De kans dat Otis wordt gedraaid of Kyuss...quote:Op woensdag 20 december 2006 15:37 schreef Maaark het volgende:
waarom niet kyuss?
wilde jij niet? wilden zij niet?
Zitten daar wel gitaren in?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:31 schreef TimoBasso het volgende:
Tis toch Otis Redding - Satisfaction geworden... voor 20 pleuro
Otis is wel vet hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 19:56 schreef nipeng het volgende:
[..]
Zitten daar wel gitaren in?
Onthou voor de volgende keer: Neu! ~ Negativland
haha ik heb ooit met vrienden een discussie gehad en toen kwamen we tot de conclusie dat goede muziek 'biet groef en vaib" heeftquote:Op woensdag 20 december 2006 21:46 schreef Maaark het volgende:
Kweenie, maar stoner is voor mij vooral groove en diversiteit...
Laaggestemde gitaren, ok vet, maar de groove en diversiteit zijn belangrijker.
F*ck yeahquote:Op woensdag 20 december 2006 21:38 schreef Maaark het volgende:
[..]
Otis is wel vet hooren zeker wel gitaren. En blazers. En de sixties
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ppVFZsYEOjc
jaa verdomme net wanneer ik alleen een kaartje voor vrijdag heb gekocht...quote:
Jup, stond laatst in de luisterpaal, erg goedquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:38 schreef nipeng het volgende:
Wie heeft de laatste plaat van monkey3 al gehoord?
Supervette schijf, overtreft hun debuut. Alleen al de cover van Moricone's "Once Upon A Time In The West" maakt het de moeite ze aan te schaffen, maar de rest is ook echt vet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:38 schreef nipeng het volgende:
Wie heeft de laatste plaat van monkey3 al gehoord?
Nee ken enkel de afzonderlijke leden maar ik ga tochquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:50 schreef arucard het volgende:
Kent iemand de band Burial Chamber Trio?
Ze komen in januari naar 013 maar ik kan niks van ze vinden.
Bandnamen van Kyussnummers zijn vetquote:Op zondag 31 december 2006 13:21 schreef Maaark het volgende:
[afbeelding]
Spaceship Landing - s/t
Vet album, ookal is een kwart ofzo gewoon gestolen riffs... het klinkt zooo ongelooflijk goed![]()
Deze mannen stonden de laatste keer op Roadburn.quote:Op zondag 31 december 2006 13:21 schreef Maaark het volgende:
[afbeelding]
Spaceship Landing - s/t
Vet album, ookal is een kwart ofzo gewoon gestolen riffs... het klinkt zooo ongelooflijk goed![]()
yeah je moet wat hequote:Op maandag 1 januari 2007 18:35 schreef nipeng het volgende:
Doomed New Year
Zeg TimoBasso, jij hebt het HipHop Central topic volgepost...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |