maar door
[klaagmodus]
Net bij de ergotherapeut geweest en ze vond Jordy's handje er helemaal niet goed uitzien
![]()
Ze denkt dat het ontstoken is en daarbij verweekt de wond door de spalk, terwijl die juist zo mooi was ingedroogd. Nu moeten we een groot aantal keer per dag de spalk af doen en de wond laten drogen, maar dat wil wel zeggen dat je er naast moet gaan zitten, want hij mag er dus echt niet aankomen, of stooten en er al helemaal geen vuil in krijgen.
Morgen naar de chirurg die moet dan maar weer kijken en zij zou met haar overleggen om een antibiotica kuur, want dat mag de ergotherapeut dan weer niet voorschrijven
Veder hopen dat de spalk met de nieuwe aanpassingen beter blijft zitten anders woensdag ook weer terug en donderdag en vrijdag en en en ....
zeur zeur... ik vind het vooral voor Jordy zo belastend, terwijl hij het super goed doet hoor maar.... ja Verder moeten we nog een soort vlinder gaasje tussen de vingers frummelen en dan de spalk aan doen, valt niet mee
![]()
hopelijk hoeven we dat niet los te gaan weken 6x op een dag
Gos, het ging ook iets té voorspoedig hé....
En ik weet ook niet hoe ik het allemaal moet regelen na deze week, als ik weer moet gaan werken en we nog steeds zo vaak terug moeten en zo vaak moeten verschonen/laten luchten op één dag
[/klaagmodus]
ZO! en dan nu weer met de positieve kijk, het komt allemaal goed...het komt allemaal goed.