Otis is wel vet hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 19:56 schreef nipeng het volgende:
[..]
Zitten daar wel gitaren in?
Onthou voor de volgende keer: Neu! ~ Negativland
haha ik heb ooit met vrienden een discussie gehad en toen kwamen we tot de conclusie dat goede muziek 'biet groef en vaib" heeftquote:Op woensdag 20 december 2006 21:46 schreef Maaark het volgende:
Kweenie, maar stoner is voor mij vooral groove en diversiteit...
Laaggestemde gitaren, ok vet, maar de groove en diversiteit zijn belangrijker.
F*ck yeahquote:Op woensdag 20 december 2006 21:38 schreef Maaark het volgende:
[..]
Otis is wel vet hooren zeker wel gitaren. En blazers. En de sixties
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ppVFZsYEOjc
jaa verdomme net wanneer ik alleen een kaartje voor vrijdag heb gekocht...quote:
Jup, stond laatst in de luisterpaal, erg goedquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:38 schreef nipeng het volgende:
Wie heeft de laatste plaat van monkey3 al gehoord?
Supervette schijf, overtreft hun debuut. Alleen al de cover van Moricone's "Once Upon A Time In The West" maakt het de moeite ze aan te schaffen, maar de rest is ook echt vet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:38 schreef nipeng het volgende:
Wie heeft de laatste plaat van monkey3 al gehoord?
Nee ken enkel de afzonderlijke leden maar ik ga tochquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:50 schreef arucard het volgende:
Kent iemand de band Burial Chamber Trio?
Ze komen in januari naar 013 maar ik kan niks van ze vinden.
Bandnamen van Kyussnummers zijn vetquote:Op zondag 31 december 2006 13:21 schreef Maaark het volgende:
[afbeelding]
Spaceship Landing - s/t
Vet album, ookal is een kwart ofzo gewoon gestolen riffs... het klinkt zooo ongelooflijk goed![]()
Deze mannen stonden de laatste keer op Roadburn.quote:Op zondag 31 december 2006 13:21 schreef Maaark het volgende:
[afbeelding]
Spaceship Landing - s/t
Vet album, ookal is een kwart ofzo gewoon gestolen riffs... het klinkt zooo ongelooflijk goed![]()
yeah je moet wat hequote:Op maandag 1 januari 2007 18:35 schreef nipeng het volgende:
Doomed New Year
Zeg TimoBasso, jij hebt het HipHop Central topic volgepost...
Die eer laat ik aan iemand anders overquote:
quote:** BORIS/MICHIO KURIHARA "RAINBOW" CD: Michio Kurihara is one of
Japan's most respected guitarists and this new work with Boris should
give an insight into the latest inspirations for both artists, as these
recordings are relatively recent. It's basically a drone-y Boris album
with a big touch of psychedelia. The results are fantastic. Give this a
listen if you like anything Boris-related. IN STOCK NOW!!!
Kut,quote:Op zondag 7 januari 2007 13:37 schreef nipeng het volgende:
De zaterdag van Roadburn is uitverkocht.
Sounds like a nice night...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:14 schreef nipeng het volgende:
Zo ben even wat "oude" platen aan het luisteren vanavond.
Eerst Black Mayonnaise ~Ttssattsr
[afbeelding]
Space, Doom en Drone
Mooie drones, laaaaag en spacey. Het is niet iets dat je even snel tot je neemt.
Ik was dit album twee jaar kwijt.
Sons of Otis ~ X
[afbeelding]
Nog meer vette space doom. Ze noemen 't zelf doom-laden space blues. Lekkere langzame groove met erg goed (Hendrix achtig) gitaarspel. Deze mannen mogen wel eens naar NL komen.
Sleep ~ Dopesmoker
[afbeelding]
Geen uitleg nodig
Idd ik draai hem vaak, Ik heb hem op 10''quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:02 schreef nipeng het volgende:
Ben de laatste tijd wat door mijn collectie aan het browsen...
35007 ~ Sea of tranquility blijft een kick aars EP. Zware psychedelica
Het is jammer dat de band niet meer bestaat.
Die heb ik nog niet. Ben langzaam Clutch aan het inslaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef arucard het volgende:
[afbeelding]
Deze net binnen gekregen![]()
Sea of tranquility kan ik echt 100x achter elkaar luisteren.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:02 schreef nipeng het volgende:
Ben de laatste tijd wat door mijn collectie aan het browsen...
35007 ~ Sea of tranquility blijft een kick aars EP. Zware psychedelica
Het is jammer dat de band niet meer bestaat.
dat is zeker een brute plaat.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:43 schreef nipeng het volgende:
Zo Sonic Titan, het tweede nummer op Dopesmoker is ook uitstekend.
Nu Boris ~ Amplifier Worship
[afbeelding]
Een van de zwaardere albums van Boris. Drone, doom, sludge en metal. Met dit album ben ik verslaafd geraakt aan Boris.![]()
Hun veelzijdigheid zouden ze later nog aan mij bewijzen (flood, heavy rocks, Pink).
doe dat zekerquote:Op zondag 14 januari 2007 15:54 schreef nipeng het volgende:
Staat nog op mijn te "checken" lijst.
http://www.tumult.net/catalog/solar.htmlquote:One of the weirdest, wildest, heaviest collections of druggy, dreamy, dirge-drone-doom-psych-kraut-space-noise-sludge rock EVER!
quote:* after a small break we start playing again. next friday first show in the W2. expect some new stuff...
Die nieuwe Transmission 0 is best een puik plaatje.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:11 schreef nipeng het volgende:
Amen Ra![]()
Transmission Zero![]()
Spruitjes bah!
Heb ontzettend veel zin in Amen Ra.
Moet werkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:11 schreef nipeng het volgende:
Amen Ra![]()
Transmission Zero![]()
Spruitjes bah!
Heb ontzettend veel zin in Amen Ra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |