quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nena is één van de slimste uit het huis.![]()
Zonder twijfel. Ik heb al heel vinden dingen gezien en gehoord die daar op wijzenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus jij denkt ook dat hij wil dat Sylvia weg gaat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart speelt het spel en hij denkt dat Angelique toch wel een keer uit zichzelf weg gaat.
Ze is 19, ze weet het gewoon nog niet, heb jij zeker nooit gehad?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:40 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nena gebruikt die brief een beetje als argument om sylvia eruit te stemmen... maar Sylvia heeft die brief niet geschreven... Ook hoor ik haar wel 100x "ik weet het niet" zeggen. Vorm is een mening zeg.
Ik kijk niet vaak naar de streams maar vind Nena dus helemaal niet dom overkomenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die de streams niet regelmatig zien denken dat Nena dom is. Dat is nou eenmaal haar nadeel.
Misschien wel maar ze heeft bijna geen levenservaring en heeft dus erg weinig te melden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"het"quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze is 19, ze weet het gewoon nog niet, heb jij zeker nooit gehad?
En blond en een knap meisje dus denken mensen al vaak dat je dan dom bent, maar het zegt meer van die mensen dan van Nena naar mijn meningquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat is een teken dat ze dom is? Kom op zeg.. Iemand die echt dom is, vult geen sudoku's in, kan niet vrij goed schaken, houdt niet het meest van wiskunde en speelt niet binnen 10 minuten beter gitaar dan de persoon die het haar voor deed. En dat zijn nog maar 4 voorbeelden. Maar goed, dit past beter in het Nena topic.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:40 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nena gebruikt die brief een beetje als argument om sylvia eruit te stemmen... maar Sylvia heeft die brief niet geschreven... Ook hoor ik haar wel 100x "ik weet het niet" zeggen. Vorm is een mening zeg.
Ja houd je mond maar, of kom met goede argumenten. Wat heeft mijn nick hier nou mee te maken?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe dom ben je als je jezelf ace noemt ?
I rest my case!
Ja dat heeft ze van Stephan, vreselijk! Ik merk dat ik ook dat woord opeens gebruikt...bahquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
3 keer de term "een stukje" binnen 10 seconden![]()
Angelique toch....
inderdaad,.. ze is verlegen maar zeker niet domquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze het allemaal niet boeiend genoeg vindt. Daar hebben wel meer mensen last van die .....quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:44 schreef Ace1 het volgende:
[..]
"het"
Ze weet niks. Ik weet ook weleens niet iets. Maar ze durft nergens een echte mening over te geven.
Omdat ze een paar keer een discussie met iemand in het huis heeft gehad, en zich daar staande wist te houden, denken er hier een paar dat ze 1 van de slimste is. Komop zeg, ze is ongeschoold en is niet gedreven om zich ook maar voor íets in te zetten. Zij red het niet in het leven.
Sylvia, met Griekse Y dusquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
Silvia geeft als haar motivatie om in DGK te zijn, uit te vinden wat ze graag wil doen (buiten haar werk).
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze het allemaal niet boeiend genoeg vindt. Daar hebben wel meer mensen last van die .....
ach, laat ook maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |