abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43306840
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † maandag 6 november 2006 @ 21:52:40 #102
81992 Githa
pi_43306982
Bar
Ik zal hem morgen voor Jordy zingen...
pi_43310070
* Spooky4u wil ook ff iedereen bedanken voor het medeleven dat hier getoond is.
Dit maakt een zware dag aan het einde toch een stukje beter.

We gaan hier nu lekker proberen te slapen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 7 november 2006 @ 00:44:02 #104
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43313879
Bar, wat lief! Dank je!

Och lieve Jordy; wat ben je stoer en dapper! En zielig. Ik wens jullie heel, heel veel sterkte Githa. Doe het inderdaad stap vooor stap, vooruit denken heeft niet zo veel zin, nu eerst maar even vandag tot dag. Een hele dikke kus voor jullie en natuurlijk vooral voor Jordyman. Poeh, wat moet het heftig zijn voor hem. Zo veel pijn, zo veel gedoe, zo veel ongemak. Ik duim echt heel hard voor een snel en zeer voorspoedig genezingsproces. Knuffel je lieve stoertje maar flink!
pi_43316094
Hoe is de nacht gegaan Githa?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:30:26 #106
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43316366
Wat een grote vent is Jordy Spook en Githa! Nu al thuis!

Hoe is de nacht gegaan?

tnx voor de link Spook!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43316431
Wanneer hebben jullie schoentjes gekocht?? Amber is nou zo aan het stappen, denk niet dat het lang duurt voordat ze echt loopt... Mijn moeder zei gister al dat zij de eerste schoentjes voor Amber koopt

Amber is ontzettend aan het uitproberen.. soms heel irritant, maar meestal lig ik helemaal in een deuk... En ze zegt steeds die en dees en dan wijst ze ergens naar maar ik heb geen flauw idee wat ze dan wil hebben...

We gaan dalijk weer ff naar de ha want ze hoest nog steeds heel erg en soms blijft ze er gewoon in hangen....

Ze is 's nachts ook weer flink aan het spoken. Gisternacht was ze om half 1 ff wakker maar lag ze er binnen 10 minuten weer in. Vannacht idem dito, alleen duurde het toen een half uur voordat ze weer lag. En toen ik haar in bed legde begon ze te krijsen... heb haar lekker laten gaan en binnen 5 minuten was het stil. Alleen heeft ze geloof ik elk uur wel even liggen huilen of kletsen.. en vanmorgen moest ik haar omo 8.15 uur wakker maken.. gek kind

Zondag besloot ze ook maar eens uit te gaan slapen. Om 8.45 werd ze wakker..

Heb ik gister eindelijk haar stapjes op kunnen nemen.. is het filmpje te donker.. ARRGGHHH

Renzell, hoe gaat het met Juultje? Geef hem maar een dikke knuffel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:50:53 #108
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43316599
Nog een voor Jordy, de verdoving zal inmiddels al lang een breed uitgewerkt zijn vrees ik.... Hoe is het vanacht gegaan?

Vicky, wij hadden Noah's eerste schoentjes al toen ik nog zwanger was Maar als ze net beginnen met lopen heb je speciale schoentjes voor de eerste stapjes. Die net wat meer steun en bescherming bieden en niet zo snel slijten als slofjes (vooral buiten handig) maar wel soepel genoeg zijn voor de ontwikkeling van de voetjes. De eerste echte schoentjes worden meestal pas aangeraden als je kind 3 maanden kan lopen, en/of als ze niet meer wijdbeens (ofzow?) lopen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 09:03:54 #109
81992 Githa
pi_43316759
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 08:30 schreef sanger het volgende:
Wat een grote vent is Jordy Spook en Githa! Nu al thuis!

Hoe is de nacht gegaan?

tnx voor de link Spook!
sanger

Het is hier gewoon harstikke goed gegaan!
Jordy schijnt er niet erg veel last van te hebben, hij krijgt om de paar uur dyclofinac met daarbij paracetamol en dat doet goed zijn werk
Hij is wel hyperactief, gisteravond al en nu nog steeds wel. Ik denk dat het zijn manier van verwerken is, heel druk en ongeconcentreerd, maar het valt ons helemaal niet tegen tot dusver.
Mijn held
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:07:12 #110
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43316805
Wat lekker Githa, dat de nacht goed is gegaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:19:06 #111
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43317002
Wat fijn dat het tot nu toe mee lijkt te vallen Githa Zowel voor Jordy als voor jullie erg prettig
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:23:55 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_43317085
githa, dikke zoen voor jullie en wat is jordy toch een dapper ventje
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:25:17 #113
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43317100
Githa, wat een held is jullie Jordy zeg... wat lijkt me het zenuwslopend voor jullie zijn geweest, dit hele gebeuren. Fijn dat de nasleep tot nu toe meevalt. Heel veel sterkte voor de komende tijd!!
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:29:03 #114
65960 sanger
pi_43317152
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 09:03 schreef Githa het volgende:

[..]

sanger

Het is hier gewoon harstikke goed gegaan!
Jordy schijnt er niet erg veel last van te hebben, hij krijgt om de paar uur dyclofinac met daarbij paracetamol en dat doet goed zijn werk
Hij is wel hyperactief, gisteravond al en nu nog steeds wel. Ik denk dat het zijn manier van verwerken is, heel druk en ongeconcentreerd, maar het valt ons helemaal niet tegen tot dusver.
Mijn held
Wat een dapper ventje dan zeg! Bikkel!

Dat hyperactieve is dat een bijwerking van de dyclofinac of komt dat uit het niets?
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 09:32:48 #115
81992 Githa
pi_43317217
Zoals ik zei, zolang het gips erom mag blijven zal het allemaal wel gaan. Vrijdag g aathet pas weer beginnen voor ons.
Op zich wel fijn dan kunnen wij en ook Jordy even bijkomen van de operatie en opladen voor het volgende.

Iets heel geks misschien, maar ik heb het idee dat hij veel 'wijzer' uit de narcose is gekomen.
Hij kan zo bijv. veel meer en beter praten en de dingen die hij verteld kloppen ook gewoon.
Zo was ik gister een poging aan het doen om die enorme klomp gips door een armsgat te wurmen en hij was toch een beetje angstig en zegt; Neeej mama, auw! afblijfuh" Zo'n zin is er nog nooit uitgekomen en ik wist niet eens dat hij het woord afblijven kende.
Maar zo een beetje met alles, hij lijkt ineens een sprong te hebben gemaakt, maar kan me bijna niet voorstellen dat hij dat juist na zo'n operatie zou doen, wat hem zoveel energie kost.
Iemand die dat herkend?
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 09:34:38 #116
81992 Githa
pi_43317241
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 09:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat een dapper ventje dan zeg! Bikkel!

Dat hyperactieve is dat een bijwerking van de dyclofinac of komt dat uit het niets?
Nee, niet van de medicatie, hij was al hyper voor hij de eerste dosis kreeg en ik denk dat je van morfine nou niet echt hyper hoort te worden
Ik denk dat het een manier van verwerken is, een uitlaatklep.
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:41:23 #117
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43317355
Wat knap dat Jordy ondanks de operatie toch ook weer een sprong in z'n ontwikkeling gemaakt heeft Githa.
Misschien kwam het er eerder niet uit door de spanning van de komende operatie, en nu dat achter de rug is dat alle nieuwe dingen die hij kan eruit komen? Roep ook maar wat hoor... voor hetzelfde geld is het toeval dat het vlak na de operatie gebeurt. Hoe dan ook, het is wel knap van je dappere stoere ventje
©Dumbo
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:51:14 #118
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43317504
Wat dapper en stoer is ie Githa! En ik weet niet hoor, maar ik kan me op de een of andere manier heel goed voorstellen dat zo'n heftige gebeurtenis een sprong in de ontwikkeling kan doen bewerkstelligen of versnellen. Alsof ie het nu gewoon echt even nodig heeft om de dingen goed aan jou te kunnen vertellen. Hoe dan ook; Jordy is de held van de dag!!! Hopelijk blijft het de komende dagen zo voorspoedig gaan. Even opladen inderdaad voor het volgende. Sterkte!
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 09:54:17 #119
81992 Githa
pi_43317550
Dat nodig vinden om de dingen goed te kunnen vertellen klinkt ook wel logisch.

En hoe gaat het met Julius Renzell? ...
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:00:16 #120
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_43317647
Nou Githa wat lijkt me dat eng, dat jullie zo lang hebben moeten wachten gister brrrr. Fijn dat het voor nu zo goed gaat, kun je even bijkomen voor de rest. Ik hoop voor jullie, allemaal, dat ook dat mee zal vallen. Succes de komende tijd
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:02:48 #121
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_43317684
Githa ik reageer hier (nog) niet zo veel, maar ik lees wel mee en vind Jordy reuze stoer! Renzell dat geldt ook voor jouw Julius.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 10:07:42 #122
81992 Githa
pi_43317764
Bijkomende voordeel, hij kan nu zijn slaapzak niet openmaken om uit bed te klimmen
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:14:12 #123
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43317891
Haha, ja elk nadeel heb zn voordeel he
©Dumbo
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:27:19 #124
62233 Jelief
ikke lief!
pi_43318151
Dikke kus voor Jordy! (ik sluit mij verder aan bij wat al gezegd is)
En renzel,hoe gaat het met Julius?

Emma heeft voor haarverjaardag een dvd van Bumba gekregen, ze is er nu zo fan van dat ze er zelf om kan vragen. Al wijzend naar de tv BuBah? En zeg vooral niet hardop BUMBA want dan drenteld (kruipen of lopen aan een hand) ze snel verwachtingsvol naar de tv.
We zijn gisteren begonnen met een melkvrij dieet. Omdat ze een lichte reactie geeft op melkproducten (netelroos) wil ik proberen of het enig effect heeft.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:37:40 #125
65960 sanger
pi_43318369
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:07 schreef Githa het volgende:
Bijkomende voordeel, hij kan nu zijn slaapzak niet openmaken om uit bed te klimmen

* denkt aan Johan Cruijf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')