Was dat niet de groep die op Bos zou stemmen als het écht écht nodig zou blijken te zijn? Volgens mij geeft het juist alleen maar aan hoe slecht hij het gedaan heeft dan. Dat hij er blij mee is; vast, maar eigenlijk weinig reden tot vreugde.quote:
je moet het ook niet serieus nemen..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:41 schreef Chrrris het volgende:
[..]
waarom heb je dan Balkenende in je icon![]()
En weer in de persoonlijke aanval als ze het even niet meer wetenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeg wie ben jij nu weer?
Het zoveelste puberale ikruknogmaarnetikdoeookmeelulhannes?
oke
En nooit een stropdasquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je zeker weet bij Bos, dat-ie nooit een mening heeft.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:57 schreef Sammy3000 het volgende:
Hoe (pijnlijk duidelijk) extreem pro-PvdA de NOS is, zo begint RTL nu rechts te kleuren.
Ik was altijd zo positief over RTL omdat ze redelijk neutraal berichtten. Maar ga me nu wel heel erg afvragen waar die objectiviteit gebleven is.
Elsevier = rechts
HJ Smits = rechts Geen idee, maar hij heeft het sowieso niet over de inhoud gehad. Ik betwijfel of hij daar wel een mening over heeft.
Insteek RTL = rechts Een debat organiseren, geld verdienen uit reclameinkomsten.
A v Es = oud-linksoud-heel erg-links, nu nog steeds in elk geval links
Volgens mij niet helemaal eerlijk verdeeld. Zo wordt het sentiment van de kijker aardig anti-Bos.
Jammer!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij stond er als een man met charisma, en Bos als een kleutertje dat zich steeds stond te verdedigen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Over cijfers beginnen is sowieso fout.
Is dit niet gewoon de twijfel groep bestaande uit mensen die nog niet weten of ze SP / PVDA moeten stemmen? Ach, er zullen vast ook wel wat strategische stemmers tussen zitten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was dat niet de groep die op Bos zou stemmen als het écht écht nodig zou blijken te zijn? Volgens mij geeft het juist alleen maar aan hoe slecht hij het gedaan heeft dan. Dat hij er blij mee is; vast, maar eigenlijk weinig reden tot vreugde.
... heb je uberhaupt iets meegekregen van mijn vorige posts...?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:49 schreef partyyboyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Oja daarom stem je zeker ook op PVDA die nog eens geen sluitende begroting heeft in tegenstelling tot het CDA!
Jammer dat je niet snapt dat niet alleen jij een mening hebt, maar ook andere mensen die er vaak ook anders over denken dan jij. Zul je toch moeten accepteren in deze harde wereld hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat die balkenende wat een lulletje rozenwater is dat!
Maar goed dat mag je hier niet zeggen volgens ene trents en partyboy dan komen ze aanzetten met mooie zg nette woorden!
Laat me niet lachen cda kakballen!
Zg net opgevoed? Jullie zijn net droog achter jullie domme oren
sociaal zijn hebben jullie geen enkele weet van nml!
Maar goed laat ik me niet ergeren aan dat domme cda volk!
SP is my thougt!
fuck the rest!
Ik denk nog aan andere mensen! Godzijdank wel! maar als ik mensen zoals bovenstaande lees denk ik...waarom zou ik nog denken aan mensen zoals zij?
Misselijkmakend gewoon!
Met hun zielige gepareer op anderen die het niet met hun eens zijn!
Een psych zou goed voor ze zijn nml, want ze projecteren enorm op anderen!
So pisssssss offffffff![]()
Dat deed balkenende ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Over cijfers beginnen is sowieso fout.
Het gaat te snel sorryquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
... heb je uberhaupt iets meegekregen van mijn vorige posts...?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
kan iemand ff dat gekke raaskallende wijf uit dit topic slopen?
hehehequote:Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
Ook hier ga je volledig de mist in. Het grootste probleem van Balkenende is juist dat hij te weining autoriteit/macht uitstraalt. (vandaar al dee gevallen kabinetten) hiji is een intellectueel, maar geen natuurlijke leider.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vele gebaren maken en druk praten is niet charisma!
Rust en macht uitstralen, dat is het charisma dat bij een minister-president hoort.
Ben blij dat je zo'n ondertitel hebt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat die balkenende wat een lulletje rozenwater is dat!
Maar goed dat mag je hier niet zeggen volgens ene trents en partyboy dan komen ze aanzetten met mooie zg nette woorden!
Laat me niet lachen cda kakballen!
Zg net opgevoed? Jullie zijn net droog achter jullie domme oren
sociaal zijn hebben jullie geen enkele weet van nml!
Maar goed laat ik me niet ergeren aan dat domme cda volk!
SP is my thougt!
fuck the rest!
Ik denk nog aan andere mensen! Godzijdank wel! maar als ik mensen zoals bovenstaande lees denk ik...waarom zou ik nog denken aan mensen zoals zij?
Misselijkmakend gewoon!
Met hun zielige gepareer op anderen die het niet met hun eens zijn!
Een psych zou goed voor ze zijn nml, want ze projecteren enorm op anderen!
So pisssssss offffffff![]()
Dat deed-ie inderdaad en dat is fout. Zeker in zo'n korte discussie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:52 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dat deed balkenende ook
Over de vergrijzing cijfers.
Maar het is niet verkeerd om kritisch te kijken naar hoe t onderzoek is uitgevoerd.
Maar werd me niet echt duidelijk waarom het niet zou kloppen.
Denk het ook, PvdA heeft overtuigend punten van de SP neergezet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon de twijfel groep bestaande uit mensen die nog niet weten of ze SP / PVDA moeten stemmen? Ach, er zullen vast ook wel wat strategische stemmers tussen zitten.
Negeren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
Ik ben het met je eens. Maar vind je dat Bos dan wel autoriteit en macht uitstraalt? Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:54 schreef HokkePok het volgende:
[..]
Ook hier ga je volledig de mist in. Het grootste probleem van Balkenende is juist dat hij te weining autoriteit/macht uitstraalt. (vandaar al dee gevallen kabinetten) hiji is een intellectueel, maar geen natuurlijke leider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |