abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43318400
Jelief, die Emma is ook een klein wijsneusje zeg! Leuk!!!

We zijn net bij de ha geweest. Hij heeft weer geluisterd maar ze klonk wederom niet vol. Maar de ha vond wel dat 3 weken hoesten nu wel lang duurt. Amber heeft ws. gevoelige/prikkelbare luchtwegen. Michel (en zijn vader en oma) heeft (hebben) astma en het zou kunnen dat ze daarom gevoelige luchtwegen heeft, maar het hoeft niet. Heb ventolin en een babyhaler gekregen. Moet het een week gaan proberen en dan kijken of er verbetering is, anders moeten we weer terug.
Dat wordt ruzie hier in huis.. Ik moet die babyhaler op haar neus en mond zetten en dan moe ze 10 keer in en uit ademen.... ben benieuwd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 10:41:52 #127
81992 Githa
pi_43318479
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:37 schreef sanger het volgende:

[..]

* denkt aan Johan Cruijf
* Githa had ff spooky's hulp nodig om het kwartje te laten vallen

'ieder nadeel heeft zijn voordeel'
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:44:12 #128
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43318550
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:41 schreef Githa het volgende:

[..]

* Githa had ff spooky's hulp nodig om het kwartje te laten vallen

'ieder nadeel heeft zijn voordeel'
hep

T was een amsterdammer
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43318551
Ik heb dat bij een tweeling van 6 maanden moeten doen Vicky. Het voordeel was dat ze 'm niet konden smeren. Ze bleven wel liggen maar fijn vonden ze het niet. Ik denk dat je het eerst het beste samen met Michel kan doen.
Syllables govern the world
pi_43318581
reese, kreeg van een vriendin al de tip om op de grond te gaan zitten, Amber voor me te zetten met haar rug tegen mijn borst en dan liedjes te zingen.. althans, zo doet zij het op het kdv...
ga het vanavond maar eens even proberen.. of eventueel met mijn zusje vanmiddag..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 10:46:33 #131
81992 Githa
pi_43318606
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:44 schreef sanger het volgende:

[..]

hep

T was een amsterdammer
Ik zalSpooky wel eens op zijn donder geven, dat hij dát niet wist zeg...tsssk!
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:48:13 #132
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43318645
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:46 schreef Githa het volgende:

[..]

Ik zalSpooky wel eens op zijn donder geven, dat hij dát niet wist zeg...tsssk!
spank him!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 10:48:20 #133
81992 Githa
pi_43318647
Het voordeel is wel Vicky, dat wanneer ze gaat huilen omdat je die inhaler op haar neusje zet, ze zeker goed inademd. Met huilen maken ze diepe halen, maar leuk is anders. Sterkte
pi_43318705
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:45 schreef Vicky het volgende:
reese, kreeg van een vriendin al de tip om op de grond te gaan zitten, Amber voor me te zetten met haar rug tegen mijn borst en dan liedjes te zingen.. althans, zo doet zij het op het kdv...
ga het vanavond maar eens even proberen.. of eventueel met mijn zusje vanmiddag..
Oh die is nog veel beter. Probeer het inderdaad zo min mogelijk een strijd te laten zijn, dan accepteert ze sneller dat het elke dag even moet denk ik. Als zingen niet werkt zou je dr misschien even naar iets op de tv kunnen laten kijken.
Syllables govern the world
pi_43318732
Teletubbies of Bumba

We gaan het gewoon proberen!

en nu ga ik strijken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:52:59 #136
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43318753
Lief dat jullie het vragen. Met Juul gaat het gelukkig echt goed! Hij kruipt, schuifelt en sleept zich op de meest vreemde manieren door de kamer nu, heel schattig om te zien. Van de wond en de kneuzing lijkt hij vooralsnog niet veel last meer te hebben. Dit komt echt door het gips, zegt de arts. Morgen krijgt hij 'softgips', waarop hij uiteindelijk hopelijk ook weer kan gaan lopen. Gelukkig ga ik waarschijnlijk voorlopig nog niet te maken krijgen met het moeten verschonen van de wond Githa. Het grote bijkomende 'voordeel' van de kneuzing. Zolang ze het in gips houden, hoeven wij er niet aan te zitten. En de wond geneest zo ook, dus wat mij betreft mag dat gips nog een paar weken blijven, tot het voetje echt voldoende genezen is om met alleen een drukverband te kunnen functioneren. Ik ben erg opgelucht! Het enige echt moeilijke is dat ik mijn wildebrasje zo ongeveer de hele dag moet vermaken en rondsjouwen. Dat frustreert zowel hem als mij soms. Maar goed, het zij zo. Het had erger kunnen aflopen dan dit.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 10:53:18 #137
81992 Githa
pi_43318759
Dan zou ik er niet bij gaan spugen Vicky moet je het weer wassen en dus ook wéér strijken
pi_43318819
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:53 schreef Githa het volgende:
Dan zou ik er niet bij gaan spugen Vicky moet je het weer wassen en dus ook wéér strijken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 10:56:31 #139
81992 Githa
pi_43318829
We kunnen Jordy en Julius bij elkaar zetten.... dingen die ver weg liggen kan Jordy voor Julius halen en kleine dingen waar hij 2 handjes voor nodig heeft kan Julius dan voorJordy doen.
Of er bob of barbapapa gekeken gaat worden komen ze vast wel uit

Maar dat het gips mag blijven zitten is natuurlijk super fijn. Ik wou dat het bij Jordy ook mocht blijven, maar die genezing zal vast wel anders werken.
  dinsdag 7 november 2006 @ 11:14:16 #140
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43319240
ff cross postje, denk datt er hier net ff wat meer komen die me kunnen helpen

Wel vraagje zo rond 10 maanden hoeveel slapen ze dan nog? vraag me beetje af of ze niet teveel slaapt..

rond negen uur pakt een van ons haar in grote bed, halfuurtje keuvelen dan de fles en even spelen dan om elf uur naar bedje en rond half een een uur ( wanneer ze wakker is) krijgt ze fles 2 .
Dan tegen twee uur weer naar bedje to half vier , dan spelen en 4 uur fles dan rond vijf uur half zes weer naar bed, en om half negen eruit laatste fles en meestal tot half tien op en dan weer naar bedje tot de volgende ochtend.
al met al is ze dus gemiddels maar zo;n 6 a 7 uurtjes wakker.

Jordy en julius onwijs stoere kerels hebbenb jullie daar gitah en renzel
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_43319394
Evenstar, elk kindje is anders en elk kindje slaapt ook anders.

Amber slaapt 's ochtends meestal van 10.00 tot 12.00 en 's middags van 16.00 tot 18.00. Dan eten, in badje, spelen en rond 20.30 een fles, rond 21.00 uur naar bed en dan slaapt ze meestal tot ongeveer 8.00.

Robin, van Wennie, slaapt volgens mij bijna niet meer overdag en die is jonger dan Amber..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 7 november 2006 @ 11:25:48 #142
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43319535
ja vraag me af of ze niet te veel slaapt ( ivm voeding/weinig energie etc. ? )
pi_43320123
Jordy en Julius zijn de helden van deze week, dat is zeker. Ongelooflijk hoe die kleintjes zich kunnen aanpassen aan de nieuwe situatie. En zelfs al extra woordjes gaan zeggen, ik denk inderdaad dat dat komt zodat hij het nu goed duidelijk kan maken Githa, ik heb wel eens iets zo gelezen van een kindje dat pas ging praten toen er een wesp op haar zat om haar moeder te waarschuwen. Dikke kussen voor de stoere mannen en voor de papa's en mama's
pi_43320147
Evenstar, is ze als ze wakker is vrolijk en alert ? Dan zou ik er maar van genieten, het kan zo over zijn en omslaan in te weinig slapen
  dinsdag 7 november 2006 @ 11:56:33 #145
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43320355
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:49 schreef Ladybos het volgende:
Evenstar, is ze als ze wakker is vrolijk en alert ? Dan zou ik er maar van genieten, het kan zo over zijn en omslaan in te weinig slapen
Ja dat wel al is ze als ik hara uit bed haal nog duffig, maar vroeg me dat gewoon even af ivm dat ze zo weinig binnekrijgt etc.
pi_43320552
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:56 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ja dat wel al is ze als ik hara uit bed haal nog duffig, maar vroeg me dat gewoon even af ivm dat ze zo weinig binnekrijgt etc.
Ja, kan ik me ook wel voorstellen hoor. Hier exact de omgekeerde situatie, Myrthe eet bijna niets (wat een ander kindje in een dag eet doet zij een week over) (ook koemelkallergie trouwens) maar die slaapt dus heel erg weinig. wel altijd druk en actief. Dus ik neem dat nu maar als criterium, zolang ik het gevoel heb dat ze goed in d'r vel zit, actief en vrolijk is maak ik me maar geen zorgen (althans, dat probeer ik..).
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:06:39 #147
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43320667
evenstar, toen Saskia d'r eerste verjaardag vierde sliep ze nog zo'n beetje van 19.00 tot 8.00 (of soms 9.00) en dan nog 2 slaapjes van zo'n 2 uur overdag.
Was ze dus ook zo'n 7 uur wakker per dag
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:06:40 #148
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43320668
dat proberen he wist niet dat ze KMA had .. najah , misschien idd gewoon maar niet bij stil staan
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:10:41 #149
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_43335936
even een berichtje van Githa.

Jordy heeft een beetje pech zijn gips is afgezakt en nu zijn ze dus onderweg terug naar het ziekenhuis om het gips goed te laten doen, alleen nam de dienstdoende arts geen telefoon op dus ze moeten daar wachten op het hoe of wat ze gaan doen.
wat een pech weer voor het ventje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 november 2006 @ 20:11:55 #150
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43335985
Ach jee, arme Jordy...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')