Niveau van Nederland. Niets aan te doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef TrenTs het volgende:
WTF. Bos gewonnen?Welke zender hebben die mensen gekeken....
Heel erg dat iemand met zulke discussiecapaciteiten dit 'debat' 'wint'...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Niveau van Nederland. Niets aan te doen.
quote:
Niveau van Fok! is duidelijk dus anders.quote:
B-tje kortzichtig.quote:
En ik als universitair opgeleide ook. Is dat wel Verrassend?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
4% verschil, niet echt een duidelijke winnaar.
Allochtoon en Tokkie-Nederland kiest voor Bos, dat is niet verrassend.
Ik ben een HBO-er die bijna zeker op Bos gaat stemmen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
En ik als universitair opgeleide ook. Is dat wel Verassend?
Ligt eraan welke studie dat is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Je studeert crematorialogie?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Het RTL-publiek heeft gestemd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
B-tje kortzichtig.
Niet RTL-publiek. Kijkers naar een politiek debat.
Niet bepaald een standaard RTL-publiek...
Iets verder kijken dan die neus, svp!
Als jij straks tien jaar gewerkt hebt, denk je wel anders.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Politicologie. Dus ik ben ook nog een beetje een autoriteit op het gebied ook.quote:
Politicologie? Die lui zijn heilig! Als die al op Bos stemmen, dan moet het wel goed zitten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef Sammy3000 het volgende:
Mijn vriend zit naast me op de bank. Heeft politicologie gestudeerd op de uni.
Gaat toch ook voor Bos.
Ik denk dat iemand die universitair afstudeert wel weet dat je verrassen met dubbel 'r' schrijft.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
haha precies!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het RTL-publiek heeft gestemd.Iemand die serieus had gekeken heeft kunnen zien dat Bos echt niet kan debatteren. Het is altijd maar wachten tot-ie eerst vies gaat kijken, ingestudeerde verhaaltjes ophoest, dan persoonlijke aanvallen opent en vervolgens in de foetushouding gaat liggen krijsen en met z'n benen trappen omdat-ie het niet wint.
Oeh, nou dan gaat Bos zeker winnen hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef Sammy3000 het volgende:
Mijn vriend zit naast me op de bank. Heeft politicologie gestudeerd op de uni.
Gaat toch ook voor Bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |