Misschien moet jij in TRU weer even de huismongool gaan uithangen met verhalen over chemtrails, dit is even serieus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeg vuige kakker...wie noem jij tokkie volk idioot!
Moge gij den armoede meemaken...bij jezelf of bij kennissen!
egocentrisch wezen ben jij zeg!
en nog dom ook!
zielig heb medelijden met je! meen ik.
Balkenende die lullo maakte niemand af!
Hij stond erbij als een kleuter die in de broek gescheten had!
Als een slapjanus eerste klas!
Geen inhoud enkel een zwak glimlachje alsof hij superieur was aan Bos.
Mocht hij willen! Die man heeft totaal niets gedaan voor ons land heeft enkel gevolgt in zijn keuzes, door te luisteren naar de rijken in ons land!
Waaronder jij ook behoort zo te lezen!
Mededogen ken jij niet nml.Gezien je opmerkingen over tokkievolk!
mag ik ergens lijden dat ze je auto vandaag of morgen beroven omdat ze geen geld meer hadden om van te leven!
Want dat krijg je ervan nml. Slapende hondjes laat je slapen dude! Die maak je niet wakker omdat jij enkel aan jezelf wilt denken.
Maar goed hiervoor moet je vaak simcity gespeeld hebben om dit te begrijpen..
slaap lekker he!
Mijn excuses, de volgende keer zal ik dieper op je inhoudelijke kritiek ingaan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Dit bedoel ik nu met tokkie volk! Als ze het niet kunnen winnen gaan ze maar persoonlijk in de aanval![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en nog dom ook!
Geen inhoud enkel een zwak glimlachje alsof hij superieur was aan Bos.
Mocht hij willen! Die man heeft totaal niets gedaan voor ons land heeft enkel gevolgt in zijn keuzes, door te luisteren naar de rijken in ons land!
mag ik ergens lijden dat ze je auto vandaag of morgen beroven omdat ze geen geld meer hadden om van te leven!
Want dat krijg je ervan nml. Slapende hondjes laat je slapen dude! Die maak je niet wakker omdat jij enkel aan jezelf wilt denken.
slaap lekker he!
Daar zou ik eigenlijk niet eens heel veel problemen mee hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:35 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ik vind het wel belangrijk dat er straks een sterke leider staat die constant kan improviseren en goed overkomt op de grote leiders in de wereld. Als alleen de inhoud belangrijk zou zijn kan hij ook net zo goed in een spijkerbroek en sweater met baseballpet aankomen...
Alleen jammer dat niet iedereen er zo over denkt.
trents pedo...wat doe je nog op fok idioot!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Misscihen moet jij in TRU weer even de huismongool gaan uithangen met verhalen over chemtrails, dit is even serieus.
sodemieter eens gauw op!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
trents pedo...wat doe je nog op fok idioot!
Ben je nu nog niet bezig met je therapie?
Ga zitten aub!
Je brainscells hebben nog nooit gespoort!
Doe dan ook geen moeite, sokkenvretergroupie!!!!!!!!![]()
Gebruik mijn woorden maar, maar dan andersom! draaikontquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en nog dom ook!
Ten eerste: wat is 'auto's beroven'?quote:Geen inhoud enkel een zwak glimlachje alsof hij superieur was aan Bos.
slaap lekker he!
een ei dat rust uitstraalt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Precies. Balkenende straalde gewoon rust uit.
Nee serieus, dit is even voor grote mensen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
trents pedo...wat doe je nog op fok idioot!
Ben je nu nog niet bezig met je therapie?
Ga zitten aub!
Je brainscells hebben nog nooit gespoort!
Doe dan ook geen moeite, sokkenvretergroupie!!!!!!!!![]()
rot zelf op asociaal sujetquote:
Vele gebaren maken en druk praten is niet charisma!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef HokkePok het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat zijn vrouw het hier met je oneens is..
dus voor de verandering doe je even mee?ohquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:43 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee serieus, dit is even voor grote mensen.
heb je zelf ook door dat je ziekte steeds agressiever in je hersens woekert?quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Mijn excuses, de volgende keer zal ik dieper op je inhoudelijke kritiek ingaan.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vele gebaren maken en druk praten is niet charisma!
Rust en macht uitstralen, dat is het charisma dat bij een minister-president hoort.
zeg wie ben jij nu weer?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Gebruik mijn woorden maar, maar dan andersom! draaikont![]()
[..]
Ten eerste: wat is 'auto's beroven'?
Ten tweede: mensen die 'Dude' zeggen
Ten derde: Simcity spelen hiervoor
projectie?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je zelf ook door dat je ziekte steeds agressiever in je hersens woekert?
Ja, jouw niveau van objectiviteit is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Misschien moet jij in TRU weer even de huismongool gaan uithangen met verhalen over chemtrails, dit is even serieus.
quote:
Ik walg van Bos, dat heb ik nooit verborgen. Dat heeft verder geen reet te maken met het gedebiel hierboven.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:46 schreef Xith het volgende:
[..]
Ja, jouw niveau van objectiviteit is ver te zoeken.
nee, dat vind ik nou niet bepaalt een open houding..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vele gebaren maken en druk praten is niet charisma!
Rust en macht uitstralen, dat is het charisma dat bij een minister-president hoort.
Over cijfers beginnen is sowieso fout.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Waarom verdraait Bos de cijfers eigenlijk van het CPB?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef knowall het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij straalt zoveel rust uit dat je het ook gerust 'hersendood' mag noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |