Niveau van Nederland. Niets aan te doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef TrenTs het volgende:
WTF. Bos gewonnen?Welke zender hebben die mensen gekeken....

Heel erg dat iemand met zulke discussiecapaciteiten dit 'debat' 'wint'...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Niveau van Nederland. Niets aan te doen.

quote:

Niveau van Fok! is duidelijk dus anders.quote:

B-tje kortzichtig.quote:

En ik als universitair opgeleide ook. Is dat wel Verrassend?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
4% verschil, niet echt een duidelijke winnaar.
Allochtoon en Tokkie-Nederland kiest voor Bos, dat is niet verrassend.

Ik ben een HBO-er die bijna zeker op Bos gaat stemmen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
En ik als universitair opgeleide ook. Is dat wel Verassend?

Ligt eraan welke studie dat is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]

Je studeert crematorialogie?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]

Het RTL-publiek heeft gestemd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
B-tje kortzichtig.
Niet RTL-publiek. Kijkers naar een politiek debat.
Niet bepaald een standaard RTL-publiek...
Iets verder kijken dan die neus, svp!

Als jij straks tien jaar gewerkt hebt, denk je wel anders.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]

Politicologie. Dus ik ben ook nog een beetje een autoriteit op het gebied ook.quote:

Politicologie? Die lui zijn heilig! Als die al op Bos stemmen, dan moet het wel goed zitten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef Sammy3000 het volgende:
Mijn vriend zit naast me op de bank. Heeft politicologie gestudeerd op de uni.
Gaat toch ook voor Bos.

Ik denk dat iemand die universitair afstudeert wel weet dat je verrassen met dubbel 'r' schrijft.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]

haha precies!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het RTL-publiek heeft gestemd.Iemand die serieus had gekeken heeft kunnen zien dat Bos echt niet kan debatteren. Het is altijd maar wachten tot-ie eerst vies gaat kijken, ingestudeerde verhaaltjes ophoest, dan persoonlijke aanvallen opent en vervolgens in de foetushouding gaat liggen krijsen en met z'n benen trappen omdat-ie het niet wint.

Oeh, nou dan gaat Bos zeker winnen hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef Sammy3000 het volgende:
Gaat toch ook voor Bos.

Dat studeert Victoria Koblenko toch ook?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef Sammy3000 het volgende:
Gaat toch ook voor Bos.

Dat het geen Nederlands was lijkt me inderdaad duidelijk,quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:18 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Politicologie. Dus ik ben ook nog een beetje een authoriteit op het gebied ook.

quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die universitair afstudeert wel weet dat je verrassen met dubbel 'r' schrijft.In mijn omgeving in ieder geval wel.

Autoriteit wellicht ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:18 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Politicologie. Dus ik ben ook nog een beetje een authoriteit op het gebied ook.

En dat na één debat.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:20 schreef S-Two het volgende:
Ik heb niet alles 100 % gevolgd, maar ik denk toch dat ik ook voor Bos ga.

quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat het geen Nederlands was lijkt me inderdaad duidelijk,.

quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:21 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, haastig tikken, dan sluipt een TIK foutje er weleens in. Maar ik zal het voor je aanpassen. Jammer dat je jezelf tot dergelijke debatcapaciteiten moet verlagen. Of heb je dat afgekeken van Bos...

Ja, wat is het nou?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:21 schreef Don_Gurgen het volgende:
Of heb je dat afgekeken van Bos...

1) Ik studeer een taal, dan mag ik zeurenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:21 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, haastig tikken, dan sluipt een TIK foutje er weleens in. Maar ik zal het voor je aanpassen. Jammer dat je jezelf tot dergelijke debatcapaciteiten moet verlagen. Of heb je dat afgekeken van Bos...

Niet waarop ik stem pikkie, maar wie dit debat gewonnen heeft.quote:

Schaap. Als je vriend dat doet zou ik het ook maar doen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef Sammy3000 het volgende:
Gaat toch ook voor Bos.

quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef S-Two het volgende:
[..]
Niet waarop ik stem pikkie, maar wie dit debat gewonnen heeft.

Dat slechts vier procent het niet weet of geen winnaar wil uitroepen vind ik nog veel verbazender!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:22 schreef Jurgen21 het volgende:
Nou, dit lijkt me nou niet de gedroomde zege voor Wouter Bos. Winnen met een verschil van 4%...

Nee hoor, er zijn ook mensen die hun politieke voorkeur even opzij kunnen zetten. Moet je van Fokkers niet verwachten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:07 schreef Mike het volgende:
Van Es kiest Balkenende. Interessant.

quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef TrenTs het volgende:
[..]
1) Ik studeer een taal, dan mag ik zeuren
2) Jezelf neerzetten als authoriteit omdat je toevallig politicologie studeert is ook niet echt... zuiver
3)

quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het RTL-publiek heeft gestemd.Iemand die serieus had gekeken heeft kunnen zien dat Bos echt niet kan debatteren. Het is altijd maar wachten tot-ie eerst vies gaat kijken, ingestudeerde verhaaltjes ophoest, dan persoonlijke aanvallen opent en vervolgens in de foetushouding gaat liggen krijsen en met z'n benen trappen omdat-ie het niet wint.

Ga jij maar naar de 'objectieve' Clairy Polak luisteren +_+quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:21 schreef rood_verzet het volgende:
Henk Jan Smit, een of andere dwaas van Elsevier en een nietszeggend figuur die ooit bij de PSP zat, nee die hebben echt recht om te spreken +_+

quote:
Ben ik het wel mee eens. Weinig verschil, maar als ik een winnaar aan moest wijzen kies ik voor Bos.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn ook mensen die hun politieke voorkeur even opzij kunnen zetten. Moet je van Fokkers niet verwachten.Ik denk dat er niemand gewonnen heeft. En als er al iemand gewonnen heeft dan is het nipt.

Die typo heb ik overgenomen van meneer zelf.quote:

Apart, ik ben toch al een tijdje TNS onderzoeker en ik heb niks gezien, en de server is er uitgevlogen daarstraks...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:25 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
![]()
Als je goed had opgelet dan hoorde je dat TNS/NIPO vandaag 13honderdzoveel mensen heeft geselcteerd door mensen te vragen wat ze vanavond op TV gingen kijken. Daaruit kwam een groep die het debat ging volgen.
En natuurlijk keken de stemmers naar het debat, anders konden ze geen mening geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |