de slijm komt lost dus meer kriebel dus meer hoesten.. bij ventolin normale reactiequote:Op donderdag 9 november 2006 10:37 schreef Vicky het volgende:
Githa, ja dat is wel mogelijk... maar hou het in de gaten..
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:55 schreef Githa het volgende:
Het eerste deel achter de rug en ik heb hem zwaar onderschat, mijn hled huilde niet eens. Hij had zijn tut in de mond en zijn knuffel onder de arm als steun en liet het allemaal gewoon gebeuren. Toen hij zijn eigen handje eindelijk zag met wond, zei hij; "iiieeeeuhw! poep'![]()
Vanmiddag de spalk, ik hoop dat het weer net zo goed gaat![]()
Er was een vervangend chirurg die naar zijn handje keek en die wilde dat we spalk daar in het ziekenhuis even lieten aanpassen zodat hij hem gelijk aankon. uh uhonze ergotherapeut heeft er heel wat uurtjes ingestoken en die zal niet blij zijn als ik iemand anders aan die spalk laat klungelen, mooi dat hij vanmiddag gewoon gaat. Dus nouja vooruit, er mocht tijdelijk een verband om.
wow dat is snelquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:37 schreef Githa het volgende:
Lady-wrb, Jordy zegt dank je wel voor de mooie kaart![]()
Noa noemde mij vaak 'Suus' (komt er meer uit als 'Sjuus') en dat vind ik eigenlijk alleen maar schattig. Ik reageer dan meestal niet, negeer het een beetje en als ze het blijft volhouden zeg ik: zeg maar 'mama', niet Suus! maar gewoon op een lieve toon. Ze zegt het nu bijna niet meer, is vanzelf overgegaan.quote:Op zondag 12 november 2006 12:40 schreef texelonia het volgende:
Hoe willen jullie dat jullie kindje(s) jullie noemen? Gewoon papa en mama of bij jullie voornaam? Vind je het erg als kindlief ineens een andere benaming voor jullie bedenkt? Of maakt het jullie echt helemaal niks uit?
Heeft hij nu nog pijn aan z'n handje ook? Lijkt me zo moeilijk als je dat zou merken...quote:Op zondag 12 november 2006 11:12 schreef Githa het volgende:
Jordy heeft helemaal rondom zijn elleboog kleine wondjes van het gips, nou loopt hij heel de dag met zijn mouw omhoog "auw" dat daar beneden een arm helemaal in een spalk met verband zittjah.....
dat kun je tenslotte niet zien.
Wat een ding he![]()
Dat komt omdat het deze keer zo geweldig goed gaat vergeleken bij de vorige keer.quote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Heeft hij nu nog pijn aan z'n handje ook? Lijkt me zo moeilijk als je dat zou merken...
Ik vind dat je zo dapper overkomt Githa, echt waar. Lijkt me zo moeilijk, deze tijd voor jou, en je slaat je er dapper doorheen. Je blijft ook positief en klaagt absoluut niet. Dat zou ik echt een stuk minder goed doen, dat weet ik zeker!!voor jou
![]()
Edit: zie nu pas dat ik drie posts onder elkaar heb geplaatst... sorry!!!
Vreselijk he, ik heb het als kind heel vaak gehad, en er een gehoorbeschadiging aan over gehouden. Ik weet nog zo goed hoeveel pijn het deed. Ze is iig een stuk beter te pas, geen koorts meer en iets huileriger nog dan normaal, maar goed, da's ook niet zo gek na een week weinig slapen en veel pijn.quote:Op maandag 13 november 2006 08:46 schreef Suzanna het volgende:
Githa, wat fijn zeg. Schattig ook, zijn uitspraken en vrolijkheid. Ik vind t echt een dapper kereltje hoor, weet niet of Noa zo dapper zou zijn... (Emma wel, dat is een bikkeltje... die huilt alleen als ze héél hard valt)
Fuente, fijn dat Sara is opgeknapt. Hopelijk is de ontsteking dan toch op z'n beloop, het is zó zielig vind ik altijd... (ik weet hoe erge pijn het kan doen, een oorontsteking.. )
Streep dat maar doorquote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Ik vind dat je zo dapper overkomt Githa, echt waar. Lijkt me zo moeilijk, deze tijd voor jou, en je slaat je er dapper doorheen. Je blijft ook positief en klaagt absoluut niet.
Je weet wat ze zeggen toch! Geen zorgen voor morgen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:08 schreef Githa het volgende:
Mijn baas vast wel, maar mijn programma niet![]()
Ik geef woonbegeleiding en niet alle clienten zijn makkelijk uit hun structuur te halen.
Daarbij zit de oppas een half uur rijden weg van mijn werk dus dat gaat vast niet werken.....
Ik wacht eerst morgen maar even af, wat de chirurg zegt dan kan ik me altijd nog zorgen gaan maken stiekem al lang doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |