* Githa had ff spooky's hulp nodig om het kwartje te laten vallenquote:
hepquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:41 schreef Githa het volgende:
[..]
* Githa had ff spooky's hulp nodig om het kwartje te laten vallen
'ieder nadeel heeft zijn voordeel'![]()
spank him!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:46 schreef Githa het volgende:
[..]
Ik zalSpooky wel eens op zijn donder geven, dat hij dát niet wist zeg...tsssk!![]()
Oh die is nog veel beter. Probeer het inderdaad zo min mogelijk een strijd te laten zijn, dan accepteert ze sneller dat het elke dag even moet denk ik. Als zingen niet werkt zou je dr misschien even naar iets op de tv kunnen laten kijken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:45 schreef Vicky het volgende:
reese, kreeg van een vriendin al de tip om op de grond te gaan zitten, Amber voor me te zetten met haar rug tegen mijn borst en dan liedjes te zingen.. althans, zo doet zij het op het kdv...
ga het vanavond maar eens even proberen.. of eventueel met mijn zusje vanmiddag..
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:53 schreef Githa het volgende:
Dan zou ik er niet bij gaan spugen Vickymoet je het weer wassen en dus ook wéér strijken
![]()
Ja dat wel al is ze als ik hara uit bed haal nog duffig, maar vroeg me dat gewoon even af ivm dat ze zo weinig binnekrijgt etc.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:49 schreef Ladybos het volgende:
Evenstar, is ze als ze wakker is vrolijk en alert ? Dan zou ik er maar van genieten, het kan zo over zijn en omslaan in te weinig slapen
Ja, kan ik me ook wel voorstellen hoor. Hier exact de omgekeerde situatie, Myrthe eet bijna niets (wat een ander kindje in een dag eet doet zij een week over) (ook koemelkallergie trouwens) maar die slaapt dus heel erg weinig. wel altijd druk en actief. Dus ik neem dat nu maar als criterium, zolang ik het gevoel heb dat ze goed in d'r vel zit, actief en vrolijk is maak ik me maar geen zorgen (althans, dat probeer ik..).quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ja dat wel al is ze als ik hara uit bed haal nog duffig, maar vroeg me dat gewoon even af ivm dat ze zo weinig binnekrijgt etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |