Ik teken bezwaar aan: oneigenlijk gebruik van mijn naam.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij zojuist een "talithaatje" danwel een in een modern jasje gehezen "inodder" gelaaien hebt.![]()
"intonatie bommels....intonatie"![]()
[BB SC 114] Waar Day nog even wakker was en toen ging slapenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:14 schreef Inodder het volgende:
vol had je willen zeggen?
kan ook hequote:Op vrijdag 3 november 2006 21:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[BB SC 114] Waar Day nog even wakker was en toen ging slapen
Excuus daarvoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik teken bezwaar aan: oneigenlijk gebruik van mijn naam.![]()
Je noemt me niet alleen dom, maar ook nog eens ouderwets!![]()
Fluugs en Day zullen hun allert toch wel aan hebben staanquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:19 schreef versabommie het volgende:
vraag me af of iemand commentaar gaat geven: Uit de mailbox van de FA's en mods #2.
Iedereen weet dat Fluugs en Day glijen op me..dus die zullen wel beter weten om te reagerenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Fluugs en Day zullen hun allert toch wel aan hebben staan
Maar een jaloerse mod kan natuurlijk héél gevaarlijk zijn!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Fluugs en Day glijen op me..dus die zullen wel beter weten om te reageren![]()
Ach jaloers of niet, hun liefde voor mij zal hun negatieve gevoelens doen verblekenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar een jaloerse mod kan natuurlijk héél gevaarlijk zijn!![]()
zender!?!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[i]MEDEDELING![/i]
![]()
OM 21:44 OFTEWEL 4 MINUTEN BEGINT HET WEER!
[afbeelding]
[i]EINDE MEDEDELING![/i]
![]()
Nederland 3 natuurlijk!quote:
Geil Puntjuh is er weer!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:41 schreef puntoortje het volgende:zo ben ik weer
hoi bommie
hoi talitha
hoi manu
hoi jappie
hoi noddie
hoi peter
Hoi Oortjes!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:41 schreef puntoortje het volgende:zo ben ik weer
hoi bommie
hoi talitha
hoi manu
hoi jappie
hoi noddie
hoi peter
We hebben trouwens 24 uur per dag weerquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[i]MEDEDELING![/i]
![]()
OM 21:44 OFTEWEL 4 MINUTEN BEGINT HET WEER!
[afbeelding]
[i]EINDE MEDEDELING![/i]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |