Jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:26 schreef n1ek het volgende:
zijn Nicolaas' contactpunten zoek?
DGK is ook laat !quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef happyme28 het volgende:
Het moet wel voor Raymann is Laat gedaan zijn
duh dat is jatten van persoonlijke eigendommen, ben het wel daar mee eensquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Bah, wat flauw van Stephan.
Het snuffelen in andermans spullen valt volgens hem niet onder het spelelement.
En het stelen van kontaktpunten ook niet.
Hij is het eens met Natasia.
Tja, moeilijk te zeggenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:34 schreef pennep het volgende:
een man en een vrouw?!
Dat dacht ik ook maar het was weer de tv-gast!quote:
Zie je ze niet allemaal dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:39 schreef APK het volgende:
Welke stream moet ik nou kiezen om straks de actie/teleurstelling te zien?
Anders is het echt hun eigen domme fout.. het is duidelijk gezegdquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:39 schreef happyme28 het volgende:
Nena lacht wel naar Bart. Ik hoop maar dat iedereen ook echt heeft opgeschreven de naam van de persoon die de villa moet verlaten.
Dat is zeker NAtasia, maar ik twijfel over NEnaquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Brian, nena en Bart stemmen dus al voor Sylvia om eruit te gaan (denk ik). Dan heeft ze nog maar 1 stem nodig en Sylvia is exit.
en niet een klein beetje ook, ik ben bang dat ze Bart volgt en balt ervan...quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:38 schreef ron1970 het volgende:
Nena heeft het er echt moeilijk mee
Ik kies altijd 1 stream full screen op de tv.quote:
ahhh vandaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kies altijd 1 stream full screen op de tv.
Dan kunnen ze niet meer wisselen na de motivatie van de anderenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ze moeten het alsnog noemen, het nut van de briefjes is mij niet duidelijk.
Als Nena nu de laatste is.. of Ilona dan hadden ze nog kunnen wachten wat de andere hadden gezegdquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ze moeten het alsnog noemen, het nut van de briefjes is mij niet duidelijk.
Je hebt gelijk, dat is een goede reden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze niet meer wisselen na de motivatie van de anderen
Ik hoop het...quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:44 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok Angelique gaat? Zoals de kaarten gezegd hebben?
Worden ze extra zenuwachtig. Ze slikken van de zenuwen aan de lopende band.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:44 schreef happyme28 het volgende:
Waarom moet dat zo traag.
Toch twijfelde ze heel erg.. want ze zou het gezelliger vinden met Sylviaquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:45 schreef ron1970 het volgende:
Ik ben bang van niet, Nena heeft naar Bart geluisterd
Dat is waar maarja wij weten natuurlijk allemaal dat Syl nooit van Bart gaat winnen..quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef happyme28 het volgende:
Maar Nena gunt ook Sylvia de winst niet
Maar dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Als Ilona ook Sylvia eruit stemt, is het al voorbij.
Ik denk dat Nena meegaat met Bart en dat betekent het einde voor Sylvia. Ze heeft er sowieso 3, dus met die van Nena of Ilona erbij is het afgelopen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:48 schreef happyme28 het volgende:
Maar Bart twijfelde daaraan en dat is denk ook de druppel voor Nena geweest, maar ik weet het nog steeds niet
Ze gaan Bart vragenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Als Ilona ook Sylvia eruit stemt, is het al voorbij.
Ik denk dat ze op 3 tegen 3 hopen en dan Nena als laatste laten stemmenquote:
Ja, dan hadden we hier morgen nog gezeten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Als Nicolaas er nog in had gezeten, had je een gelijke stemming kunnen krijgen.
Ze doen eerst de personen die ze zeker weten om de stand gelijk te houden.... en dus spannend.quote:
Daar ga ik wel vanuit. Zo dom zullen ze toch niet zijn om dat te laten schieten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op 3 tegen 3 hopen en dan Nena als laatste laten stemmen
Ach dat zitten we sowieso al toch.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, dan hadden we hier morgen nog gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |