Wanneer hebben jullie schoentjes gekocht?? Amber is nou zo aan het stappen, denk niet dat het lang duurt voordat ze echt loopt... Mijn moeder zei gister al dat zij de eerste schoentjes voor Amber koopt
Amber is ontzettend aan het uitproberen.. soms heel irritant, maar meestal lig ik helemaal in een deuk... En ze zegt steeds die en dees en dan wijst ze ergens naar maar ik heb geen flauw idee wat ze dan wil hebben...
We gaan dalijk weer ff naar de ha want ze hoest nog steeds heel erg en soms blijft ze er gewoon in hangen....
Ze is 's nachts ook weer flink aan het spoken. Gisternacht was ze om half 1 ff wakker maar lag ze er binnen 10 minuten weer in. Vannacht idem dito, alleen duurde het toen een half uur voordat ze weer lag. En toen ik haar in bed legde begon ze te krijsen... heb haar lekker laten gaan en binnen 5 minuten was het stil. Alleen heeft ze geloof ik elk uur wel even liggen huilen of kletsen.. en vanmorgen moest ik haar omo 8.15 uur wakker maken.. gek kind
![]()
Zondag besloot ze ook maar eens uit te gaan slapen. Om 8.45 werd ze wakker..
Heb ik gister eindelijk haar stapjes op kunnen nemen.. is het filmpje te donker.. ARRGGHHH
Renzell, hoe gaat het met Juultje? Geef hem maar een dikke knuffel!!